۳۶۷۶۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A۷

چند روز پیش جاسوسان صنعتی موفق به گرفتن چند تصویر از دور از نسل بعدی آئودی A۷ شدند اما در حال حاضر تصاویر جاسوسی بسیار آشکارتری از این خودرو منتشرشده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: چند روز پیش جاسوسان صنعتی موفق به گرفتن چند تصویر از دور از نسل بعدی آئودی A۷ شدند اما در حال حاضر تصاویر جاسوسی بسیار آشکارتری از این خودرو منتشرشده است.
با توجه به این تصاویر درحالی‌که کلیت A۷ تا حد زیادی دست‌نخورده باقی‌مانده، تغییراتی در آن ایجادشده که این کوپهٔ چهاردر را حتی زیباتر از قبل کرده است. در پروتوتایپ نسل آیندهٔ A۷ چراغ‌های جلو و عقب و پانل‌های بدنه از کانسپت پرولوگ الهام گرفته است درحالی‌که تمامی این اجزاء کاملاً با پوشش‌های استتاری پنهان‌شده‌اند.

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7

این در حالی است که نسل بعدی سدان پرچم‌دار A۸ نیز در طراحی از کانسپت پرولوگ پیروی کرده است اما حداقل، تفاوت‌هایی میان A۷ و A۸ جدید وجود خواهد داشت. در ظاهر A۷ آینده، خط شانهٔ برجسته و جلوپنجرهٔ عظیم جلب‌توجه می‌کنند اما نکتهٔ جالب‌توجه، سر اگزوز بسیار کوچک آن است که می‌تواند نشانه‌ای از ساخت یک نمونهٔ هیدروژنی H-Tron باشد چراکه آئودی تقریباً دو سال پیش کانسپتی از نمونهٔ H-Tron مدل A۷ را در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد؛ بنابراین شاید اهالی اینگولشتات برنامه‌ای جهت ساخت نسخهٔ تولیدی نمونهٔ هیدروژنی از نسل آیندهٔ A۷ داشته باشند.

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7

هنوز تصاویر واضحی از فضای داخلی A۷ جدید در دسترس نیست اما در برخی از تصاویر بیرونی قادر به دیدن قسمت بالایی داشبورد هستیم. باکمال تعجب داخل کابین خودرو پوشیده نشده و کاملاً نمایان است که این فرصتی برای بررسی داشبورد نسل جدید A۷ را در اختیار ما قرار می‌دهد. در قسمت‌هایی که از داشبورد خودرو در تصاویر بیرونی نمایان است دریچه‌های تهویه دیده می‌شوند که به آخرین‌مدل فولکس‌واگن پاسات و آئودی Q۷ شباهت دارند. البته ممکن است این طراحی نهایی داشبورد A۷ نباشد بنابراین بهتر است برای پی بردن به طراحی داخلی دقیق این خودرو تا انتشار تصاویر جاسوسی بیشتری صبر کنیم.

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7

تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7


با توجه به اینکه نسل جدید A۷ پس از نسل بعدی A۶ و A۸ معرفی می‌شود بدین معنا خواهد بود که باید بیش از یک سال جهت دیدن رسمی A۷ جدید صبر کنیم. مفهومی پرولوگ طراحی بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل اکثراً بر این باورند که این، زبان طراحی جدید آئودی خواهد بود که موجب تولد خودروهای جدید بسیار جذابی می‌گردد. به‌عنوان‌مثال نسل جدید سدان پرچم‌دار A۸ که سال آینده رونمایی می‌شود احتمالاً طراحی خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.
تصاویر جاسوسی از نسل آیندهٔ آئودی A7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج