جاباما
۳۶۷۶۵۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

آتش گرفتن تانکر سوخت در کرمانشاه

رییس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از آتش گرفتن یک تانکر حمل سوخت در حوالی میدان امام حسین(ع) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از آتش گرفتن یک تانکر حمل سوخت در حوالی میدان امام حسین(ع) خبر داد.
حجت الله جهانبخشی اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه آتش سوزی یک تانکر حامل سوخت حوالی میدان امام حسین(ع) به نیروهای آتش‌نشانی گزارش شد.

وی تصریح کرد: به محض وصول گزارش پنج تیم آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و هم اکنون مشغول اطفاء حریق هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر اطلاعی از مصدومین احتمالی این حادثه در دست نیست.

سرهنگ محمد مرادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 14 و 40 دقیقه یک تانکر حمل سوخت در حالی که از سمت پل کمربندی به سمت میدان امام حسین(ع) در حال حرکت بود به جدول و تیربرق برخورد کرده و واژگون می‌شود.

وی افزود: در اثر برخورد با تیر برق و اتصال برق تانکر حمل سوخت آتش گرفته و دو خودروی پراید و پیکان هم که در کنار تانکر حمل سوخت در حال تردد بودند، آتش می‌گیرند.

مرادی اظهار کرد: خوشبختانه سرنشینان تانکر حمل سوخت و دو خودروی سواری به موقع پیاده شده و از مهلکه فرار می‌کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: در حال حاضر آتش به طور کامل خاموش شده و در حال بازگشایی مسیر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشراقی

      حمل محموله خطرناک انهم درروز وترافیک واقعا کارخطرناک ومثل حمل بمب میماند که درتهران ودراوج ترافیک مشاهده میشود تریلی18 چرخ که حدود33هزارلیتر بنزین بارگیری کرده درحال تردداست اگر تدبیر وتمهیدی دراین زمینه اندیشه شود میتوان اینکاررا درشب که هم ترافیک نیست وهم هوا خنکتراست انجام داد خطری هم درکمین نیست ولی به یک مدیریت کارامد وقوی نیازاست که......

    • میرزا

      با سلام، عدم توجه راننده تانکر حمل سوخت باعث برخورد با تیر برق شده، و صد البته که تصادف و خودرو اجین شده هم هستند و امر تصادف اجتناب ناپذیر است اما رانندگان محترم وسائط نقلیه حامل موادی که احتمال تحرق میباشند دقت و مراقبت و احتیاط و تسلط و آمادگی قابل قبول می طلبد تا از برخورد و تصادفات و خطرات ناشی از واژگونی و شعله‌ور شدن آن بکاهد، قابل توضیح است شکر خدا سرنشینان و رانندگان خودروهای که در مجاورت تانکر بودند به لطف خداوند و زرنگی خودشان از محل خطر دورشدند در پایان به کلیه برادران و خواهران راننده پیشنهاد میشود در هنگام رانندگی کل حواث خودرا معطوف خودروی در اختیارات باشد تا از تصادف و صدمات ناشی از ٱن کاسته شود، ارادتمند همه عزیران :میرزا

    • بهلول

      با سلام به حضور گرام میرزای عزیز،
      من در مدتی که با سایتی حواث آشنا شدم و اغلب خبرها را مطالعه میکنم ضمن مطالعه به نظرات دوستان علاقه ویژه نیز دارم، از خواندن نظر شما و صبر و متانت و نوشتار نیکوی شما لذت برده و به دیگر دوستان توصیه مینمایم ناگفته نماند در برخی از نظرات دوستان به جنابعالی توهین روا میدارند اما شما با صحه صدر و حوصله بسیار ضمن پذیرفتن انتقاد آنان، با نیک گفتاری و نیک پنداری ونیک کرداری جواب مودبانه و صادقانه و صمیمانه تحمل می فرمایید خدا به شما هر آن چه میخواهی عنایت کند گرچه شما به همه نیکویی ها آراسته اید، خدا حفظ تان کند،

    • حمید

      با سلام خدمت جناب میرزا. جسارتا. اجین اشتباه وعجین درست است ضمنا حواث با س میباشد حواس. متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج