۳۶۷۶۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هک فرودگاه‌های ویتنام

هکرهای چینی پس از هک ۲۱ فرودگاه ویتنام، موفق به سرقت اطلاعات ۴۱۱ هزار نفر از مشتریان این هواپیمایی شدند.

وب سایت سایبربان: هکرهای چینی پس از هک ۲۱ فرودگاه ویتنام، موفق به سرقت اطلاعات ۴۱۱ هزار نفر از مشتریان این هواپیمایی شدند.بررسی‌های کارشناسان امنیتی نشان می‌دهد که برخی از فرودگاه‌های ویتنام، ۲۹ جولای موردحمله هکری قرارگرفته‌اند.
هک فرودگاه‌های ویتنام
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد هکرها پس از حمله به فرودگاه‌های بین‌المللی Noi Bai و Tan Son Nhat یک پیام توهین‌آمیز ضبط‌ شده را توسط سیستم پخش این دو فرودگاه پخش کردند. مقامات ویتنام بر این باورند که درمجموع ۲۱ فرودگاه در این حمله مورد هجوم هکرها قرار گرفتند. این در حالی است که با تلاش کارشناسان امنیت سایبری، فعالیت فرودگاه‌ها پس از چند ساعت به حالت اولیه خود بازگشت.

بررسی‌های اخیر از منابع ویتنام نشان‌دهنده این است که گروه چینی ۱۹۳۷CN، با گرایش‌های ملی‌گرایانه، مسئولیت حملات اخیر علیه فرودگاه‌های ویتنام را به عهده گرفت. این در حالی است که حملات گسترده دیگری روی وب‌سایت‌های ویتنام صورت گرفته است که این گروه مسئولیت این حملات را نیز به عهده گرفته است.
پس‌ازاین اقدام، مهاجمان با قرار دادن یک تصویر روی وب‌سایت هواپیمایی ویتنام فعالیت مخرب خود را به پایان رساندند. اطلاعات به سرقت رفته توسط مهاجمان، شامل آدرس و شماره کارت‌های اعتباری ۴۱۱ هزار نفر از مشتریان این هواپیمایی بود. به دنبال این افشاگری، دو بانک ویتنام برای جلوگیری از تقلب در حساب‌های کاربری که به سرقت رفته بودند اقدامات فوری را انجام دادند.

بررسی‌های اخیر موسسه امنیتی IBM حاکی از آن است که امروزه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به‌طور فزاینده‌ای در معرض حملات سایبری قرارگرفته‌اند؛ و از این زیرساخت‌ها به‌عنوان یکی از مهترین اهداف هکرها نام‌برده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج