۳۶۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اختلاف ۷۰ تومانی دلار آزاد و دولتی

قیمت هر دلار امروز شنبه توسط بانک مرکزی ۱۰۸۶ تومان اعلام شد که براساس آن نرخ دلار آزاد هم به ۱۱۵۶ تومان کاهش یافت و اختلاف قیمت بازار رسمی و غیررسمی به ۷۰ تومان رسید.

بانک مرکزی امروز نرخ دلار دولتی را باز هم کاهش داد و نرخ آن را ۱۰۸۶ تومان تعیین کرد، براین اساس قیمت دلار در بازار آزاد هم کاهش یافت و به ۱۱۵۶ تومان رسید که همین امر باعث اختلاف ۷۰ تومانی قیمت دلار در بازار رسمی و غیر رسمی شد.

قیمت دلار در بازار رسمی در روز پنج شنبه ۱۰۹۱ تومان و در بازار آزاد ۱۱۶۵ تومان بود. نرخ فروش هر یورو امروز توسط بانک مرکزی با کاهش قیمت نسبت به روز پنج شنبه ۱۵۴۱ تومان تعیین شد و صرافان بازار هم قیمت فروش یورو آزاد را ۱۶۶۰ تومان اعلام کردند.

همچنین بانک مرکزی نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را امروز با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای فروش در شعب بانکی ۴۴۳ هزار و ۵۶۰ تومان، نیم بهار را ۲۲۲ هزار و ۴۰ تومان و ربع بهار را ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین کرد.

کاهش نرخ سکه ها در بازار

امروز شنبه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار ۴۵۵ هزار تومان، طرح جدید ۴۳۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۱۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۷۲ هزار تومان اعلام شد.

براین اساس نرخ انواع سکه در بازار آزاد امروز نسبت به روز پنج شنبه گذشته کاهش یافته است. نرخ سکه طرح جدید روز پنج شنبه در بازار ۴۴۱ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۷۵هزار تومان بود.

نرخ هر اونس طلا هم اکنون در بازارهای جهانی ۱۵۰۲ دلار و ۱۷ سنت و هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار هم در بازار داخلی ۴۲ هزار و ۲۵۰ تومان است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اختلاف 70 تومانی دلار آزاد و دولتی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج