۳۶۷۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۷


فال روزانه 1391/09/07


فال روزانه متولدین فروردین

امروز بسیار جاه طلب هستید و آرزوهای زیادی در سر دارید. کارهای عقب مانده زیادی را انجام خواهید داد و بسیاری از افکار زائد از ذهنتان خارج می شود.

پیش بینی روابط شما: دست های پنهانی در کار است که بین شما و شخص مورد علاقه تان فاصله بیندازد. از هوش اجتماعی بالای خود برای غلبه بر این مشکلات استفاده کنید و به مشاوره های دیگران اعتماد نکنید.

پیش بینی شغل شما: بهترین راه برای نشان دادن قابلیت های رهبری شما، این است که با همکارانتان بیشتر ارتباط بگیرید و به مرور بر آنها مسلط شوید. تاثیرگزاری شما بر آنان انکارناپذیر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای چند روز از فعالیت های اجتماعی کناره گیری کنید، برخورد دیگران با شما بسیار متعصبانه و اشتباه است اما به زودی پشیمان خواهند شد.

پیش بینی روابط شما: به اندازه کافی باهوش هستید! اما فردی در کنارتان است که بسیار آدم مطلع و با تجربه ای است. به نصیحت های او گوش دهید برای بهبود اوضاع مالی تان هم برنامه هایی دارد.

پیش بینی شغل شما: تمایل به رهبری در محیط کار دارید اما این به نفع شما نیست. نقش خودتان را در جایگاه خودتان به خوبی ایفا کنید و به دنبال جاه طلبی هایتان نروید!


فال روزانه متولدین خرداد

روز بسیار بدی برای انجام کارهای مالی و بانکی است. چند روز کارهایتان را به تعویق بیندازید و نگران نباشید. امروز در یک بحث میان اعضای خانواده تان، همه چیز بر سر شما خراب می شود!

پیش بینی روابط شما: به طور کلی آدم جذابی هستید و در جمع به شما زیاد توجه می شود. این چند روز با یک پیشنهاد ازدواج به ظاهر خوب غافلگیر می شوید اما قبل از تصمیم گیری آن را بیشتر بررسی کنید.

پیش بینی شغل شما: در این هفته مراقب احساسات خود در محیط کاری باشید! امروز دیگران با ایده های شما مخالفت می کنند. این فرصت خوبی برای شماست که دنیا را فقط از دریچه ذهن خودتان نبینید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز آدم خوبی هستید! (نه اینکه مواقع دیگر نیستید) با کسی درگیر نمی شوید، بحث نمی کنید و این باعث بهبود تصور دوستان و خانواده نسبت به شما خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: روابط شما آن گونه که تصور می کنید برایتان شفاف نیست. به شخصی که به او علاقه دارید فرصت دهید و خودتان نیز به یک نظر قاطع درباره آینده زندگی تان برسید. آنگاه تصمیم گیری کنید.

پیش بینی شغل شما: شما شوخ و بذله گو هستید و با دیگران زود صمیمی می شوید اما به سرعت هم عصبانی می شوید. بهترین راه برای نزدیک تر شدن به همکارانتان این است که به گذشته آنها علاقه نشان دهید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود زیرا بخت با شماست. کارهای سختی در پیش دارید اما به خوبی از پس آن بر می آیید و شایستگی های خود را بار دیگر نشان می دهید.

پیش بینی روابط شما: در محیط کاری درگیر یک رابطه پیچیده شده اید. امروز اتفاقات خوبی در راه است . کمی از محافظه کاری خود بکاهید و در ارتباط با دیگران راحت تر باشید.

پیش بینی شغل شما: طرحی که دو هفته روی آن تمرکز کرده اید امروز تصویب می شود. شرکای شما بیش از هر وقت دیگر به شما اعتماد دارند و این به زودی باعث گسترش کسب و کارتان می شود.


فال روزانه متولدین شهریور

اگر با بچه ها سر و کار دارید یا بچه دارید، با آنها با مهربانی برخورد کنید زیرا تمایل به تسلط بر دیگران باعث درگیری می شود و یادتان باشد که شما بچه نیستید!

پیش بینی روابط شما: یکی از دوستان شما تمایل به یک رابطه صمیمانه تر با شما دارد. به جای موضع گیری سریع و سخت، کمی تامل کنید و به او فرصت دهید شاید به نفعتان تمام شود.

پیش بینی شغل شما: روند جدیدی در رابطه با همکارانتان شکل می گیرد که موجب آزار شما خواهد بود اما سخت گیر نباشید. گذر زمان مشکلات کاری را حل خواهد کرد.


فال روزانه متولدین مهر

یکی از استعدادهای قابل توجه شما این است که حتی از موقعیت های بد و دشوار به نفع خود استفاده می کنید. اما لازم است بیشتر از قبل روی نگرش های خود کار کنید و انرژی مثبت درونتان را به جهتی درست هدایت کنید.

پیش بینی روابط شما: از آنجایی که در کمک کردن به دیگران استعدادی فوق العاده دارید، ممکن است بیش از حد در مسائل و مشکلات آنها غرق شوید. اما فراموش نکنید مهم ترین شخص خود شما هستید. شما استحقاق یک زندگی آسوده را دارید.

پیش بینی شغل شما: شما گاهی بلندپروازی می کنید و پا را از گلیمان فراتر می گذارید. بعضی از مشکلاتی که در گذشته پیش آمدند نتیجه همین گرایش شما بوده اند. از تجربه افراد دور و برتان بیشتر استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به خاطر ناراحتی یکی از آشنایان شما هم نارحت می شوید اما این راهش نیست. اگر می توانید حال او را بهتر کنید و اگر نمی توانید چند روز از او فاصله بگیرید، شما مسئول بهبود حال دیگران نیستید.

پیش بینی روابط شما: امروز در روابط خود دچار مشکل خواهید شد و دیگران از دست شما ناراحت می شود زیرا برخورد شما تحقیرآمیز است و بعضی مواقع چیزهایی را به دیگران تحمیل می کنید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید به جای صرفا حرف زدن، کمی هم به دیگران مهلت حرف زدن بدهید. بهترین راه برای صمیمی شدن با همکارانتان توجه به دغدغه ها و خواسته های آنان است.

فال روزانه متولدین آذر

همانگونه که در پس انداز کردن افراطی هستید، در ولخرجی هم افراطی رفتار می کنید. از امروز سعی کنید متعادل تر رفتار کنید وگرنه به زودی با افزایش هزینه ها دچار مشکلات مالی خواهید شد.

پیش بینی روابط شما: خانواده شما خواسته هایی دارند که با شخصیت شما در تضاد است. به جای برخورد غیر منطقی و احساسی، سعی کنید آنها را توجیه کنید و احترام به بزرگترها را فراموش نکنید.

پیش بینی شغل شما: نسبت به رئیس خود حس خوبی ندارید و این برای آینده شغلی تان خوب نیست. حسادت نکنید و سعی کنید به جای یررسی رفتارهای دیگران به توانایی های خودتان بیفزایید.

فال روزانه متولدین دی

چند وقتی است که به طور کلی کسل و خسته هستید. اما امروز سراسر انرژی و هیجان خواهید بود. سعی کنید به جای تفریح و گردش از آن در جهت درست و به نفع خودتان استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: به تازگی به شخص جدیدی علاقمند شده اید اما نم دانید چگونه به او این مطلب را بگویید . در این چند روز او به شما نزدیکتر می شود این فرصت را از دست ندهید.

پیش بینی شغل شما: اگر پروژه ای را که در دست دارید به خوبی به سرانجام برسانید پاداشی که مدت ها در انتظار آن بوده اید به دستتان می رسد. موفقیت در حوزه ی کاری برای شما سخت نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

از بانک خبرهای بدی به گوشتان می رسد. این عواقب بی توجهی به هزینه ها یتان است. به جای غرق شدن در مشکلات بیشتر، کمی سعی و تلاش کاری تان را بیشتر کنید.

پیش بینی روابط شما: از یک راز مهم درباره یکی از دوستان صمیمی تان آگاه می شوید و این فرصت خوبی برای شماست که انتقام خود را از او بگیرید، اما این کار پسندیده ای برای نیست.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید کار خسته کننده ای دارید و هیچ فرصت رشدی برای شما فراهم نیست. این تفکر دوره ای است و همه به آن دچار می شوند، خیلی نگران نباشید.

فال روزانه متولدین اسفند

احساس می کنید انگیزه های قبلی تان را از دست داده اید و تمرکز سابق را ندارید. مشاوره با یک روانشناس و یک مسافرت کوتاه مشکلات تان را حل می کند.

پیش بینی روابط شما: خانواده شما از دستتان دلگیر شده اند. به دیدار والدین خود بروید یا با آنها تماس بگیرید. دغدغه های کاری توجیه خوبی برای دوری از خانواده نیست.

پیش بینی شغل شما: کارهای زیادی از دستتان بر می آید ولی گاهی برای انجام آنها تنبلی می کنید. مراقب باشید اعتماد مدیران خود را از دست ندهید. این روزها فرصت های شغلی زیادی در انتظار شما نیست.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/07
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج