۳۶۷۷۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

قتل پایان درگیری عشقی ۲ پسر عمو

درگیری دو پسر عمو برای عروسی با دختر جوان سرانجام با قتل یکی از آنها پایان یافت.

خبرگزاری مهر: درگیری دو پسر عمو برای عروسی با دختر جوان سرانجام با قتل یکی از آنها پایان یافت.

ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه ۲۶ تیر امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی کشف جسد در داخل یک کارگاه نجاری واقع منطقه مرتضی گرد به کلانتری۱۷۱ صحن مطهر اعلام شد . در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام " محمد " ۲۴ساله از سوی قاتل یا قاتلین به قتل رسیده و جسد او نیز سوزانده شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور رئیس دادگاه عمومی و انقلاب ۱۰۱ آفتاب ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در جریان تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، صبح روز کشف جسد پس از مراجعه صاحب و کارگران کارگاه نجاری و در حالیکه هر روز محمد اقدام به باز کردن در کارگاه می کرد ، این بار پس از باز نشدن در کارگاه از سوی محمد و عدم پاسخگویی به تماس های مکرر به تلفن کارگاه ، یکی از کارگران از بالای دیوار وارد کارگاه شده و اقدام به باز کردن در کارگاه کرد.

پس از ورود به داخل کارگاه ، صاحب کارگاه نجاری به اتاقک نگهبانی محل استراحت محمد مراجعه کرد و در آنجا با جنازه سوخته شده متعلق به وی روبرو شد که بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

با آغاز رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از حدود یک سال پیش از محل سکونت پدری خود در شرق کشور به تهران آمده و از همان زمان به عنوان نگهبان در کارگاه نجاری مشغول به کار شده بود. همچنین در طی این مدت ، مقتول به دختر جوانی علاقه مند شده اما با مخالفت خانواده دختر و حتی تهدید اعضای خانواده وی روبرو شد .

با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل ، کارآگاهان موفق به پیدا کردند مواد مخدر استفاده شده در صحنه جنایت شدند که با توجه به عدم سرقت از داخل کارگاه و همچنین نبود هرگونه نشان از ورود به عنف ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که قاتل یا قاتلین از افراد آشنای مقتول بوده که پس از ورود به اتاقک نگهبانی و در فرصتی مناسب اقدام به ارتکاب جنایت کرده اند .

با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده که نشان از آشنایی قاتل یا قاتلین با مقتول داشت ، کارآگاهان با شناسایی دوستان و افراد مرتبط با مقتول موفق به شناسایی پسرعموی مقتول به نام "دلاور" ۲۲ ساله شدند .

با شناسایی محل کار و سکونت دلاور در بزرگراه رسالت ، کارآگاهان با مراجعه به این محل پی بردند که دلاور به صورت ناگهانی از محل کار خود تسویه کرده است . در ادامه تحقیقات و با شناسایی محل سکونت خانواده دلاور در شرق کشور ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به تحقیق از محل سکونت خانواده دلاور و اعضای خانواده اش پرداخته و اطمینان پیدا کردند که دلاور از زمان وقوع جنایت به شهر خود باز نگشته و حتی در مراسم خاکسپاری پسرعموی خود نیز حضور نداشته است .

با توجه به دلایل و قرائن بدست آمده که نشان از احتمال وقوع جنایت از سوی دلاور داشت ، سرانجام مخفیگاه او پس از سه ماه اقدامات پلیسی در یک ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت در میدان صادقیه مورد شناسایی قرار گرفت و کاراگاهان اداره دهم ۳۰ آبان موفق به دستگیری دلاور شدند .

با دستگیری دلاور ، وی در اظهارات اولیه خود حضورش در کارگاه نجاری را تأیید کرد اما در ادامه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و اظهار داشت : در شب حادثه به همراه محمد در حال مصرف موادمخدر بودیم . ناگهان به علت برخورد با بخاری برقی ، محمد دچار برق گرفتگی شد و به علت آنکه خود من نیز در آن موقع وضعیت خوبی نداشتم ، تنها توانستم تا از کارگاه خارج شوم .

با وجود ادعای دلاور در خصوص اعلام برق گرفتگی مقتول به عنوان علت مرگ محمد و همچنین علت آتش سوزی اتاقک نگهبانی ، با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ ، کارآگاهان بار دیگر به تحقیق از دلاور پرداختند .

دلاور که با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده در خصوص حضور وی در زمان جنایت و همچنین مشخص شدن علت مرگ ناشی از "انسداد شریان تنفسی" چاره ای جز اعتراف نداشت به ناچار دوم آذر لب به اعتراف گشود و در خصوص انگیزه خود به کارآگاهان گفت : من به دختری که محمد عاشقش بود، علاقه مند شده بودم . به همین علت شب حادثه و پس از آنکه محمد از علاقه و قصد من برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش اطلاع پیدا کرد ، باهم درگیر شدیم که نهایتا او را به قتل رساندم.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت نیز به کاراگاهان گفت : شب حادثه و با طرح و نقشه قبلی ، به بهانه مصرف مواد به کارگاه نجاری رفته بودم . در حالیکه سعی می کردم تا به ظاهر خود را در حال مصرف مواد نشان دهم ، آنقدر منتظر ماندم تا محمد به علت مصرف زیاد از حالت طبیعی خارج شود . سپس موضوع علاقه خود را به دختر مورد علاقه اش مطرح کردم . محمد که در آن موقع در شرایطی مناسبی قرار نداشت با شنیدن سخنان من ، به سمتم حمله ور شد.

من نیز با استفاده از حالت غیرطبیعی محمد ، سر او را محکم به دیوار کوبیده و سپس گلویش را آنقدر فشار دادم که خفه شد. پس از اطمینان از مرگ محمد ، با ریختن بنزین بر روی جنازه و داخل اتاقک ، آنجا را به آتش کشیده و به سرعت از کارگاه خارج شدم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، دستور بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      واقعا که... با اعتیادی که داشتن عاشق هم شدن...خیلی عرضه داشتن اول اون زهرماری رو ترک میکردن بعد سر دختر مردم خوشونو به کشتن میدادن...حالا اینی که زنده است هم باکارایی که کرده یه مرده به حساب میاد...

    • مریم سراوانی

      چه جالب بایان عیشق همینه دیگه میسوزی خاکیستر میشی پروانه می شی شمع می شی همینه دیگه نیسته؟

    • جلیل

      به به زهرا خانووم. یه مدت ندیدیمت دلمون واست تنگ شده بود . دوباره دیدمت خوشحال شدم

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        ممنون آقاجلیل!شرمنده کردیا!

    • ليلا

      بد بخت دختره چه خواستگاراي كلنگي داشته. مث كه تو اين دوره همه رو چراغ نفتي ميگيره.گذشت اون زماني كه همه رو برق ميگرفت مارو چراغ نفتي...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج