جاباما
۳۶۷۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تائيد سلامت روانی عامل جنايت خيابان مدنی

با گذشت ۴۲ روز از جنايت خيابان مدني هنوز سرنوشت پرونده نامشخص است. اين در حالي است که پزشکي قانوني سلامت روحي و رواني متهم را تائيد کرد.

خبرگزاری مهر: با گذشت ۴۲ روز از جنايت خيابان مدني هنوز سرنوشت پرونده نامشخص است. اين در حالي است که پزشکي قانوني سلامت روحي و رواني متهم را تائيد کرد.

حسين ۲۳ ساله ظهر روز دوشنبه ۲۴ مهر در اقدامي جنون آميز به سوي عابران حمله ور شد و ۱۲ زن و مرد را با ضربات چاقو مجروح کرد. او سپس با فرار از محل جنايت به قم گريخت و ۶ ساعت پس از جنايت، با مراجعه به ماموران تسليم شد.

در حالي که تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، يکي از مجروحان که مرد ۳۰ ساله اي بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. حسين در بازجويي‌هاي اوليه مدعي شد مدتي است يک صداي ناشناس به او دستور مي‌دهد و روز حادثه آن صدا از او خواسته بود به مردم حمله کند.

در حاليکه به نظر مي‌رسد متهم با طرح اين موضوع قصد دارد انگيزه اصلي خود مخفي نگه دارد، بازپرس جنايي تهران او را براي بررسي سلامت روحي و رواني و همچنين اعتيادش به پزشکي قانوني معرفي کرد.

از سويي ديگر حسين در اداره آگاهي به بازسازي صحنه قتل پرداخت و در تشريح حادثه گفت: مدتي بود صدايي در سرم به من دستور مي‌داد که چه کارهايي را انجام دهم. روز حادثه نيز آن صدا از من خواست که با چاقو به مردم حمله کنم.

ابتدا مي‌خواستم از يک مغازه چاقو فروشي در مجيديه چاقو تهيه کنم که موفق به اين کار نشدم بعد هم وارد يک قصابي شدم و به بهانه خريد گوشت، خود را به چاقوي سلاخي مردم قصاب رساندم.

وي ادامه داد: مدتي نزد پدرم در يک کشتارگاه کار مي‌کردم و به همين خاطر کار با چاقو را مي‌دانستم. بعد از مجروح کردن مرد قصاب به خيابان آمده و هر فردي که در سر راهم بود، با چاقو مي‌زدم، زن يا مرد بودن قربانيان برايم هيچ فرقي نداشت. آخرين قرباني من پسر قوي هيکلي بود که چاقو را گرفت من هم از محل متواري شدم.

وقتي به خودم آمدم در قم بودم کمي در آن شهر پرسه زدم بعد هم به يک پاسگاه پليس رفته و خود را تسليم کردم.من در يک خانواده از هم پاشيده بزرگ شدم اما نه سيگار مي‌کشم و نه به مواد مخدر اعتياد دارم حالا هم هيچ حسي نسبت به قربانيان خود ندارم.

با گذشت ۴۲ روز از اين جنايت هولناک هنوز سرنوشت پرونده نامشخص است. در حالي که گفته مي‌شد پس از اعلام نظريه پزشکي قانوني، پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه فرستاده مي‌شود رئيس سازمان پزشکي قانوني در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: پزشکان سلامت روحي و رواني متهم را تائيد کرده اند.

حالا با اعلام نظريه پزشکي قانوني بايد منتظر بود تحقيقات در دادسرا چه زماني به پايان مي‌رسد و پرونده به دادگاه ارسال مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج