۳۶۸۰۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا وقتی می بریم خنده های من را نمی بینند؟

کفاشیان: با قلعه نویی مذاکره نکرده ام

علی کفاشیان این روزها تحت فشار است. سه شکست بزرگ فوتبال در یک هفته باعث شد که دوباره انتقادها از فدراسیون فوتبال شدت بگیرد اما واکنش رئیس فدراسیون مثل همیشه است. کفاشیان با آرامش و خونسردی در انتظار آینده است

کفاشیان: با قلعه نویی مذاکره نکرده ام

تماشا: علی کفاشیان این روزها تحت فشار است. سه شکست بزرگ فوتبال در یک هفته باعث شد که دوباره انتقادها از فدراسیون فوتبال شدت بگیرد اما واکنش رئیس فدراسیون مثل همیشه است. کفاشیان با آرامش و خونسردی در انتظار آینده است. او در یک گفت و گوی نسبتا بلند با فارس درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کرده است.

بعد از باخت تیم ملی به ازبکستان هنوز هم شانسی برای صعودمان به جام جهانی قائل هستید؟

- اگر ازبکستان را می بردیم قطعا کارمان خیلی راحت تر بود اما در حال حاضر شرایط همه تیم ها مثل هم است و کسی جلوتر از ما نیست. باز هم سر خط قرار گرفتیم و اگر لیاقت داشته باشیم و قوی عمل کنیم می توانیم بالا برویم.

شایعه شده مذاکراتی با امیر قلعه نویی داشته اید؟

- من هیچ مذاکره ای نکرده ام، امیر قلعه نویی را به عنوان یکی از بهترین ها - نه بهترین - کارشناسان فوتبال ایران قبول دارم و همیشه از او مشورت می گیرم اما بدون درخواست کی روش نمی توانم مربی به تیم ملی اضافه کنم چون اختلاف و دو دستگی به وجود می آید. با کی روش صحبت کردم تا نظرات فنی را جمع آوری کنیم و به او انتقال دهیم، او نیز این موضوع را پذیرفته است.

از فیفا خواسته اید که در بازی های ایران از داوران عرب استفاده نکند؟

- بله، این مسئله را درخواست کردیم و هشدار دادیم که برای ما دیگر داور عرب تعیین نکنند. اگر این مسابقات زیر نظر AFC انجام می شد آنها این کار را انجام نمی دادند اما فیفا روی این مسئله چندان متمرکز نیست، به همین خاطر به آنها هشدار دادیم. اعتقاد داریم این اتفاق حساب شده بوده است.

همه می دانند که شما در فدراسیون با مشکلاتی روبرو هستید. چرا هیچ وقت از این مشکلات حرف نمی زنید؟

- یکسری مشکلات داخلی است و نباید بیرون بیان شود. من دوست ندارم همه چیز را گردن مشکلات بیندازم و چیزی که برعهده خودم بوده را به نوعی تبرئه کنم. ما یا بدشانس بودیم یا اینکه توانمان در همین حد بوده که چنین نتایجی کسب کرده ایم. همه می دانند در این مقطع از ما حمایت نشده و دیگر نیازی به گفتن نیست.

سهمیه باشگاه ها هم که به 3+1 تبدیل شد.

- جا دارد از همکاری باشگاه ها برای کسب این سهمیه تشکر کنم. با همکاری آنها توانستیم امتیازمان را به حد مجاز برسانیم و سهمیه خوبی کسب کنیم. ان شاء الله این سهمیه هفته آینده به تصویب نهایی برسد.

اعتراض ها به خنده های شما دوباره زیاد شده است!

- این جملاتی که مطرح می کنند برای کوبیدن من است. من زحمات زیادی کشیده و تلاش زیادی کرده ام تا تیم ملی نتیجه بگیرد. دوست دارم حاصل کار را ببینم و مطمئنا هیچ فردی به خاطر باخت و نرسیدن به مقصد لبخند نمی زند. هنگام برد هیچ کس لبخند ما را نمی بیند و تنها به لبخند دیگران توجه می کنند. در برد و باخت ها لبخند من هیچ تاثیری ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      خراب كرديند حج آقا تيم ملي را.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج