۳۶۸۰۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تازه‌ترین خبرها از فیلم جدید پوران درخشنده

پوران درخشنده با بیان اینکه فیلم جدیدش شش بازیگر اصلی دارد، از حضور قطعی مریلا زارعی و فرهاد اصلانی در این فیلم خبر داد و گفت به زودی گروه بازیگران کامل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پوران درخشنده با بیان اینکه فیلم جدیدش شش بازیگر اصلی دارد، از حضور قطعی مریلا زارعی و فرهاد اصلانی در این فیلم خبر داد و گفت به زودی گروه بازیگران کامل می‌شود.

این کارگردان درباره تازه‌ترین وضعیت ساخت فیلم «زیر سقف دودی» گفت:‌ مشغول رایزنی برای انتخاب دیگر عوامل فیلم هستیم و از بایگران تست گریم می‌گیریم.

تازه‌ترین خبرها از فیلم جدید پوران درخشنده

درخشنده ابراز امیدواری کرد مهرماه فیلمش را کلید بزند و افزود: اگر فیلم تا زمان برگزاری جشنواره فجر آماده شود، به احتمال قوی اولین نمایش آن در جشنواره خواهد بود.

او درباره مراحل بازنویسی و تکمیل فیلمنامه نیز توضیح داد: دو سال است روی فیلمنامه کار می‌کنم اما به هر حال تا زمان کلید خوردن، این بازنویسی‌ها ادامه دارد.

به گفته این فیلمساز، کل فیلمبرداری فیلم در تهران انجام می‌شود و بخشی هم در لواسان خواهد بود.

درخشنده درباره انتخاب لوکیشن‌های فیلمش توضیح داد: فعلا در حال انتخاب بازیگر هستیم و بعد از آن سراغ لوکیشن و انتخاب طراح صحنه خواهیم رفت.

به گفته او، در حال حاضر حضور عباس درخشنده به عنوان مدیر تولید، جلیل شعبانی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، لیلا درخشنده دستیار دوم کارگردان، عباس رستگارپور به عنوان صدابردار و رضا نوروزی به عنوان مدیر تدارکات قطعی شده است.

فیلم «زیر سقف دودی» که احتمال تغییر نام آن وجود دارد، درباره معضل طلاق عاطفی بین زوج‌هاست و درخشنده برای نگارش آن با تعدای از دانشجویان علوم انسانی مشاوره کرده است.

پوران درخشنده که همواره دغدغه خود را نسبت به مسائل اجتماعی نشان داده است، نبود مهرورزی و عشق‌ورزی را یکی از بزرگترین آسیب‌های اصلی جامعه امروز می‌داند و می‌گوید: یکی از مهمترین مشکلات ما مدیریت نکردن و نبود مهر است و این چنین است که فاصله‌ها، بی‌تفاوتی‌ها و دلزدگی‌ها بیشتر می‌شود. در این وضعیت است که با مسائلی مانند ازدواج سفید، بی‌تعهدی، نداشتن تحمل، فرار از مهر، گسترش اعتیاد و رواج مواد توهم‌زا روبه‌رو می‌شویم چرا که همه این‌ها پیامدهای نبود مهر و توجه است. به همین دلیل امروزه شاهدیم که بیشتر خانه‌ها به خوابگاه تبدیل شده و دیگر محل امن خانواده‌ها نیستند.

او با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل خانوادگی در مدیوم‌های هنری اظهار می‌کند:‌ آمار بالای طلاق عاطفی نشان می‌دهد راهی نداریم جز نهادینه کردن مسائل خانوادگی و اینکه به مباحث فرهنگی رنگ تازه‌ای ببخشیم. از نظر من سینما فقط سرگرمی نیست و محلی است که باید مسائل اجتماعی را در آن مطرح کنیم.

پوران درخشنده ساخت فیلم‌هایی چون «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»،«بچه‌های ابدی»،«پرنده کوچک خوشبختی»،«رابطه» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج