جاباما
۳۶۸۲۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نخستین تصویر از چیپست A۱۰ اپل

به تازگی تصویر جدیدی از چیپست A۱۰ کمپانی اپل در فضای مجازی انتشار یافته که ما را با قطعه مورد استفاده در نسل جدید موبایل های آیفون آشنا می سازد.

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: به تازگی تصویر جدیدی از چیپست A۱۰ کمپانی اپل در فضای مجازی انتشار یافته که ما را با قطعه مورد استفاده در نسل جدید موبایل های آیفون آشنا می سازد. چیپست A۱۰ قرار است نسخه ارتقایافته چیپست پیشین اپل، یعنی A۹ باشد که در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود. ضمناً با این که A۹ توسط سامسونگ و TSMC و براساس طراحی اپل توسعه یافته بود، انتظار می رود A۱۰ تماماً از سوی TSMC تولید گردد.
نخستین تصویر از چیپست A10 اپل

در حالی که A9 شامل حافظه رم LPDDR4 دو گیگابایتی بود، گفته می شود باید منتظر حافظه رم 3 گیگابایتی در A10 باشیم. چیپ فعلی اپل، به پردازنده ای 2 هسته ای با فرکانس 1.83 گیگاهرتز مجهز است.

اما روز گذشته برایتان از تست بنچمارکی در پایگاه داده Geekbench نوشتیم که بنابر آن، چیپ A10 از پردازنده ای 2 هسته ای با فرکانس 2.37 گیگاهرتز بهره مند بود. ناگفته نماند که به عقیده «جان پول» (John Poole)، موسس Primate Labs، این تست بنچمارک از اساس دروغین بوده است.
نخستین تصویر از چیپست A10 اپل

در حال حاضر انتظار می رود که اپل از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در ماه آتی میلادی رونمایی کند که احتمالاً به ترتیب از نمایشگر های 4.7 و 5.5 اینچی بهره مند هستند. براساس شایعات، باید منتظر اعمال تغییرات نسبتاً زیادی در نسل جدید موبایل های آیفون باشیم که از جمله آنها می توان به حذف شدن جک 3.5 میلی متری، عوض شدن محل خطوط آنتن، لنز بزرگتر دوربین اصلی در آیفون 7 و استفاده از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج