۳۶۸۴۷
۱۰۸ نظر
۷۱۹۶
۱۰۸ نظر
۷۱۹۶
پ

۷ شرکت مجاز حضور در بازاریابی شبکه ای

در حال حاضر به ۷ شرکت مجوز حضور در بازاریابی شبکه ای داده شده است.معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه به روش های نوین در نظام توزیع بر گسترش و توسعه بازاریابی شبکه ای و نهادیه کردن و فرهنگ سازی این موضوع در کشور تاکیدکرد.

خبرآنلاین: معاون وزیر صنعت گفت: در حال حاضر به ۷ شرکت مجوز حضور در بازاریابی شبکه ای داده شده است.معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه به روش های نوین در نظام توزیع بر گسترش و توسعه بازاریابی شبکه ای و نهادیه کردن و فرهنگ سازی این موضوع در کشور تاکیدکرد.

« حسن رادمرد» در نشست خبری با محوریت قرار دادن اجرای طرح بازاریابی شبکه ای در کشور افزود: شکل گیری این طرح از سال ۱۳۸۸بر اساس ابلاغ مصوبه ای بدین منظور آغاز شد چرا که اجرای طرح بازاریابی شبکه ای به عنوان یکی از مدل های نوین شبکه توزیع در بسیاری از کشورها به اجرا درآمده است وآثار خوبی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به ۷ شرکت مجوز حضور در بازاریابی شبکه ای داده شده است تصریح کرد: فرایند توزیع کالاهای این شرکتها در یک چارچوب مناسب و دور از شائبه شرکتهای هرمی در حال رصد و پیگیری است.

به گفته رادمرد؛ لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، لوازم خانگی،‌مصنوعات طلا صنایع دستی،‌ و برخی مواد انرژی زای نو از جمله کالاهای ارائه شده دراین طرح است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بر عملکرد این شرکتها کنترلهای لازم انجام شده که همواره ادامه خواهد داشت افزود: نظارتها و حساسیتهای ویژه ای در زمینه عملکرد این شرکتها اعمال می‌شود تا به دور از هرگونه سوء استفاده به فعالیت بپردازند به طوری که نظارت بر گردش مالی شرکت،‌ صلاحیت ساختار و نحوه فروش کالاها مورد وثوق قرار گیرد و مصرف کنندگان به راحتی بتوانند نسبت به خرید کالاهای خود اقدام کنند.

وی همچنین،‌ به ۶۵ درخواست واصله دیگرکه برای پیوستن به این شبکه به دبیرخانه این طرح ارسال شده است اشاره کرد و افزود: مراحل نهایی برای ۴ شرکت دیگر به منظور گرفتن مجوز در دستور کار قرار گرفته است.

رادمرد در ادامه سخنان خود اجرای این شیوه از نظام توزیع کالاها را در کشورهای مختلف دنیا مرسوم دانست و گفت: برای پیاده سازی این نظام در کشور نیازمند فرهنگ سازی لازم هستیم به گونه ای که توجه به استقبال تجار و بازرگانان در آینده نزدیک می توانیم شاهد جایگزینی بازاریابی شبکه ای به جای نظام های توزیع سنتی در کشور باشیم .

وی به برخی مزایا استفاده از این مدل جدید توزیع و فروش کالا در کشور اشاره کرد و گفت: فروش بی واسطه کالا از تولیدکننده به مصرف کننده، داشتن ضمانت های لازم برای سلامت و صحت کالا با دریافت کد شبنم،‌ برچسب اصالت کالا و ایران کد همچنین تخفیف ۸درصدی کالاهای عرضه شده دراین سیستم به جای روش های سنتی از مواردی است که انگیزه لازم را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند.

رادمرد در ادامه با بیان اینکه اصلاح نظام توزیع بعد از هدفمندسازی یارانه ها با سرعت بیشتری پیش رفت و مطالعات گسترده تری در این زمینه انجام شد اظهار کرد: اجرای این طرح علاوه بر مزایای ذکر شده رونق تازه ای را به فضای کسب وکار خواهد بخشید به گونه ای که پیش بینی می‌شود با بسط و توسعه این طرح بین ۵۰ تا ۷۰ هزار شغل در بحث بازاریابی ایجاد کند.

وی همچنین به عوامل بازدارنده و نظارتهای قانونی این طرح نیز اشاره کرد و گفت: دستگاههای ذیربط تمامی فاکتورهای لازم را برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از این طرح لحاظ کرده و معیارها،‌ شرایط و ضوابط و مقررات خاصی را تدوین کرده که پس از بررسی عملکرد و وضعیت شرکتها به صدور مجوز اقدام می‌کنند.

به گفته رادمرد هرگونه تخلف یا سهل انگاری دراین راستا با برخورد قاطعانه مراجع قانونی روبرو خواهد شد و تا کنون موردی مبنی بر تخلف این شرکتها گزارش نشده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ در ادامه ساماندهی نظام قیمتی کالاها را یکی دیگر از تاثیراتی ذکر کرد که اجرای این طرح به دنبال خواهد داشت چرا که کنترل و نظارت مستقیم بر روی کالاها اعمال می‌شود.

وی هدف اصلی در حوزه تجارت بازاریابی شبکه ای را در آینده، علاوه بر مهار و جلوگیری از افسار گسیختگی قیمتها،‌مدیریت مناسب توزیع کالا همراه با ‌ کاهش هزینه‌ها و عرضه بی واسطه کالاها بین تولیدکننده و مصرف کننده عنوان کرد.

رادمرد، ‌ همچنین شناسایی شرکتهای سالم در زمینه بازار یابی شبکه ای و کاهش فعالیت شرکتهای هرمی و نیز افزایش میزان فروش تولیدات داخلی را از اهدافی بیان کرد که در این طرح دیده شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای بهره مندی از خدمات این طرح به سایت بازاریابی شبکه ای به نشانی www.networkmarketing.moc.gov.ir مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنند.

به گفته وی،‌همچنین برای برخورد قانونی با متخلفان احتمالی و به منظور رسیدگی به شکایات شماره تلفن ۱۲۴ و دبیرخانه این کارگروه در ۳۱ استان کشور پاسخگوی متقاضیان خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام
      این طور که من تو سایت های شرکت های بازاریابی شبکه ای دیدم،با هزینه ی پست،بیشتر از قیمت بازار میشه.لطفا پیگیری کنید و نتیجه رو در سایت بزارید.ممنون

    • بدون نام

      سلام قیمت محصولات نسبت به محصولات بازارگرانتره هزینه پست خیلی بالاست برای کارکردن هم پورسانت کمی میدن امتیازمحصول خیلی پایینه پنبه ریزروبرسی کردم

      پاسخ ها

      • مریم

        دوست عزیز در شرکت مروارید پنبه ریز زمانی که قیمت را با کیفیت مورد بررسی قرار دهید میبینید ارزان هم هست
        یا حتی قیمت را با هزینه مورد بررسی قرار دهید

    • ایمان مصیبی

      باسلام به شما دوستان عزیزم من از محصولات و فناوری های داخل محصولات شرکت مرواریدپنبه ریز خیلی خوشم اومد واستفاده کردم و نتیجه گرفتم حالا هم دارم اونو به اطرافیانم توصیه میکنم

    • فاطمه مصلحی نسب

      سلام.
      لطفا جواب بدید.چرا پورسانت ها کم و هزینه های پست انقد زیاده؟

    • علی

      دوست عزیز محصولی که توسط این شرکتها عرضه میشه کیفیت بالایی داره ونسبت به قیمتش می ارزه،در ضمن پورسانتی که میدن نسبت به بازار سنتی خیلی عالیه،تو نتورک به اندازه تلاشی که میکنی درامد داری،و توصیه میکنم قبل از ورود به شرکتهای بازاریابی شبکه ای اول در مورد محصولات و پلن درامدیشون تحقیق کنید تا پس از ورود با مشکل مواجه نشید.با تشکر

    • افرا

      من تازه وارد شركت شدم هنوز كسي و معرفي نكردم اما تا لول3 ور براحتي تو 7 روز ميتونم تكميل كنم.فقط ب شركت اعتماد ندارم ب نظرم مشاورانش خيلي حرفاي تكراري ميزنن و مثل رباطن.ب نظرتون ب شركت اعتماد كنم؟يا ن؟

    • هادی ی

      سلام دوست گرامی که مرددی ببین در حال حاضر 11شرکت ریر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت مشغول به این کار هستند و کمیته نظارت هم داره اونا رو رصد میکنه خیالت راحت این یک تجارت با قدمت 70 ساله الانم که خوشبختانه قانونی شده ولی توشون ابر تجارت یه چیز دیگست الته میتونید پلن درامدیشو بررسی کنید شاهکاره داداش شااهکااار

    • زینب

      سلام لطفا راهنمایی کنید که آیا شرکت ابرتجارت کهکشان دارای مجوز هست یا خیر؟؟ممنون

    • پوریا

      سلام دوستان میخواستم ببینم شرکت ابر تجارت کهکشا جزء هفت شرکت دارای مجوز رسمی هسته؟؟؟من میخوام وارده شرکتش بشم خیلی دو دلم از به طرف میگن مجوز داره از یه طرف میگن هرمی هسته لطفا راهنمایی کنید ک شرکت ابر تجارت دارای مجوز رسمی هست یا نه؟ مرسی

    • حمید

      باعرض سلام خسته نباشی میخواستم ببینم ساییت ابرتجارت کهکشان کی میاد بالا اصلا میاد یانه

    • محسا

      سلام امانت. قبول میکنید

    • سعید

      باسلام به دوستان عزیز

      پاسخ ها

      • mrt

        علیک سلام

    • Ali

      هزینه پست محصولات بالاست و اگه میشه یک مقدار قیمت محصولاتو پایین تر بیارید.

    • forough

      به نظرمن شرکت بیزیکی ازبهترین هاست

    • امیرحسین

      سلام دوستان
      من میخوام وارد یکی از این شرکتها بشم.اونطوری که تحقیق کردم شرکت بادران گستران اولین شرکت هست که تونسته مجوز بازاریابی شبکه ای بگیره و از همه قدیمی تر و فعال تره.

    • مهدی یزدیان

      سلام! واقعا شرکت مروارید پنبه ریز تکه! من خودم یکی از نماینده های شرکت هستم و واقعا راضی هستم! هم پرستیژ بالایی داره هم محصولات فوق العاده و تخصصی!

      پاسخ ها

      • عاشق مولا علی

        بله با حرفتون موافقم....شرکت مروارید پنبه ریز از تمام جوانب تکه و بهترین....کمپانی با اصالتی.....محصولات کااااااملاتخصصی و یونیک.....کیفیت عااااااالی......قابل رقابت با رقبای جهانی.......با حفظ پرستیژ کاری......و پلن درآمد زایی بی نظیییییییییر تو کل شرکت ها......پنبه ریز احتیاج به تعریف و تبلیغ نداره......

    • حسین معاوی زاده

      بنظرم شرکت بادران پلن های درآمدی خیلی عالی داره

    • امیرحسین

      سلام من میخوام تازه وارد این شغل شم لطفا از دوستانی که در کرج یا تهران داخل این کار هستن منو راهنمایی کنن.

      پاسخ ها

      • رضایی

        اگه میتونی وارد شی بهت توصیه میکنم بیا شرکت تلفیق هنر داخل تیم ایران تیم بزرگترین تیم ایران

    • سارا

      سلام دوست عزیز ،من تو شرکت ...فعالیت میکنم واقعا تیم پشتیبانی ولیدر های خیلی عالی اونجا مشغول کار هستن جنس هاش کیفیت خیلی بالایی داره و خیلی خیلی راحت فروش میره بهت پیشنهاد میکنم تو این شرکت کارت و شروع کنی

    • محمد کیانی

      سلام درباره شرکت پرشین وی میخوام بدونم لطفا راهنماییم کنید

    • مجتبی

      تکسو بهترین شرکت میتونه باشه برای تازه کار ها با بهرین اموزش ها و پلن های درامدی

    • نرگس

      سلام دوستان .سیمرغ عصر تجارت عالیه.

    • سعید

      دوستان عزیز
      شرکت بادران بین همه ی این شرکتهایی که در حال حاضر فعالیت میکنن بهترین پلن پورسانت دهی رو داره
      این نکته رو خود کسانی هم که در شرکت های دیگه فعالیت میکنند به خوبی میدونن.
      من حاضرم با هرکسی که تمایل داشت در این باره بحث و گفتگو کنم

    • زینب منجزی

      به نظرشمامن برم توشرکت پنبه ریزیابادران گستر تازه شرکت پنبه ریز خیلی چیزاش گرونن چیکارکنم لطفاراهنماییم کنید

    • اسکادران عشق

      یاعلی
      باسلام
      این پیام مخصوص لیدرهای میزارم که بالای هزارنفرمجموعه دارن
      من به همراه دوتا از دوستام بعد از یکسال تحقیق در مورد این شرکتها امروز آخرین شرکت هم آنالیز کردیم و انتخاب نهای خودمون انجام دادیم و از فردا با قدرت تمام شروع به کار میکنم به شرافتم قسم مجموعه تمای شرکتهارو با لیدرهاشون میارم زیرمجموعه خودم
      شعار من اینه بنیانگذار اولین تیم نتورک پاک در ایران
      لیدرها خوب میدونید شرکتی که کار میکنید به درد
      نتورک نمیخوره پس منتظر شمابامجموعه شماهستم
      طوفان من از فردا تو ایران شروع میشه
      بابک

    • سجاد

      بازاریابی شبکه ای مثل شرکت های کوئست هستن ، گول نخورین.
      برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.
      on-networkers.ir

      پاسخ ها

      • عاشق مولا علی

        برادر پیشنهاد میکنم اول یه مقدار سطح اطلاعاتتان رو درباره فعالیت این شرکت ها بالا ببرید چون ابدا به این شکل نیستند.

    • اسکادران عشق

      یاعلی
      باسلام
      بابک هستم بنیانگذار تیم * اسکادران عشق بابک * در ایران
      از عزیزانی که از شهرهای مختلف ایران با من تماس میگیرن
      و با اینجانب عنایت میکنند و مشاور میخوان تشکر و قدردانی میکنم
      لازم به ذکر است که بار دیگر تکرار کنم
      دوستان خواهشمندم این سه مورد را که مانع پیشترفت انسان در زندگی میشود را کنار گذاشته و با منطق خود تصمیم بگیرید:
      1 لجاجت 2 غرور 3 تعصب
      در این میان من هم در خدمتگذاری و مشاوره رایگان در کنار شما هستم بابک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد کیونت اطلاعاتی دارین

    • سعید

      مخواهم درمورد شرکت های فعال نتورک مطالب بیشتری بدونم باتشکر

    • مینا

      شرکت تکسو بهترین و فوق العاده ترین شرکته که دیدم وبا پلن های درآمدی بی نظیر و با آموزش های عالی و وجود لیدرهای بزرگ وسیمرغی های آینده پیشنهادمیکنم که وارد این تجارت واین شرکت باشکوه شوید ....

    • رضا عباداللهی

      سلام.ما نیومدیم اینجاکه جنس بفروشیم.کار ما فراتر از جنس فروختن.بعدشم اگه کیفیت محصولاتو با جنسای بیرون مقایسه کنیم میفهمیم که ارزونم هست.

    • اسکادران عشق

      یاعلی
      باسلام خدمت دوستان نتورکی عزیزم
      بابک هستم
      بنیانگذار تیم *اسکادران عشق بابک* در ایران
      در مقوله بازاریابی شبکه ای برای امر مشاوره در خدمت هستم
      بابک
      درست انتخاب کن
      درست تصمیم بگیر
      درست شروع کن
      من پایه گذار نتورک پاک در ایران هستم
      و شرکتی که در حال حاضر دارم کار میکنم
      رتبه یک داره
      چه: پلن. چه محصول. چه ضریب کالا

    • باران

      حرومه خیلی از مراجع تقلید گفتن

      پاسخ ها

      • عاشق مولا علی

        سوال رو بد پرسیدی عزیز.....چه طور به ماها نگفتن حومه ؟؟؟؟!!!!!

      • ساحل

        سلام درمورد تلفیق هنر جیزی میدونی؟

    • مهدیه

      سلام خسته نباشید .ببخشید میخواستم بدونم شرکت بادران گستر پروانه کسب داره ؟؟،و یکم راجب این شرکت بیشتر توضیح بدین .ممنون

    • فاطمه مزگی نژاد

      سلام.من نازه با شرکت بادران اشنا شدم میخاستم ببینم کارش قانونیه و تاییدیه وزارت صنعت و معدن رو داره

    • هادی

      کار فوق العاده مزخرفیه.

    • سایه

      حیف وقت و انرژیو آبروکه ادم واسه این کار بزاره.ارزش خودتونو نیارین پایین. هرروز داره به تعداد شاکیان این شبکه ها اضافه میشه. .تن تون سالم باشه برین دنبال یه لقمه نون حلال.موفق باشین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول ما که آبرومون پیش دوست و دشمن رفت اینقدر به این و اون رو انداختیم شدیم سکه یه پول.

    • علی

      سلام بقران قسم کار به این خوبی هیچ جا نمیتونی پیدا کنی

    • حسن کلات زاده

      سلام.لطفا بگین ارغوان عضو شرکتهای دارای مجوز هست یا خیر.باتشکر

    • فائزه

      هرکسی دراصفهان خواست درشرکت بادران گستران فعالیت کنه وسوالی داشت درخدمتم وقبل ازفعالیتش اول همه شک هاشوبرطرف می کنم وثابت می کنم کارقانویه بعدمیزارم شروع به فعالیت کنه...
      وتاموفق نشی من هم موفق نمیشم
      شرکت های بازاریابی خوب هستن وفقط پلن هاشون یاهمون پورسانت دهیشون فرق می کنه که بعضی شرکت هادیرتربه موفقیت می رسی بعضی هازودتر...موفق باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لازم نیست واسه اثبات قانونی بودن این شرکتها زیاد به خودتون فشار بیارین , بحث اینه که درامد زایی از طریق این شرکتها اونقدر سخت و زمان بره که ارزش نداره برین سراغشون. وسلام

    • محسن

      من الان توی شرکت بیز هستم ازشم خیلی راضیم ولی واسم سواله میخاستم یکی قانعم کنه درامدش حلاله یا حروم لطفا یکی جواب بده ممنون میشم.

      پاسخ ها

      • سعید

        منم گیر همینم.... اگه طبق آیین نامه شورای نگهبان و وزارت صنعت باشه و همه اش هم اجرا بشه گفتن اشکال نداره حلاله

    • M z

      با سلام به همهگی
      بازاریابی شبکه ای یکی از مشاغلی هست که مینونه اینده.مردم وکشور رو رو به بهبود ببره ویکی از بزرگترین مسأله دولت رو که بیکاری واشتغال هست رو کنترل کنه در اینده ای نه چندان دور.
      در مورد شرعی بودن بعضی از مراجع میگن غیر شرعیه همین مراجع هم در مورد سود بانکی هم همین نظر رو دارند ایا مردم از بانکها سود نمیگیرن.
      واما طبق نظریه جدید وپلن درامدی جدید شورای نگهبان مورد برسی قرار داده وشرعی بودن اون تأئید شده.طبق نامه در سایت شورای نگهبان

    • حدیث

      بازار یابی شبکه ای عااالیه و کمپانی تکسو فوق العادس .

    • سمانه بیات

      سلام دوستان.
      مطلبی ک میخواستم بگم اینه ک راحب قانونی بودن این شرکت ها اطمینان داشته باشید.
      و اینکه راحب گرون بودن محصولات اگه میخواید مقایسه کنید تست کنید هیچ محصول خوبیو ب قیمت ارزون نمیدن اینو مطمئن باشید.
      و برا کار کردن تو این شرکتا عاقلانه تصمیم بگیرید و با اراده برید جلو

    • الهه

      من تازه وارد بیز شدم. لطفا راهنماييم کنه. آیا پلن هاش نسبت به بقیه خوبه؟

      پاسخ ها

      • رضا

        اشتباه کردی

    • مروارید

      سلام میشد نظر مرجد تقلید هارا اعلام کنید ..
      از نظر رهبر این نوع شغل خوبه؟؟؟؟
      من درشرکت بیز کار میکنم خانواده گی تا حالا کارشون خوب بوده ولی میترسیم جمع کنن وبرن یا هرمی باشه
      ؟!؟؟؟

    • بدون نام

      سلام‌درشرکت‌بادران‌ثبت‌نام‌کردم‌آیاواقعامجوزداره‌چون‌میترسونن‌میگن‌هرمی‌دودل‌موندم‌خواهشن‌راهنمایی‌کنید.باتشکر

    • فرانک

      پنبه ریز عشقه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه شرکت ها خوبن خدا کنه همه زود به این تکنولوزی پی ببرن تا باهاش ایران و از فقر پاک کنیم هدف زدم بقلوا که کام همه شیرین بشه

    • Alireza Xed

      سلام به همه عزیزان، دوستان نتورک مارکتینگ در حال حاضر هوشمندانه ترین راه کسب درآمد بالا و حلال هستش و بنده پیشنهادم اینه دوستانی که هیچ اطلاعی ندارند از ایم سیستم خواهشاً لطف کنن نظر ندهند. با تشکر با آرزوی قدرت و پیشرفت ایران و ایرانیان عزیز.

    • نسیم

      منم تقریبا ی ماه وارد این کار شدم فقط میخوام موفق بشم ب ی جاهای خیلی بالا برسم ب کوری چشم خیلیا تا جایی ک میتونم تلاش کنم همه چیز بستگی ب خودتان دارم

    • بدون نام

      ما نرفتیم ولی کارشان خوب نیست

    • بدون نام

      این شرکتها مجوز دارن , بازاریابی شبکه ایی تو ایران چرته یکسال تو بادران بودیم همش شد هیچ.

    • رضا

      با سلام میخواستم ببینم‌ شرکت بیز مجوز دارد یا ن

    • سعید

      ملت دروغه وبیشتر هم برای سرکیسه کردن ملته اصلا طرفش نرین

    • محمد

      دوستان میخواستم بدونم شرکت تلفیق هنر مجوز داره یانه فقط اینو میدنم هرمی کارمیکنه

      پاسخ ها

      • جاسم

        بله که داره میتونی بر به سایت وبلاگ اطلاع رسانی تلفیق هنر همه چی رو متوجه میشی

      • بدون نام

        نداره

      • ویدا

        مجوز از قصابی ده شون هم نداره

      • رضا

        میگن داره من خودم میخام وارد بشم

    • مهدي

      تلفيق و هنر جواب ميده يا مثل بقيه داستان داره؟؟؟؟

    • مهدی حدد

      من تازه وارد شرکت شدم در این شرکت فقط هر کسی وارد میشود با یکبار خرید جایگاه خودش را میزند وتمرکز بعد روی زیر مجموعه خود میگذارد اگر کسی اطلاعات بیشتر خواست تماس بگیرد مشهدیها حضورا مراجعه کنند

      پاسخ ها

      • مهنا

        سلام شرکت بیزمعتبرمجوزدولت داره

      • بدون نام

        ؟ با سلام کیونت کار میکنین

    • armin

      چطوری بفهمیم تلفیق و هنر مجوز داره یا نه لطفا راهنمایی کنید

    • رضا

      با سلام تلفیق از صنعت و معدن مجوز دارد برای اطلاعات بیشتر میتونی تو تلگرام تلفیق هنررا سرچ کنی و مجوزش را مشاهده کنید

    • هانی

      سلام نحوه کار تو این شرکتها چجوریه؟ آخه اصلا با عقل جور درنمیاد تو این اوضاع آشفته چجوری فروش محصول دارند؟ و اینکه آیا این شرکتها هرمی هستند؟ اگه مجبور باشی مثل بدبختها به این و اون رو بندازی که مفتشم گرونه

    • نازی

      شرکت پرشین وی رو عشقست❤❤❤

    • سارا

      بفرمایید شرکت اقتصادگستران میهن مهر شیرازمجوز داره

    • الیاس

      سلام
      شرکت تلفیق و هنر کجوز داره و قانونی کارش؟

    • بدون نام

      سریع ترین موتور پولساز جهان حالا برین دنبال کار یه تومانی بگردین

    • Fateme

      سلام دوستان.من تازه واردشرکت بادران گستران شدم.
      نمیدونم خیلی درگیرم میترسم فقط علکی وقت تلف کرده باشم .وهمش دروغ ونیرنگ باشه.اگه میتونین راتنمایی ام کندن خواهشا.

    • حمید رضا

      دوستان وارد این شبکه ها نشوید.مثل یک نوار ضبط شده با شما صحبت میکنن و وارد چرخه ای میشوید که باید برای نجات خودتان و سرمایه ای که هزینه کرده اید باید از حیثیت و اعتمادی که در بین دوستان و اقوام خود دارید باید مایه بذارید.

    • محمد رضا

      سلام دوستان میخاستم بدونم شرکت تلفیق و هنر قانونی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر ازصنعت و معدن و تجارت مجوز نداره

      • بدون نام

        از دادستاني كل كشور مجوز داره

    • مهدی

      سلام میخام تلفیق هنر برم چطوریه دوستان

    • سجاد

      سلام میخوام برم تو شرکت تلفیق و هنر قانونیه شرکت یا نه

    • مهنا

      سلام چراهیچکس جواب نمیده اسم این هفت شرکت چیه....ماکه نفهمیدیم

    • رضا

      تلفیق هنر مجوز داره
      مورد تایید شورای نگهبان
      مدت هشت ماه است یکی از اعضای خانواده وارد شده
      الان هفته ای پنج میلیون دریافتی داره البته وقت برای کارش میزاره

      پاسخ ها

      • وحید

        بله... قورباغه‌ها هم پرواز می‌کنند

    • Elahe

      سلام دوستان یک ماهی هست یکی از دوستام منو معرفی کرده شرکت بادران، خیلی دو دلم، نمیدونم چیکار کنم، وقتی بامن صحبت میکنن قانع میشم ولی باز میترسم، لطفاً راهنمایی م کنید
      ممنون

    • رامین

      دوستان شرکتهاتون در مقابل کیونت حرفی برای گفتن دارن؟

      پاسخ ها

      • مهدی حقیقی

        QNET چی هست :))))))))))))))))))))))))))))))))
        خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      سلام شرکت ایرانکو داریم؟؟؟

    • Hani

      يكي ازدوستانم شركت پنبه ريزومعرفي كرده من ميترسم وارداين كارشم خوبه بنظرتون شركت پنبه خوبه يانه ممنون ميشم راهنمايي كنيدمن هيچ اطلاعي راجب كارندارم

    • ...

      ایا شرکت تلفیق هنر مجوز داره؟؟اخه حاشیه هاش ادمو مترسونه....

      پاسخ ها

      • وحید

        با یک تحقیق کوچولو متوجه میشی که مجوز نداره... سرت کلاه نره

      • بدون نام

        هر شركتي كه قوي كار كنه ، حاشيه براش درست ميكنن .

    • فاطمه

      سلام بله ازوزارت تعاون کار مجوزشو گرفته درضمن شرکتی هست که فقط وفقط روی محصول ایرانی کارمیکنه فقط یک بار خرید داره بعدش هرچی بیشتر فعالیت داشته باشی بیشتر پورسانت میگیری هفتگی پورسانت میده درضمن اشتغال زایی میشه واسه هم وطنمون تلفیق هنر بی نظیر..

      پاسخ ها

      • وحید

        چرا دروغ میگی؟ سایت وزارت تعاون برو ببین که مجوز نداره... سر مردم رو کلاه نگذار

    • رضا

      من شرکت بیز کار کردم وشرکت تلفیق هنر اما هیچ نتیجه ای نگرفتم بیز که هرماه باید خرید میکردی هیچ نتیجه ای نگرفتم تلفیق هنر هم که غیر قانونی بود نمیدونم چیکار کنم یه شرکت بهم معرفی شده بنام ام وی دیگه میترسم برم اونجا

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ام وی همون تلفیق هنره کی میگه مجوز نداره خیلی هم داره من دارم تو شرکت کار میکنم پورسانت هم میگیریم الکی مردم را نترسونین

    • مهدی یوسفی

      سلام به نظر شما شرکت میم برند مجوز رسمی داره؟

    • مهدی

      سلام من شرکت میم برند کار میکنم پانزده درصد پورسانت میده پورسانتش هم شب به شب میده خیلی خوبه هرکی خواست بهم بگه

    • مهدی

      سلام من شرکت میم برند کار میکنم پانزده درصد پورسانت میده پورسانتش هم شب به شب میده خیلی خوبه هرکی خواست بهم بگه

    • بدون نام

      خیلی جالبه، همه شرکتهای هرمی سر و ته یه کرباسند. دوستان کار نتورک مارکتینگ با هرمی فرق میکنه. وقتی شما مجبور به خرید یک محصول میشی یعنی وارد کارزار هرمی شدی. احساسی برخورد نکنید، منطق رو فراموش نکنید. پول درآوردن به قیمت بدبخت کردن چهارتا آدم دیگه هیچ لذتی نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج