۳۶۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۸


فال روزانه 1391/09/08


فال روزانه متولدین فروردین

یک روز پرحادثه و شلوغ در پیش دارید. باید حواستان به همه چیز و همه کس باشد! امروز حس مثبت و خوبی دارید، کمی هم شیطنت وجودتان را فرا گرفته است. کارهایی هست که انجام آنها از توان شما خارج است، بی خیال آنها شوید.

پیش بینی روابط شما: اعتماد به نفس شما برای ایجاد رابطه های جدید کم شده است. شاید تمایل شا به تنهایی بیشتر شده است. این امر قطعا موقتی خواهد بود، نگران نباشید.

پیش بینی شغل شما: مدیریت زمان در انجام پروژه های کاری تان را به مرور یاد می گیرید و این سرآغازی بر ارتقاء شغلی شما خواهد شد. انرژی شما برای کار، هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خبرهای خوبی درباره امور مالی به شما می رسد. سرمایه گذاری های شما در چند روز آینده به سود خواهد رسید. امروز بعد از ظهر به یک مرکز خرید بزرگ و مفرح می روید.

پیش بینی روابط شما: یک رابطه مهم برای شما تمام می شود اما دنیا به کام شماست. یادتان نرود با خروج هر فردی، یک شخص دیگر به زندگی تان وارد می شود.

پیش بینی شغل شما: احساسات یکی از همکارانتان نسبت به شما، شما را آزار می دهد و تمرکز شما را برای کارهایتان کم کرده است. سعی کنید به جای فرار کردن، خیلی منطقی او را توجیه کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز نسبت به آینده تان کمی نگران هستید و احساس ترس به خاطر مبهم بودن وضعیت زندگی در آینده دارید. فراموش نکنید همه انسانها این حس را دارند، شما تنها نیستید.

پیش بینی روابط شما: یکی از بهترین روزهای شما برای ارتباط با دوستان نزدیک و فامیل است. سعی کنید از بودن با آنها لذت ببرید. این روزها فرصت برای تفریح، زیاد بدست نمی آید!

پیش بینی شغل شما: رفتار خود و همکارانتان را خیلی بررسی و نقد می کنید. قضاوت ها شما همیشه هم درست نیست! یاد بگیرید که به تفاوت های میان افراد احترام بگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

در یک دوراهی مهم تصمیم گیری قرار دارید و نمی دانید چکار کنید، خیلی فرصت ندارید. به حس تان رجوع کنید و شک نکنید که درست می گوید. شما می توانید بر این موقعیت غلبه کنید.

پیش بینی روابط شما: نسبت به رابطه با نامزدتان بدبین شده اید و فقط نکات منفی را می بینید. بپذیرید که عامل بعضی مشکلات، خود شما هستید. بهترین راه حرف زدن با او در یک مکان آرام است. گام اول را این بار شما بردارید!

پیش بینی شغل شما: امروز خیلی حساس و مقداری مضطرب خواهید بود و این موجب تنش هایی میان شما و همکاران و مشتریان شما خواهد شد. خیلی به این مسائل عکس العمل نشان ندهید و کار خودتان را به بهترین نحو انجام دهید.


فال روزانه متولدین مرداد

چیزی برای از دست دادن ندارید. به جای آنکه گوشه ای بنشینید و فکر کنید شما همیشه بازنده هستید، سعی کنید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر تلاش کنید، زندگی یک جنگ همگانی است.

پیش بینی روابط شما: اشتیاق زیادی به صحبت با دیگران دارید ولی در صحبت کردن با شریک زندگی تان به مشکل بر میخورید. نسبت به بچه هایتان حساس می شوید و فکر می کنید اتفاق بدی در راه است.

پیش بینی شغل شما: یک کمپانی بزرگ به شما پیشنهاد همکاری می دهد و این باعث بهبود اوضاع مالی شما و ارتقاء شغلی تان می شود، البته اگر برای آن انرژی کافی را بگذارید، وگرنه یک فاجعه در راه است!


فال روزانه متولدین شهریور

سلامتی شما از هرچیزی مهم تر است. وقتی دیگران خودخواهانه فقط به منافع خودشان می اندیشند، شما هم خودخواه باشید و خودتان را به خاطر دیگران آزار ندهید.

پیش بینی روابط شما: به تازگی وجهه بهتری میان دوستانتان به دست آورده اید و این اعتماد به نفس شما را بیشتر کرده است. مراقب باشید برای خانه و خانواده تان هم فرصت کافی بگذارید.

پیش بینی شغل شما: امروز به تناقض های جدیدی میان زندگی شخصی و کارتان برخورده اید. خودتان را نگران نکنید و با افراد باتجربه تر از جمله همکارانتان مشورت کنید.


فال روزانه متولدین مهر

روز پر افت و خیزی خواهید داشت. به جاهای جدیدی خواهید رفت و با دوستان محبوبتان یک بعد از ظهر شاد را می گذرانید. یک مسافرت کوتاه در پیش دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز حس بسیار خوبی به نامزدتان دارید. این حس را با او در میان بگذارید و مطمئن باشید او هم شما را بهترین فرد برای ادامه زندگی خودش می داند.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه انقدر کار کنید که به زندگی و سلامتی تان ضربه بخورد، کمی از خریدهای عجولانه تان کم کنید و یاد بگیرید مقداری از درآمدتان را پس انداز کنید.


فال روزانه متولدین آبان

خبرهای بدی در حوزه مالی در انتظارتان است. نگران نباشید از همسرتان کمک و مشاوره بخواهید، او در امور مالی همیشه از شما عاقل تر بوده است!

پیش بینی روابط شما: امروز شخص مورد علاقه تان را دوباره مشاهده می کنید. این بار سعی کنید با اعتماد به نفس مناسب با او صحبت کنید و حس تان را نسبت به او بیان کنید. یک عاشق چیزی برای پنهان کردن ندارد.

پیش بینی شغل شما: امروز درس مهمی در محیط کاری تان می آموزید و یاد می گیرید که قبل از صحبت کردن و بیان دیدگاه در حضور رئیس تان، خوب فکر کنید. بار دیگراین رفتار را تکرار کنید اخراج می شوید.

فال روزانه متولدین آذر

قبول کنید امروز، روز شما نیست. شما همیشه نسبت به همه چیز و همه کس حس مثبت دارید و این بار دیگران فریبتان داده اند. اما از امروز یادتان باشد حس شما یا آن چیزی که در ذهن شماست ، همه واقعیت نیست.

پیش بینی روابط شما: با خانواده تان لحظات خوبی را خواهید داشت اما یکی از دوستانتان با یک درخواست نسنجیده شما را عصبانی می کند. از او دلخور نشوید و منطقی برخورد کنید.

پیش بینی شغل شما: تمرکز کاری تان در بهترین حالت ممکن است. از آن برای پایان دادن به پروژه ای که مسئولیت آن را به عهده گرفته اید استفاده کنید. مطمئن باشید ترفیع در انتظار شماست.

فال روزانه متولدین دی

امروز به دلیل کارهای زیادی که بر سرتان ریخته است می خواهید که نباشید و آرزوی مرگ می کنید! یادتان نرود اگر این دغدغه ها نبود زندگی روزمره خسته کننده و کسالت آور بود.

پیش بینی روابط شما: احساس می کنید رابطه با نامزدتان، روزمره و خسته کننده شده است. به جای غر زدن، با او درباره این مشکل صحبت کنید و از یک مشاور خانواده هم کمک بگیرید.

پیش بینی شغل شما: پس از مدت ها رکود، روز کاری شلوغی را در پیش دارید. یک ماموریت کاری هم باید بروید، سعی کنید به دید استراحت و مسافرت به آن نگاه کنید و لذت ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

همیشه در شروع یک مسافرت یا برنامه تفریحی حس خوبی دارید اما در پایان آن افسرده و غمگین می شوید، بهتر است با یک مشاور صحبت کنید. امروز، بیشتر مراقب فرزندانتان باشید.

پیش بینی روابط شما: حضور اجتماعی فعال، امروز احساسات شما را هم درگیر خود می کند و این درگیری احساسی عاقبت خوبی برایتان ندارد. از این رابطه پرهیز کنید.

پیش بینی شغل شما: در محیط کار با دیگران ارتباط خوبی دارید اما زیادی جدی هستید. شوخ طبعی در کار باعث بازدهی بیشتر و رابطه صمیمی تر با دیگران می شود. برای وجهه شما هم خوب است.

فال روزانه متولدین اسفند

همیشه همه گفته اند شما برخورد تهاجمی و سخت گیرانه دارید اما با اتفاقی که امروز در جمع دوستانتان می افتد یاد می گیرید که کمی هم برای دیگران احترام قائل شوید و مهربان تر باشید!

پیش بینی روابط شما: بیشتر وقتتان را در خانه و با خانواده خود می گذرانید و این ها حس خوبی به شما می دهند. اما به یاد داشته باشید که نمی توان دوستان و اجتماع و محیط بیرون از خانه را انکار کرد!

پیش بینی شغل شما: سعی نکنید برای نشان دادن قدرت مدیریتی خود بر کارمندانتان سخت بگیرید. این یک حقه قدیمی و نخ نماست. اعتماد و صمیمیت و گشاده رویی در هر مقام و جایگاهی مفید تر است.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/08
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج