جاباما
۳۶۸۶۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هلندی ها و روس ها در راه جشنواره ایرانی

نمایش «نویسنده» از کشور هلند، «پیتر ببره» از اکراین و «اودیسه» از روسیه از جمله نمایش‌هایی هستند که در بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک به صحنه می‌روند.

خبرگزاری ایسنا:‌ نمایش «نویسنده» از کشور هلند، «پیتر ببره» از اکراین و «اودیسه» از روسیه از جمله نمایش‌هایی هستند که در بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک به صحنه می‌روند.

به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، نمایش «نویسنده» نوشته «اولریک کواد» و کار «جو استوم‌گرن» درباره یک دانشجوی ادبیات است که برای تز فوق لیسانسش درباره نویسنده خاصی تحقیق می‌کند و بتدریج وارد داستان‌های آن نویسنده می‌شود.

این نمایش ویژه مخاطب بزرگسال، به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی اجرا می‌شود. نمایش«نویسنده» با عروسک‌های غول‌پیکر، ماپت و تن‌پوش اجرا می‌شود.

اما گروه روسیه با نمایش«اودیسه» دیگر میهمانان خارجی این دوره از جشنواره هستند. این نمایش نوشته و کار «الکسی لیلاوسکی» است که نگاهی متفاوت به داستان مشهور «اودیسه» دارد. این نمایش که مخاطب آن خانواده‌ها هستند، با تکنیک عروسکی تاب تیبل اجرا می‌شود.

«پیتر ببره» کار کشور اکراین، دیگر اثری است که در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر عروسکی به صحنه می‌رود. این نمایش همان گونه که از نامش بر می‌آید، ویژه تماشاگران کودک اجرا می‌شود و داستان آن درباره بچه ببری است که در جنگل مراحل رشد و بزرگ شدن را طی می‌کند.

داستان این نمایش در یکی از جنگل‌های آفریقا اتفاق می‌افتد. نویسنده نمایش «پیتر ببره» یانو شوسکا و کارگردان آن نویا زین است.این نمایش یک اثر موزیکال است که با بهره‌گری از تکنیک‌های مختلف تئاتر عروسکی به صحنه می‌رود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاترعروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هشتم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج