۳۶۸۷۶۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر بهداشت:

برخی با ندانم کاری مردم را مایوس می کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کشور ما افرادی حضور دارند که مدعی پیروی از امام معصوم هستند اما با کم کاری، ندانم کاری و نسنجیده گویی حرف هایی می زنند که مردم را مایوس می‌کنند .

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کشور ما افرادی حضور دارند که مدعی پیروی از امام معصوم هستند اما با کم کاری، ندانم کاری و نسنجیده گویی حرف هایی می زنند که مردم را مایوس می‌کنند .

حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز (جمعه) در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر در حدود دو ماه است که در حال تلاش و زحمت برای برگزاری هر چه بهتر این المپیاد هستند .

وی با بیان اینکه دکتر روحانی در جریان سفرم به اصفهان بوده است، افزود: سلام دکتر روحانی را به همه ورزشکاران حاضر در این المپیاد ابلاغ می کنم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم دولت جمهوری اسلامی ایران بتواند به همه اهداف خود در جهت سربلندی مردم و کشور دست یابد .

قاضی زاده هاشمی با تبریک ولادت امام رضا (ع) اضافه کرد: اگر کسی بنا است که راه ائمه را ادامه دهد و مولا علی بن موسی الرضا (ع) امام او است به این فرمایش ایشان توجه کند که کسانی فضیلت دارند که پس از انجام واجبات دل مردم را شاد می کنند. در کشور ما افرادی حضور دارند که مدعی پیروی از امام معصوم هستند اما با کم کاری، ندانم کاری و نسنجیده گویی حرف هایی می زنند که مردم را مایوس می کنند .

وی خاطر نشان کرد: باید راز داری را از خداوند، مدارا را از پیامبر اسلام و صبر را از ائمه اطهار یاد گرفت و همین درس ها برای زندگی امروز ما کفایت می کند .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هم اکنون شرایط امید در جامعه برقرار است، اظهار کرد: در سال ۹۲ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۱۰ درصد ار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در ورزش های همگانی شرکت می کردند اما امروز و پس از سه سال این میزان به بیش از ۳۷ درصد رسیده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ۶۵ هزار نفر از دانشجویان در خوابگاه ها در ورزش های همگانی شرکت کرده و می کنند. انتظار ما این است که تمام ۱۸۰ هزار دانشجوی دانشگاه های علوم پزشکی در ورزش های همگانی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت تنها وزارت خانه کابینه است که بیشترین تماس و ارتباط را با مردم و برای خدمت به مردم دارد. مردم از بدو تولد تا مرگ و از عمق روستاها تا قلب پایتخت با این وزارت خانه سر و کار دارند به همین خاطر سلامت و نشاط در میان فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی بسیار پر رنگ و با اهمیت است.

به گزارش ایسنا در ابتدای این مراسم غلامرضا اصغری اظهار کرد: حضور ورزشکاران، سرپرستان و مربیان در این المپیاد باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد شد. وی افزود: سلامت با ورزش و فعالیت های بدنی و فیزیکی عجین است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان عاملین علم و سلامت در جامعه با شرکت در چنین المپیادهای ورزشی بحث سلامت و نشاط را برای جامعه ایجاد خواهند کرد.

اصغری اضافه کرد: امیدوارم ورزشکاران حاضر در المپیاد خاطرات خوشی در اصفهان داشته باشند و این خاطرات جزو بهترین خاطرات زندگی آنها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      بله ندانمکاری ،چهار سال مردم را با امید به امریکا دست روی دست گذاشتن خدایا آدم اینقدر ... چهار سال بیکاری ورشکستگی. به هر کی رای میدین به روحانی ندین به برجام قصم.

    • abc

      بعضی ها هم با ندانم کاری کشورو توی باتلاق تحریم میندازندو نمیتوانندبه جای حرف زدن در عمل قوی باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج