۳۶۸۹۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

وجه اشتراک ۹۰ و سمت خدا از دیدگاه رئیس

مدير جديد شبکه سه سيما درباره‌ي رويکردش درباره‌ي برنامه‌ي پرمخاطب «۹۰»، گفت: پاسخ اين سوال را مي‌توان روي آنتن و در اين چند برنامه‌اي که از «۹۰» در مدت مديريت من روي آنتن رفت، ديد.

خبرگزاری ایسنا: مدير جديد شبکه سه سيما درباره‌ي رويکردش درباره‌ي برنامه‌ي پرمخاطب «۹۰»، گفت: پاسخ اين سوال را مي‌توان روي آنتن و در اين چند برنامه‌اي که از «۹۰» در مدت مديريت من روي آنتن رفت، ديد.

مجيد زين‌العابدين تاکيد کرد: اين که ما بخواهيم بگوييم از «نود» حمايت مي‌کنيم يا حمايت نمي‌کنيم بايد روي آنتن مشخص شود.او ادامه داد: «۹۰» از برنامه‌هاي شاخص سازمان صداوسيماست و نگاه ما به «۹۰» هم از چيزي که روي آنتن پخش مي‌شود کاملا مشخص است.

زين‌العابدين در عين حال گفت: من طرح چنين سوالي را اساسا منطقي نمي‌بينم، چرا که ما برنامه شاخص در شبکه سه زياد داريم؛ مثلا برنامه «سمت خدا»‌ هم از برنامه‌هاي شاخص و بِرند در حوزه معارف است.

حتي چندي پيش اين برنامه فراخواني داده بود که چند هزار نفر از اقشار مختلف به مسجد بلال آمده بودند.مدير شبکه سه اضافه کرد: ما از اين برنامه‌ها در شبکه سه زياد داريم؛ اگر فقط برنامه‌ي «۹۰»‌ را داشتيم من در موردش صحبت مي‌کردم.

اين که من بخواهم راجع به يک برنامه اظهارنظر کنم با مديريت کلان يک شبکه سازگار نيست و ممکن است موجب گلايه بقيه همکارانمان شود و احساس کنند نسبت به برنامه آن‌ها بي‌توجهي مي‌کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      بنظرمن برنامه نودکه اوایل تولیدوپخش میشدخیلی خوب بود.برنامه سالهای اخیرخیلی جنجال ایجادمیکندوازآنجایی که مردم مادوست دارنددعواتماشاکنند این برنامه بیننده زیادی دارد.

    • محمد

      این رییس باید رییس جمهور بشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج