۳۶۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کارخانه پرسپولیس را تاسیس می کنم، با میلان و منچستر هم بازی می کنیم!

وعده های رویایی و جالب سردار رویانیان

رویانیان می گوید عظمت پرسپولیس به هواداران میلیونی داخلی و خارجی اش است. او برنامه های زیادی برای این باشگاه دارد که اغلب آنها بلندمدت است و نیاز به زمان دارد تا به نتیجه برسد.

وعده های رویایی و جالب سردار رویانیان

تماشا: محمد رویانیان معتقد است کارهایی که در مدت حضورش در پرسپولیس انجام داده در 50 سال گذشته بی نظیر بوده است. رویانیان می گوید عظمت پرسپولیس به هواداران میلیونی داخلی و خارجی اش است. او برنامه های زیادی برای این باشگاه دارد که اغلب آنها بلندمدت است و نیاز به زمان دارد تا به نتیجه برسد.

این برنامه ها در صورت اجرا می توانند پرسپولیس را به معنای واقعی کلمه به یک «باشگاه» تبدیل کنند. رویانیان بعد از عقد قرارداد با آکادمی «ترافیک» برزیل درباره برنامه های آینده اش برای پرسپولیس با سایت های مختلف صحبت کرده است.

پرسپولیس باید بازیکن صادر کند

مردم اتفاقات جدیدی را می بینند. تفاهمنامه ما با آکادمی «ترافیک» برزیل 3 ساله است. این آکادمی سومین کمپانی بزرگی است که استادیوم دارد، کار تجاری می کند و روی تیم های پایه تمرکز زیادی دارد. ما باید تولیدکننده بازیکن باشیم اما اینطور نیست. برای خودمان بازیکن نداریم چه برسد به اینکه بخواهیم بازیکن صادر کنیم. باید تولیدکننده بازیکن با محور تجارت باشیم. ابتدا به تیم ملی بعد آسیا و اروپا. درست است که جایگاه ما خوب نیست و افت و خیز داشتیم. این هم به دلیل آینده نگری ماست. تا حدودی غافل شدیم اما جبران می کنیم.»


بازی با بایرن، میلان و منچستر

آکادمی «ترافیک» تورنمنت هایی با حضور تیم های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ، آ ث میلان، منچستر و بارسلونا برگزار کرده است. در آینده همچنین تورنمنت هایی برگزار می شود که ما هم در آنها شرکت می کنیم. ایجاد ساختار شبکه ملی یکی دیگر از اهداف ماست.

تا حالا رابطه ما با هواداران از طریق بازی های پرسپولیس بوده است که این کار چندان حرفه ای نیست. می خواهیم رابطه دو طرفه باشد. شبکه اجتماعی تحت عنوان حامیان پرسپولیس راه اندازی می کنیم تا نقش مسائل اخلاقی و فرهنگی به بدنه جامعه ما وارد شود. این یکی از مسائل مهم است استفاده از پتانسیل بالای هواداران، افزایش قدرت در آسیا و حضور در اروپا از دیگر اهداف ماست.


تاسیس کارخانه پرسپولیس

از امروز به مدت یک ماه سامانه ای راه اندازی می کنیم که در طول تاریخ فوتبال ما بی نظیر است. خبرهای بسیار خوبی در راه است. در یک ماه آینده تلاش 10 ماهه من به ثمر خواهد نشست و کارخانه تولید و توسعه تجارت پرسپولیس راه اندازی می شود. باید نامی که از پرسپولیس وجود دارد به واقعیت بپیوندد. به همین دلیل برای توسعه فوتبال پرسپولیس تلاش زیادی کردم ودر همین زمینه قراردادی با باشگاه اروپایی در ایران امضا کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سردار، موفق باشی

    • mehrdad

      سردار واقعا كارهاي بسيار خوبي را شروع كرده اند
      اميدوارم اين كارها تداوم داشته باشند و نيمه كاره رها نشوندهمچنين اميدوارم سردار چند سال در پرسپوليس باقي بماند تا اين برنامه ها را به سرانجام برساند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج