۳۶۹۰۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستاورد سفر سینماگران ایرانی به هیروشیما

پرویز پرستویی اعلام کرد در هماهنگی با جشنواره فیلم های مستند و کوتاه هیروشیما مقرر شد از سال آینده منتخب آثار ایرانی در بخش ویژه «ایرانیان و صلح و دوستی» به نمایش درآید.

وب‌سایت سینماپرس: ۲۱ مرداد گروه بیست نفره متشکل از جانبازان و هنرمندان ایرانی که در دو شهر توکیو و هیروشیما جشنواره فیلم «صلح و دوستی ایرانیان» را برگزار کرده بودند به وطن بازگشتند.

پرویز پرستویی دبیر ایرانی این جشنواره خودجوش در سخنانی اعلام کرد که پایه گذاری این جشنواره با هدف آشنایی بیشتر جهانیان با ظلم های زمان جنگ تحمیلی در موضوع بکارگیری سلاح‌های شیمیایی علیه رزمندگان و ملت ایران بوده که بهترین بازه زمانی برگزاری برای رسیدن به هدف مدنظر همین گردهمایی جهانی سالگرد بمباران اتمی در هیروشیمای ژاپن است.
دستاورد سفر سینماگران ایرانی به هیروشیما
پرستویی همچنان اعلام کرد: از دیگر دستاوردهای این سفر هماهنگی با جشنواره فیلم های مستند و کوتاه هیروشیما بود که قرار شد به جز نمایش فیلم های سینمایی ایرانی که تاکنون هر ساله در این شهر نمایش داده می شدند از سال آینده فیلم های انتخابی مستند و کوتاه نیز همراه با دست اندرکارانشان با تعریف بخش ویژه ای با نام «ایرانیان و صلح و دوستی» در هیروشیما به نمایش درآیند.

طی سه روز برگزاری این جشنواره در هیروشیما و یک روز در توکیو فیلم های مزار شریف، بادیگارد، حوض نقاشی، سعادت آباد، امروز و نبات با بازی فاطمه معتمدآریا به نمایش درآمدند که در هنگام نمایش این فیلم ها افرادی همچون پرویز پرستویی، عبدالحسن برزیده، همایون اسعدیان، مازیار میری، پژمان لشکری پور، محسن یزدی، وحید یامین پور، مجید شتی و حبیب احمدزاده در کنار جانبازان هفتاد درصد شییمیایی حضور داشتند.
دستاورد سفر سینماگران ایرانی به هیروشیما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج