جاباما
۳۶۹۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تکذیب توقف انتقال آنی کارت به کارت پول

درحالی که برخی اخبار از توقف انتقال آنی کارت به کارت پول حکایت دارد، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن تکذیب این خبر گفت: کارت به کارت پول و خریدهای فروشگاهی کمافی‌السابق انجام می شود.

تابناک: درحالی که برخی اخبار از توقف انتقال آنی کارت به کارت پول حکایت دارد، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن تکذیب این خبر گفت: کارت به کارت پول و خریدهای فروشگاهی کمافی‌السابق انجام می شود.

ناصر حکیمی در واکنش به توقف انتقال آنی کارت به کارت پول اظهار داشت: کارت به کارت پول از طریق خودپردازها، اینترنت و شعبه کما فی السابق انجام می شود و هیچ اتفاق خاصی در این حوزه روی نداده است.

وی با بیان اینکه بخشنامه بانک مرکزی کاملاً تکنیکی و تخصصی بانک‌ها بوده است، افزود: این بخشنامه به پایانه‌های فروشگاهی مربوط می شود که از ابتدا هم قرار نبود از طریق پایانه‌های فروشگاهی عملیات کارت به کارت انجام شود؛ برخی بانک‌ها با فراهم کردن این امر در واقع تخلف مرتکب شده‌اند.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن تأکید براینکه همچنان خرید و فروش ها از طریق پایانه‌های فروشگاهی انجام می شود تصریح کرد: انتقال کارت به کارت از این طریق هم متوقف نشده بلکه پول ۲ ساعت بعد به حساب مقصد واریز می شود و این امری عادی است چراکه در تمام دنیا وجه حاصل از انتقال کارت به کارت پایان شب به حساب‌ها واریز می شود اما در ایران این امکان فراهم شده که ۲ ساعت بعد پول به حساب واریز شود.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش از طریق پایانه‌های فروشگاهی هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته است، افزود: طی روز گذشته تنها ۱۸ میلیون فقره تراکنش فروشگاهی در مرکز شتاب ثبت شده است و این نشان‌دهنده عدم صحت خبر مذکور است.

حکیمی ادامه داد: خریدهای فروشگاهی کمافی السابق ادامه دارد و وجه حاصل از این عملیات مانند قبل به حساب فروشنده واریز میشود؛ برخی رسانه‌ها بخشنامه بانک مرکزی را منتشر کرده‌اند که صرفاً ویژه بانک‌ها بوده چراکه ادبیات تکنیکی آن مختص بانک‌هاست و عمومیت ندارد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی به مردم اطمینان داد که خرید‌های فروشگاهی و انتقال وجه از طریق کارت به کارت کمافی السابق انجام می‌شود و مشکلی در این رابطه بوجود نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Reza

      اين طرح كه اقايون تكذيبش كردن الان در حال اجراست و خريدهاي الكترونيكي با مشكل و تاخير انجام ميشه
      فكر كنم تا چند وقت ديگه اين طرح رو روي sms هم اجرا كنن و با 24 ساعت تأخير همه چيز انجام بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج