۳۶۹۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

معرفی هیات عامل صندوق توسعه ملی

با گذشت بیش از۴۰ روز از استعفای دسته جمعی در هیات عامل صندوق توسعه ملی ظاهرا طی امروز و فردا اعضای هیات عامل معرفی خواهند شد.

ایسنا: با کناره‌گیری صفدرحسینی به عنوان رئیس هیات عامل و چهار عضو دیگر در صندوق توسعه ملی حدود دو هفته پیش بود که سرانجام هیات امنای صندوق احمد دوست حسینی را به عنوان رئیس هیات عامل معرفی کرد، اما در حالی گمانه‌زنی‌ها برای تعیین اعضای هیات عامل ادامه داشته و هنوز نهایی نشده است که بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع مطلع ظاهرا تاکنون علیرضا صالح به عنوان معاون سازمان برنامه، علیرضا ساعدی و همچنین حمید تهرانفر معاون سابق نظارت بانک مرکزی از اعضایی هستند که در کنار دوست حسینی در هیات عامل قرار خواهند گرفت.

در مورد نفر چهارم نیز گمانه‌زنی‌هایی در مورد تیموری‌ از طرف دیوان محاسبات نیز وجود دارد.

این در حالی است که بر اساس اساسنامه صندوق هیات عامل مرکب از پنج تن از افراد صاحب نظر، باتجربه و خوشنام در امور اقتصادی، حقوقی، مالی، بانکی و برنامه ریزی با حداقل ۱۰ سال سابقه مرتبط و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد توسط هیات امنا و با حکم رئیس جمهوری منصوب می‌شوند.

پیش از این مسعود مزینی، محمدسعید نوری نائینی، محمدرضا شجاع‌الدینی و محمدقاسم حسینی به همراه صفدر حسینی از اعضای هیات عامل صندوق بودند که به دنبال ماجرای افشای فیش‌های حقوقی این هیات مورد انتقاد قرار گرفته و در نهایت تصمیم به استعفا کردند و از ۱۲ تیرماه امسال از صندوق کنار رفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      متاسفانه زمینه وبستر فساد درکشور مهیا است.همین آقای صفدر حسینی زمانیکه سرکار اومد آقای نوبخت گفتند ایشان از امانتداران نظام هستند وبعد که حقوقهای نجومی مطرح شد آقای صفدرحسینی ۵۷میلیون حقوق میگرفتند ودرخواست۶۷ درصد افزایش حقوق داده بودند که موردموافقت قرار نگرفت .خب این نشان میده که هنوز پاکدستی افراد موردتائید قرار نگرفته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج