۳۶۹۲۵۳
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

سخنرانی های احمدی نژاد منع قانونی ندارد

مشاور رسانه ای احمدی نژاد، با اشاره به واکنش‌ها نسبت به سفرهای وی گفت: عده‌ای نسبت به تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) و رهبری در جامعه نگران هستند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور رسانه ای احمدی نژاد، با اشاره به واکنش‌ها نسبت به سفرهای وی گفت: عده‌ای نسبت به تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) و رهبری در جامعه نگران هستند.

علی اکبر جوانفکر تصریح کرد: سخنان احمدی نژاد در اجتماعات بزرگ ر نقاط مختلف کشور ، در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری جهت تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) انجام می شود.

وی تاکید کرد: بارها و به صراحت اعلام شده است که دکتر احمدی نژاد در حال حاضر هیچ تصمیمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اتخاذ نکرده اند و سخنرانی های ایشان نیز صرفا بر اساس تکلیف دینی و ملی و در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب برای بازخوانی گفتمان امام (ره) انجام می شود اما این سئوال وجود دارد که چرا سخنان تبیینی و روشنگرانه دکتر احمدی نژاد در باره آرمان های انقلب و مطرح شدن نظرات امام خمینی (ره) در جامعه ، باعث واهمه و نگرانی برخی شده است؟

وی گفت: مراسم سخنرانی های تبیینی احمدی نژاد توسط مردم و نهادهای مردمی تدارک دیده می شود و شایسته است نمایندگان دولت و دستگاه‌های مسئول در هر شهر به جای سنگ اندازی و مانع تراشی ، به وظایف قانونی خود در جهت همکاری با برگزار کنندگان مراسم و تامین آرامش و امنیت عمومی عمل کنند.

مشاور رسانه ای رئیس دولت‌های نهم و دهم موضوع انتخاباتی بودن سخنان احمدی نژاد را رد و تصریح کرد: اینگونه ادعاهای بی اساس، بیش از هرچیز ، شائبه نگرانی از استقبال عمومی از سخنان تبینی و روشنگرانه دکتر احمدی نژاد را بوجود آورده است .

وی در پایان گفت: سخنرانی های دکتر احمدی نژاد به مانند سابق و در اجابت به معدودی از انبوه درخواست های مردمی ، ادامه خواهد یافت و برای این منظور ، هیچ منع قانونی نیز وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود وسلام خدا بر او باد.دوستدار واقعی ملت.همیشه انسانهای خوب بیشتر باهاشون دشمنی میشودولی همه میدانند که حق با ایشان است حتی مخالفان ایشان.

    • بدون نام

      مگه میتونی منع کنی. اگه این کار را بکنی ...

    • REZA

      اولا که هیچ کس نمیتونه سخنرانی احمدی نژادها رو لغو کنه ، ثانیا دولت تدبیر وامید ترسی از جانب احمدی نژادها حس نمیکنه که بخواد سخنرانیهاشو لغو کنه ، ثالثا مردم خودشون میدونن کی و چه جوری جواب بدن

    • بدون نام

      همیشه احمدی نژاد بی قانون بوده همیشه تافته ی جدا بافته بوده کمی از روحانی بزرگوار درس بگیر

    • بدون نام

      فقط روحانی بزرگ

    • بدون نام

      درود بر روحانی-احمدی نژاد متخلف است

    • حسین

      آقای جوانفکر صحیح میفرمایند ایشان ازسن نامزدی گذشتند یکباره کارراقطعی بیشتر دوست دارند

    • مجید از اصفهان

      آقای پیرفکر از خواب بیدارشو کمتر هذیان بگو.وعده ما اردیبهشت 96.

    • رضایی

      اقای احمدی نژاد الان اگر رییس جمهور بود تمام این مسافرت های انتخاباتی را باکفش ومهر مواجهه می کرد و اسمش را هم می گذاشت خود جوش مردمی

    • بدون نام

      آقای جوانفکر آقای احمدی‌نژاد هم خوب باشه اطراف یانی مثل شما رحیمی و غیره خرابش کردند درود بر دکتر روحانی عزیز زنده باد دکتر روحانی

    • اکبر پزشکی

      دمت گرم احمدی نژاد فقط احمدی

    • بدون نام

      اقای محترم کم جوش بیار احمدی مردمی احمدی نجات در قلب ما جا داره چون برای مملکت دلسوزانه صداقت زحمت کشیده انشاءالله احمدی بر می گرده دست تمام دوزدهای مملکت خیانت از بیت‌المال قطع می کند انشاءالله به امید پروردگار متعال روزی بیاید آبروی هرچه دوزد مملکت خوره فساد ریشه کن شود انشاءالله

    • احسان

      دردوبردولت تدبیر وامید
      به نظرم این دولت لاید سالها وسالها گندکاریهای دولت قبل را درست کند
      فقط روحانی

    • علی

      ماههای منتهی به انتخابات 88سیب زمینی سهام عدالت وسبدگالا پخش کردی ،حالا درماههای منتهی به انتخابات 96سفرهای استانی براه انداختی ،باکدام پول وهزینه ،جوابش مشخص است ..............................

    • منصور

      پس چرا سخنرانی ریس دولت اصلاحات منع قانونی دارد؟

    • بدون نام

      منم منم بگم بگم خخخخخ ادبیات احمدی خخخخخخ

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد برای یکبار هم شده در یکی از این مسافرتها ودراین سخنرانیها صادقانه. ازعملکرد هشت ساله خود بگو وپاسخگوی اینملت باش. از حاله نور بگو!!! از همکاران وهم دستان سینه چاکت(رحیمی.بقایی.کردان. و...)بگو از آن لیست اسامی که در جیب داشتی. هرگز نگفتی بگو. ازآن بگم بگم ها بگو. ازآن مغازه گوجه فروش محلتان بگو.ازآن کودک خردسالی که درآغوش مادرش در بین استقبال کنندها توراشناخت وگفت آن محموداست. بکو!!!!!وبدان آگاه باش ایندگان وتاریخ برای دوران هشت ساله



      بدا

    • آرش سخایی

      هشت سال رئیس جمهور بود چه کار کرد به جز ... رحیمی .زنجانی خاوری وامثالهم .واقعا باید دادگاهی بشه ...

    • ع م

      احمدی نژاد هم بیاد خوش امد و خیرومقدم به هرحال رقابت جذاب تر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج