۳۶۹۲۶۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فاکس کان، شارپ را خرید

به تازگی، فاکس‌کان، که از کارخانه‌های سازنده‌ی آیفون است، موفق شده برای خرید شارپ به توافق برسد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: حدود چند سال پیش بود که شنیدیم اپل به شرکت شارپ، پیشنهادی یک میلیارد دلاری داده بود تا کارخانه‌های ساخت صفحه‌ی نمایش‌اش را پیشرفت دهد و صفحه‌های آیفون را بسازد. با این حال، شارپ به مشکلات مالی سنگینی برخورد کرد و صفحه‌های نمایش خوب‌اش هیچ وقت در آیفون‌ها و آیپدها استفاده نشدند. به تازگی، فاکس‌کان، که از کارخانه‌های سازنده‌ی آیفون است، موفق شده برای خرید شارپ به توافق برسد.

فاکس کان، شارپ را خرید

شرکت فاکس‌کان شارپ را به قیمت ۳٫۸ میلیارد دلار خریداری کرده است. در حال حاضر، فاکس‌کان با در دست داشتن ۶۶ درصد از سهام‌های فاکس‌کان، کنترل این شرکت را به دست گرفته است. شرکت شارپ، یکی از بهترین سازنده‌های صفحه‌ی نمایش در دنیا است و گوشی‌های بدون لبه‌ی این شرکت، در ژاپن محبوبیت زیادی دارند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، تخصص شارپ در ساخت صفحه‌های نمایش، به فاکس‌کان کمک خواهد کرد تا آیفون‌های اپل را که از صفحه‌های OLED استفاده خواهند کرد، بسازد. البته شرکت شارپ در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد و نمی‌تواند صفحه‌های نمایشی با کیفیت و قیمت مناسب تولید کند، به همین دلیل تا به راه افتادن دوباره‌ی شارپ، اپل احتمالا به سامسونگ برای ساخت صفحه‌های نمایش آیفون روی خواهد آورد.

با این حال، انتظار می‌رود تا با کمک فاکس‌کان و بودجه‌ی اپل، شارپ بتواند در ساخت صفحه‌های نمایش آیفون‌های آینده، نقش بزرگی داشته باشد. شرکت شارپ هم‌چنین حق ساخت تکنولوژی IGZO را در اختیار دارد که به کمک آن، صفحه‌های نمایش گوشی‌های شارپ طوری ساخته می‌شوند که مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و در مصرف باتری، صرفه‌جویی بسیاری می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج