۳۶۹۲۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

با پوست لمسی شفاف Angry Birds بازی کنید

یک تاچ‌پد شفاف و کشسان که روی ساق دست پوشیده می‌شود، این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را روی یک صفحه نمایش مجزا کنترل کنیم.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: یک تاچ‌پد شفاف و کشسان که روی ساق دست پوشیده می‌شود، این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را روی یک صفحه نمایش مجزا کنترل کنیم. این رابط کاربری پوشیدنی توسط «چونگ-چان کیم» و همکارانش در دانشگاه ملی سئول ساخته شده و می‌توانیم آن را مثل یک پوست دوم روی دست قرار دهیم یا درون لباس کار بگذاریم.
با پوست لمسی شفاف Angry Birds بازی کنید

نمونه‌های مشابه این تکنولوژی حساس به لمس که در بازار یافت می‌شود، بیش از اندازه سخت هستند و نمی‌توان آنها را پوشید. در آنها از لایه‌های رسانای فلزی استفاده شده که تغییرات در ظرفیت خازنی یا مقاومت را تشخیص می‌دهد. اما این لایه‌ها به راحتی می‌شکنند یا پاره می‌شوند.

این تیم از این دستگاه برای کشیدن تصویر، نوشتن، نواختن موسیقی و انجام بازی‌هایی مثل شطرنج و Angry Birds استفاده کرده و این کاربردها را در ویدیو به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، می‌توان آن را تا ۱۰ برابر سایز اصلی‌اش کش داد و بزرگتر کرد بدون اینکه در عملکردش تغییری ایجاد شود. «جیونگ یون سون»، یکی از اعضای تیم می‌گوید آنها می‌خواهند قابلیت‌های چند لمسی را هم به این دستگاه اضافه کنند تا کاربران بتوانند کارهایی مثل زوم کردن از طریق باز و بسته کردن انگشتان را انجام دهند. وقتی این کار را انجام دادند، در نظر دارند یک شریک تجاری پیدا کنند تا نسخه‌ای مصرفی از این دستگاه را بسازند.

«آرون کوییگلی» کارشناس تعامل انسان و کامپیوتر در دانشگاه سن اندروز معتقد است که شفافیت این دستگاه یک نکته مثبت است. خاصیت نرم و شفاف آن می‌تواند شکل یک پوست دوم را در قسمت‌های مخلتف بدن بگیرد. این دستگاه امکان شکل‌های جدید از تعامل دیجیتالی را فراهم می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج