۳۶۹۳۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در سالگرد پیروزی بر اسرائیل،

سید حسن نصرالله امروز سخنرانی می‌کند

حزب الله امروز (شنبه) در ساعت پنج عصر به وقت لبنان در بنت جبیل دهمین سالگرد پیروزی جنگ ژوئیه را برگزار می‌کند و در این مراسم دبیرکل حزب الله نیز سخنرانی خود را ایراد خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: حزب الله امروز (شنبه) در ساعت پنج عصر به وقت لبنان در بنت جبیل دهمین سالگرد پیروزی جنگ ژوئیه را برگزار می‌کند و در این مراسم دبیرکل حزب الله نیز سخنرانی خود را ایراد خواهد کرد.
با عنوان "زمان پیروزی‌ها" محافل سیاسی منتظر سخنرانی هستند که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در جشنواره مرکزی در بنت جبیل به مناسب دهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ایراد خواهد کرد.

در همین حال روزنامه البناء گزارش داد که سید حسن نصرالله در سخنرانی امروز خود به بررسی صحنه استراتژیک سیاسی و نظامی ظرف ۱۰ سال اخیر می‌پردازد.

این روزنامه نوشت که سید حسن نصرالله به صورت اساسی در سخنرانی خود در مورد سالگرد حمله ژوئیه و عبرت‌هایی که از این جنگ پس از ۱۰ سال گرفته شد و موضع لبنانی‌ها در قبال آن و همچنین تحلیل وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی و توانایی‌های مقاومت و امکاناتش در حال حاضر برای دفاع از لبنان صحبت می‌کند.

سید حسن نصرالله در وهله دوم به پرونده سوریه و جنگ با تکفیری‌ها در سایه تحولات اخیر حلب می پردازد. وی به بررسی پاره‌ای از پرونده‌های کنونی ذیربط در منطقه‌ نیز خواهد پرداخت. دبیرکل حزب الله در وهله سوم در مورد پرونده ریاست جمهوری لبنان و گفتگو میان لبنانی‌ها و قانون انتخابات از زاویه تحلیل وضعیت لبنان صحبت می‌کند.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج