۳۶۹۳۱۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

صعودی شدن نرخ دلار در بازار آزاد

در بازار آزاد امروز، دلار آمریکا و لیر ترکیه حرکت افزایشی داشتند و پوند انگلستان روند کاهشی در مقایسه با هفته گذشته پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: در بازار آزاد امروز، دلار آمریکا و لیر ترکیه حرکت افزایشی داشتند و پوند انگلستان روند کاهشی در مقایسه با هفته گذشته پیدا کرده است.
نرخ دلار در بازار امروز - شنبه - با عبور از مرز ۳۵۴۰ تومان در مقایسه با قیمت هفته گذشته روند افزایشی پیدا کرده است.

نرخ دلار که هفته گذشته میان ۳۴۳۵ تا ۳۵۴۰ در نوسان بود در بازار آزاد امروز به ۳۵۴۳ تومان رسیده است تا به روند افزایشی خود طی روزهای اخیر ادامه دهد.

در میان دیگر ارزها یورو طی روزهای گذشته با نوسان کمتر و ثبات نسبی همراه بوده است. در اواسط هفته قبل یورو حدود ۳۹۴۰ تومان در بازار فروخته شد اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اخیر با حرکت صعودی به ۳۹۵۴ رسید و در بازار امروز نیز ۳۹۶۴ تومان عرضه می‌شود تا با حداقل نوسان همراه باشد.

همچنین پوند انگلستان در بازار آزاد امروز با روند کاهشی نسبت به اواخر هفته قبل روبرو شده است.

پوند درمیانه‌های هفته قبل ۴۶۵۱ تومان قیمت داشت و در اواخر هفته به ۴۶۶۰ تومان رسید اما در بازار امروز روند آن معکوس شد و ۴۶۵۶ تومان عرضه می‌شود تا چهار تومان نسبت به پنجشنبه کاهش پیدا کرده باشد.

همچنین روند قیمت لیر ترکیه در بازار امروز نسبت به روزهای قبل افزایشی است. لیر که در میانه‌های هفته قبل ۱۱۹۹ تومان قیمت داشت، اواخر هفته به ۱۲۰۷ تومان رسید و در بازار آزاد امروز به ۱۲۱۲ تومان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      خواهش میکنم در رابطه با عرض ودلار فکری کنید زیرا ما که فرزندانم مشغول تحصیل هستند واقعابا مشکل روبرو هستیم پسر من در ارمنستان مهندسی پزشکی خوانده ومقام دوم دانشکده بدست اورد اما برای ادامه دیگر انچنان نمیتوانیم هزینه ادامه تحصیل اورا بدهیم او هموفیل هم هست فرستادم که مبادا اینجا الوده شود زیرا هموفیلی به خاطر تسکین درد گرایش به اعتیاد پیدا میکنند الان امتحان زبان داده و هفت شده که استاد امریکای وانگلیسی که از او امتحان گرفتند باور نمیکردند او حتی کلاس ویا کالج نرفته او از نظر سفازت تایید شده ویک پسر پاک وسالم است حتی دستش به ششیه الکل تخورده با ان وضع درد لیدر میشه توریست میگیره ولی درامدی ندارد حتی اقای احمدی که رفته بود ارمنستان شرح زندگیش را درنامه ای نوشته بود ودرخواست کمک کرده بود ولی حتی اهمیتی ندادند حتی یارانه اورا قطع کردن من مقداری میگذاشتم ومواد غذای برایش میفرستادم زیرا پدرش بکار ومنبع درامدی ندارد حخودم بیمارم تمیتوانم کار کنم وهزینه اور ا بدهم پسرم درروز یک وعده غذا میخورد دلم میخواهد او تحصیلات اش راادامه بدهد حیف است با هوش بالا بلاتکلیف ایست من یک مادرم وهر روز غصه میخورم خواهش میکنم فکری در باره پایین امدن نرخ دلار فکری کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج