جاباما
۳۶۹۴۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش جنتی به سخنان علم‌الهدی درباره کنسرت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترجیح داد درباره سخنان اخیر آیت‌الله علم‌الهدی - امام جمعه موقت مشهد - درمورد لغو کنسرت های این شهر، صحبت نکند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترجیح داد درباره سخنان اخیر آیت‌الله علم‌الهدی - امام جمعه موقت مشهد - درمورد لغو کنسرت‌های این شهر، صحبت نکند.

علی جنتی در پایان مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "نظر شما در مورد سخنان این هفته امام جمعه مشهد چیست؟" گفت: ترجیح می‌دهم وارد این مقوله نشوم و خود را درگیر این موضوعات نکنم.

امام جمعه مشهد اخیراً با اشاره به اینکه کل شهر مشهد، حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود، گفته بود: اینجا شهر زیارت است، شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز تفریحی را در آن توسعه دهیم، مدیریت این شهر باید روی مدیریت زیارت و شهر زیارتی برنامه‌ریزی کند، نه روی مدیریت گردشگری.

علم‌الهدی افزوده بود: کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار کرد، این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، تو کنسرت می‌خواهی، مشهدی نباش، برو یک شهر دیگر زندگی کن، اگر یک آدمی می‌خواهد در یک شهری زندگی کند، در عملیات فرهنگی‌اش آزاد باشد، در تفریح و خوش‌گذرانی‌اش آزاد باشد، چرا یک شهر زیارتی را انتخاب کرده؟ این شهر را انتخاب کرده که زوار این شهر را بچاپد. خب برو جای دیگر زندگی کن، چرا اینجا دادوفریاد راه می‌اندازی و چانه‌زنی می کنی، هرروز یک کمپین راه می‌اندازند، این کمپین‌ها و دار و دسته‌ها، اردوکشی بر ضد امام رضا(ع) است، این مقابله با حرم امام هشتم (ع) است، بنده فکر کردم برای یک روز در یک جلسه به نام امام هشتم تکلیف این شهر باید روشن شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج