جاباما
۳۶۹۶۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

توقف پرسپولیس مقابل ملوان در انزلی

بازی تیم های پرسپولیس و ملوان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

خبرآنلاین: بازی تیم های پرسپولیس و ملوان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مثل همیشه؛انگار تبدیل به یک عادت شده است.پرسپولیسی ها هنوز بازی را شروع نکرده اند یک بر صفر عقب هستند! کار از تلنگر و شوک دادن هم گذشته است.اگر پای انصاف در میان باشد باید گفت حق آنها این بود که در نیمه اول بیش از یک گل از ملوان بخورند اما روند بازی طوری پیش رفت که بازی با همان یک گلی که مازیار زارع (در دقیقه۶) به ثمر رساند به اتمام رسید.می توان البته سرخپوشان را هم کمی خوش شانس نامید.در شرایطی که تا روز قبل از بازی بارش باران یک لحظه هم قطع نشده بود،دو تیم در یک هوای خوب و آفتابی به مصاف هم رفتند که این اتفاق کفه ترازو را به نفع پرسپولیسی ها سنگین تر می کرد.

با همه این تفاسیر سفید پوشان بندر انزلی یک سر و گردن بالاتر از حریف بودند و حقشان این بود که با پیروزی به رختکن بروند.آمار بازی در بین دو نیمه بیانگر این بود که بیشتر هافبک های دو تیم درگیر بوده اند و توپ در وسط زمین گردش داشته است.

با شروع نیمه دوم باز هم ملوانی ها بودند که حمله را در دستور کار قرار دادند.فشار آنها روی دروازه گردان به حدی بود که همه انتظار داشتند تا ملوان گل دوم را هم وارد دروازه او کند.آنها حتی یک بار هم در دقیقه ۵۰ و توسط پژمان نوری توپ را به تیر دروازه کوبیدند تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود اما قسمت این بود که برگشت این توپ و تدارک ضد حمله ای که پرسپولیسی ها دیده بودند،بازی را به تساوی بکشاند.

فرار امیر حسین فشنگچی از سمت چپ و پاس خوبی که او به هادی نوروزی داد با شوت سر ضرب این بازیکن تبدیل به گل شد تا سکوت را به ورزشگاه انزلی چی ها تحمیل کند.سرخپوشان به بازی برگشتند.آنها فشار را تا حدودی روی دروزاه ملوان بیشتر کردند و توانستند در دقیقه ۵۴ گل دوم را این بار توسط خود فشنگچی بزنند. جالب اینجاست که پاس گل را به او هادی نوروزی داد تا جبران پاس گل اول را کرده باشد.

شرایط در کمتر از ۴ دقیقه کاملا تغییر کرد.ملوانی ها آنقدر موقعیت هایشان را از دست دادند تا در این دقیقه تیم بازنده لقب بگیرند.اما این پایان ماجرا نبود.انزلی چی ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و باید روی دروازه حریف حمله می کردند.تنگ تر شدن دایره حملات چند ضربه ایستگاهی و کرنر را نصیب ملوانی ها کرد که یکی از این کرنرها به گل تساوی آنها تبدیل شد.ارسال دقیق پژمان نوری که او هم سابقه بازی کردن در پرسپولیس را دارد باعث شد تا احمد آهی توپ را وارد دروازه گردان کند تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

می توان از واژه تعادل برای دقایق ۵۴ به بعد استفاده کرد.گاهی پرسپولیسی ها حمله می کردند و گاهی این ملوانی ها بودند که روز دروازه سرخپوشان خطرناک ظاهر می شدند.شرایط تا آخرین دقایق بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه داور بازی سوت پایان بازی را کشید تا امتیازها بین پرسپولیس و ملوان تقسیم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هلنا

      پرسپولیس عالی بازی کرد عااااااالـــــی(با اینکه میهمان بود)
      ولی حیف شد که این بازی مساوی تموم شد...
      کاش می بردیم.شانس برد رو داشتیم.
      از همه بهتر نوروزی و فشنگچی بودن دستتشون دردنکنه.
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      *****پرسپولیس قهرمان*****

    • خردادي

      زنده باد ملوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج