۳۶۹۷۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مودم جدید همه فن حریف ایسوس

در سه ماهه نخست امسال ایسوس در بخش تولید مودم های میان رده و رده بالای خود با معرفی سری DSL-ACXX و جایگزینی آن با سری DSL-NXX، خط تولید خود را در DSL مودم ها به روز رسانی کرد.

برترین ها: در سه ماهه نخست امسال ایسوس در بخش تولید مودم های میان رده و رده بالای خود با معرفی سری DSL-ACXX و جایگزینی آن با سری DSL-NXX، خط تولید خود را در DSL مودم ها به روز رسانی کرد. مدل رده بالا و خوش قیمت DSL-AC۵۲U نیز بر مبنای همین بروز رسانی ها، نسل بعدی DSL-N۵۵U است تا هم کارایی را افزایش دهد و هم محصولی جدید، قدرتمند ولی خوش قیمت را جایگزین این مدل پرفروش نماید.
مودم جدید همه فن حریف ایسوس

مودم/روتر دوباند با استانداردAC

DSL-AC52U از شبکه دوبانده با استاندارد ac 802,11 استفاده می کند که در باند 5 گیگاهرتز می تواند تا 433 مگابیت بر ثانیه و در باند 2.4 گیگاهرتز تا حداکثر 300 مگابیت بر ثاینه و در مجموع دو باند 733 مگابیت برثانیه داده را در محیط شبکه بی سیم منتقل کند.
مودم جدید همه فن حریف ایسوس
علاوه بر آن با فناوری انحصاری ASUS AiRadar، بالاترین پوشش آنتن دهی و سرعت را در شبکه بیسیم برای شما فراهم می کند. DSL-AC۵۲U با نسخه های متفاوت اینترنت کابلی ( VDSL۲, ADSL۲/۲+, ADSLو فیبر نوری) سازگار است و می تواند انتخابی آینده نگرانه برای کاربران باشد.
مودم جدید همه فن حریف ایسوس

تطبیق پذیری کامل با با ترکیب چند بستر مختلف اینترنت

DSL-AC۵۲U می تواند چند بستر مختلف اینترنت را با هم ترکیب کرده و یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی را ایجاد کند. کاربر می تواند یک شبکه اینترنت از خط تلفن، یک شبکه اینترنت از بستری دیگر (به طور مثال از لینک مستقیم WAN) و یک بستر اینترنت ۴G/۳G توسط یک دانگل USB را با هم ترکیب کرده و بهترین تجربه از اینترنت را برای کاربر ایجاد کند.

همچنین با رابط نرم افزاری ASUSWRT، کاربر می تواند به سادگی مراتب مختلف امنیتی برای کاربر میهمان ایجاد کند یا سرویس VPN سرور را در مودم به راحتی راه اندازی نماید. همچنین با Download Master، می تواند فایل ها را بدون نیاز به سیستم عامل از اینترنت دانلود کرده و درون یک ذخیره ساز USB ذخیره کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • msm

      قیمت ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج