۳۶۹۸۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فوکوا «صورت زخمی» را بازسازی می‌کند؟

آنتوان فوکوا کارگردان نسخه بازسازی‌شده وسترن «هفت دلاور» که به زودی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تورنتو روی پرده می‌رود، ممکن است به زودی کارگردانی یک فیلم گانگستری را به عهده بگیرد

وب‌سایت آی ‌سینما: آنتوان فوکوا کارگردان نسخه بازسازی‌شده وسترن «هفت دلاور» که به زودی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تورنتو روی پرده می‌رود، ممکن است به زودی کارگردانی یک فیلم گانگستری را به عهده بگیرد. فوکوا در حال حاضر مشغول مذاکره با استودیوی «یونیورسال» است تا در صورت به توافق رسیدن با تهیه‌کنندگان، برداشتی جدید از فیلم کلاسیک «صورت زخمی» ( Scarface) را جلوی دوربین ببرد. جاناتان هرمان فیلمنامه‌نویس «یکراست بیرون از کامپتن» نگارش جدیدترین نسخه سناریوی اصلی را برعهده داشته است.

نسخه اصلی فیلم گانگستری «صورت زخمی» اولین‌بار در سال ۱۹۳۲ به کارگردانی هوارد هاکس روی پرده رفت، در حالی که ماجراهای فیلم در شیکاگو می‌گذشت. نزدیک به پنج بعد، «صورت زخمی» (۱۹۸۳) توسط برایان دی پالما بازسازی شد؛ این‌بار اتفاقات داستان در میامی رخ می‌داد که ال پاچینو نیز با اجرای به یاد ماندنی خود نقش تونی مونتانا شخصیت اصلی فیلم را ایفا کرد.

به جز جاناتان هرمان که نگارش جدیدترین برداشت از سناریوی اصلی را به انجام رسانده، در گذشته چهره‌های سرشناسی همچون پل آتاناسیو فیلمنامه‌نویس «دنی براسکو» و دیوید آیر سازنده «جوخه انتحاری» نسخه‌های قدیمی «صورت زخمی» را روی کاغذ آورده‌اند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی «بلوگراس فیلمز» و «گلوبال پرودیوس» تهیه و تولید سومین نسخه این فیلم کلاسیک را برعهده دارند. مارتی برگمان کسی که تهیه‌کنندگی نسخه ۱۹۸۳ «صورت زخمی» را برعهده داشت، این‌بار نیز در کنار سایر تهیه‌کنندگان فیلم شامل دیلان کلارک، اسکات استابر و مارک اشموگر حضور خواهد داشت.

نسخه جدید «هفت دلاور» (Magnificent Seven) که توسط فوکوا کارگردانی شده، در واقع بازسازی فیلم وسترنی است که جان استرجس با بازی استیو مک‌کویین در سال ۱۹۶۰ روی پرده سینما آورد. کریس پرت، ایتان هاک و دنزل واشنگتن بازیگران اصلی نسخه بازسازی‌شده این وسترن کلاسیک هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج