۳۶۹۸۸۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کلینتون‌ ها پارسال چقدر درآمد داشتند؟

اظهارنامه مالیاتی منتشر شده خانواده کلینتون نشان می‌دهد که این زوج در میان ۰.۱ درصد پردرآمدترین شهروندان آمریکا قرار دارند.

اقتصاد نیوز: اظهارنامه مالیاتی منتشر شده خانواده کلینتون نشان می‌دهد که این زوج در میان ۰.۱ درصد پردرآمدترین شهروندان آمریکا قرار دارند.

به گزارش بلومبرگ، بر اساس اظهارنامه مالیاتی منتشر شده، هیلاری کلینتون نامزد ریاست‌جهموری حزب دموکرات و همسرش، بیل کلینتون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۱۰.۶ میلیون دلار درآمد ناخالص داشته‌اند و ۳.۶ میلیون دلار نیز به عنوان مالیات بر درآمد پرداخت کرده‌اند.

امانوئل سائز، اقتصاددان حوزه نابرابری درآمدی اعلام کرد: برمبنای آمار سال مالیاتی ۲۰۱۵، درآمد آنها، خانواده کلینتون را در میان ۰.۱ درصد از پردرآمدترین افراد آمریکا قرار می‌دهد.

بر اساس اظهارنامه مالیاتی، این زوج در سال ۲۰۱۵ در مجموع نرخ مالیات موثر ۳۴.۲ درصدی را پرداخت کرده و ۹.۸ درصد از درآمد ناخالص خود را صرف امور خیریه (شامل هدیه یک میلیون دلاری به بنیاد خانواده کلینتون) کرده‌اند. این بنیاد خانوادگی، در سال ۲۰۱۴ تنها هیلاری و بیل کلینتون را به عنوان اهداکننده معرفی کرده است.

آمار منتشر شده روز جمعه، در ادامه انتشار اظهارنامه مالیاتی هشت‌ساله هیلاری کلینتون بوده که سال گذشته منتشر شد. خانواده کلینتون‌ها از سال ۱۹۷۷ تاکنون هرساله اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت عمومی منتشر کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      ملاحظه فرمودید ۳۰درصد درآمد برای مالیات برگشت به دولت.خب اینجور کارها چرا تو ایران باب نیست چرا بحث حقوق میشه میگین حقوقهای بالا در همه جای دنیا باب هست ولی موقع مالیات که میشه همه چیز فرق میکنه.تازه مصوبه هم میدن بدهکاران ۱۰۰میلیونی بیان اصلشو بدن و سودشو دولت از منابع دیگر پرداخت میکندو این یعنی حکومت خودمون نه حکومت مردم.

    • بدون نام

      یاد بگیرند...عده ای زیادی...در ایران...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج