۳۶۹۹۰
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

بهرام رادان علاقه ای به بازگشت از کانادا ندارد

ستاره سینمای ایران که مدت هاست در کانادا اقامت دارد، به تماشا می گوید رغبتی برای حضور در سینمای کنونی ندارد. رادان می گوید ممکن است در جشنواره سال آینده هم فیلمی نداشته باشد.

بهرام رادان علاقه ای به بازگشت از کانادا ندارد

تماشا: ستاره سینمای ایران که مدت هاست در کانادا اقامت دارد، به تماشا می گوید رغبتی برای حضور در سینمای کنونی ندارد. رادان می گوید ممکن است در جشنواره سال آینده هم فیلمی نداشته باشد.

بی شک چه آنهایی که طرفدارش هستند و چه آنهایی که نه، دوست دارند یا حداقل کنجکاوند بدانند «بهرام رادان» که این روزها نه گفت و گویی از او در جایی منتشر می شود و نه حتی خبری کوتاه، کجاست و چه می کند؟ محض اطلاع آنهایی که بی خبرند عرض می کنیم ستاره دو سیمرغه سینمای ایران این روزها در کشور کانادا در حال گذراندن زندگی است.

در روزهای گذشته اخبار متعددی درباره زمان اکران فیلم «پل چوبی» شنیده شد و حتی علی سرتیپی (تهیه کننده پل چوبی) اعلام کرد سال دیگر این فیلم اکران خواهد شد، از همه اینها مهمتر اینکه متوجه شدیم امسال قرار نیست بهرام رادان در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد! همین بهانه ای شد تا با او در کانادا ارتباط بگیریم تا خودش درباره صحت و سقم این همه اخبار به ما توضیح دهد.

بهرام رادان علاقه ای به بازگشت از کانادا ندارد

بهرام رادان در ابتدای صحبت هایش درباره اینکه چرا امسال باید در جشنواره فیلم فجر جای خالی احساس شود، گفت: «قبلا هم درباره این موضوع حرف زده ام اما دلیل اینکه چرا در جشنواره فیلم امسال حضور ندارم به این خاطر است که فکر می کنم چند سالی می شود سینمای مان رونق سابق را ندارد و دیگر کمتر اتفاق می افتد فیلمنامه ای بخوانم که مرا ترغیب به بازی کردن کند.

به نظرم سیاستگذاری هایی که در این چند سال اعمال شده غلط بوده است و از طرفی با توجه به تنش ها و درگیری هایی که در خانواده سینما وجود دارد، فعلا ترجیح می دهم کمی از آن فاصله بگیرم.»

گویا بعد از سروصداهایی که فیلم «پول چوبی» به واسطه حضور ستاره های سرشناس دچار شد، قرار نیست حاشیه دست از سر آن بردارد و هر روز خبرهای جدیدی درباره زمان اکران این فیلم به گوش می رسد؛ فیلمی که قرار بود نوروز سال گذشته و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر اکران شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و گویا قرار هم نیست به این زودی ها رنگ پرده را ببیند.

این چند کلمه را از زبان بهرام رادان درباره این فیلم بخوانید: «از زمان اکران «پل چوبی» خبر ندارم، اما الان در ۶ ماهه ای از سال هستیم که قرار است انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بیفتد و خرداد ماه سال آینده شخص رئیس جمهور کشور مشخص می شود. بعد از آن هم یک ماه زمان می برد وزیر ارشاد، معاونت سینمایی، سیاست های جدید و ... مشخص و ابلاغ شوند، بنابراین تا بخواهد مجوز ساخت پروژه ای صادر شود زمان زیادی صرف خواهد شد. با این اوصاف بعید می دانم در جشنواره فجر سال دیگر هم فیلمی داشته باشم، مگر اینکه اتفاقی خلاف پیش بینی من بیفتد.»

این جملات پایانی بهرام رادان در برابر سوال ماست که از او پرسیدیم چه عنوانی می توان برای دوران دروی تو از سینما گذاشت: «اسم این دوران را برای خودم «دوران گذار» گذاشته ام و امیدوارم هر چه زودتر حال سینمای مان خوب شود. مهم این است که امیدمان را از دست ندهیم. اهمیتی ندارد بهرام رادان در سینما فیلم داشته باشد یا نه، اگر سینما زنده باشد، حال همه ما خوب است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      چه حیف.علی سنتوری رو هیچ کدوممون یادمون نمیره.عالی بود

    • سپیر

      این سینما داره به زور ادامه میده شما خودتو ناراحت نکن همون جا جات عالیه

    • مهدی

      خودمون انقدر بدبختی داریم که اصلا این چیزا دیگه برامون مهم نیست.

    • مینا

      چرا شایعه درست میکنین؟ کجای این متن نوشته که نمی خواد برگرده؟ از خودتون تیتر درست میکنین میزنین بالای متن؟! واقعا که...

    • mitra

      bargarde ya na be ma va shoma che rabti dare akhe

    • نازی

      امیدوارم اوضاع سینما بهتر شود

    • مریم

      برگرد جون من...........................2بازگر درست داشتیم ا

    • فائزه

      حیف شد کع رفت......عاشقشم.

    • مینو

      حالا بود و نبودت چه فرقی میکنه...بازیگرهای دیگر و بهتری دارد سینمایی ایران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج