۳۶۹۹۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ضرورت صنعتی‌سازی در بخش ساختمان

سید محمد کریمی عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران نگاه ویژه به تولید را از اصلی‌ترین راه نجات اقتصاد در شرایطی دانست که رکود در اقتصاد ایران حاکم شده است.

اقتصاد آنلاین: سیدمحمد کریمی امروز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از طریق ارتقای بنیه تولیدی کشور می‌توانیم از رکود خارج شویم و دولت با اتخاذ سیاست‌های پولی، ارزی و تجاری مناسب شرایط برای تحرک بیشتر فعالان اقتصادی را فراهم کند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و آسیب‌شناسی صورت گرفته در زمینه رکود اقتصادی منجر به این شد که بخشی از رکود اقتصادی متعلق به بخش ساختمان است و برای خروج این بخش از رکود باید فرصت‌های شغلی را در بازه زمانی مناسب ایجاد کرد.

عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران گفت: اتاق تعاون ایران به عنوان مجری برگزاری این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان، مقاوم‌سازی و سبک‌سازی در این صنعت و توسعه انبوه سازی با بهره‌گیری از توان مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه و به منظور افزایش تولیدات داخلی، ارتقای بهره‌وری، نظارت و مدیریت، کنترل واردات و افزایش صادرات گام برداشته است.

کریمی با تاکید بر ضرورت صنعت‌سازی در بخش ساختمان، افزود: رونق این بخش از اقتصاد کشور در ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد موثر است.

وی گفت: رشد نمایشگاه امسال به لحاظ حضور شرکت‌های خارجی قابل توجه بوده و تفاوت نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته در ارائه برخی نوآوری‌ها نظیر عایق‌های نوین، فناوری‌های جدید نانو، مصالح پایه‌ برای ایجاد ساختمان سبز و روش‌های نوین مقابله با زلزله بوده است.

به گفته عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران، در نمایشگاه امسال ۱۱۰۰ شرکت و کارخانه تولید مصالح ساختمانی شامل ۱۸۶ شرکت ایرانی، ۳۲۸ شرکت خارجی و ۴۲ نمایندگی خارجی حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج