۳۷۰۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

منابع وابسته به ام جی تائید کردند که رقیب نیسان جوک ZS نام داشته و سال بعد عرضه خواهد شد. این خودرو در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای شکار عکاسان شده است.

پدال: منابع وابسته به ام جی تائید کردند که رقیب نیسان جوک ZS نام داشته و سال بعد عرضه خواهد شد. این خودرو در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای شکار عکاسان شده است.


رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

ام جی در ادامه‌ی برنامه‌های خود، پس از عرضه‌ی مدل GS در نظر دارد تا شاسی‌بلند کوچک‌تری را در حد و اندازه‌ی نیسان جوک روانه‌ی بازار کند و عکاسان این خودرو را درحالی‌که پوشش‌هایی را روی بدنه داشت شکار کردند.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

واضح است که این خودروی در حال توسعه ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و در واقع این شاسی‌بلند ام جی بر پایه‌ی همان پلتفرم مدل GS شکل گرفته است،GS نیز رقیب نیسان قشقایی است. هنوز چیزی نمی‌توان درباره‌ی طراحی این نمونه‌ی توسعه‌ای گفت اما حداقل نشان می‌دهد که خودرو ارتفاع بیشتری از هاچبک MG۳ دارد.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

اعداد نشان می‌دهند که این نمونه‌ی آزمایشی از پیشرانه‌ی ۱ لیتری بنزینی سود می‌برد. اگر ام جی در حال توسعه‌ی پیشرانه‌ی کوچک ۳ سیلندری توربو باشد می‌توانیم آن را در دیگر مدل‌ها و همین مدل ZS ببینیم.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

طبق گفته‌ی منابع بلندپایه‌ی ام جی این خودرو ZS نام خواهد گرفت. مدیر بازاریابی این برند گفته که محبوبیت عظیم شاسی بلندها و کراس اوورها به این معنی است که ام جی نمی‌تواند این بخش از بازار را نادیده بگیرد. GS جدید روی پلتفرمی ساخته شده که می‌تواند در ساخت مدل‌های کوچک‌تر نیز مورد استفاده قرار بگیرد که این عمل به این معنی است که نسخه‌های کوچک‌تر نیز شاید از همان پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری بنزینی و گیربکس ۶ سرعته دستی GS استفاده کنند. مدل GS همچنین گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز دارد که می‌تواند در مدل کوچک‌تر نیز ظاهر شود.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

پلتفرم یاد شده همچنین می‌تواند سنگ بنای مدل‌های بزرگ‌تر نیز باشد بنابراین شاید بتوانیم شاهد عرضه‌ی رقیبی ۷ نفره برای نیسان X-Trail در آینده باشیم. اما طرفداران دو آتشه ی MG شاید از دیدن این همه تمرکز ام جی روی شاسی بلندها خشنود نباشند چرا که منتظر عرضه‌ی رودستر دو نفره ی این برند هستند.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

اگرچه که استایل ظاهری ZS بطور گسترده‌ای از مدل GS الهام خواهد گرفت اما ظاهر نهایی خودرو از کانسپت Icon این برند تأثیر خواهد پذیرفت. این کانسپت اولین بار در موتورشو پکن ۲۰۱۲ به نمایش درآمد. خودروی یاد شده یادآور MGB GT دهه‌ی ۶۰ میلادی بود اما در بسته‌ای با ارتفاع زیادتر از سطح زمین ارائه شده بود.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

احتمالاً رقیب نیسان جوک مصرف سوخت کمتر از ۵.۶ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد داشت اما موضوع مهم‌تر قیمت خودرو است. بهای آغازی GS حدود ۳۵۰۰ پوند کمتر از نیسان قشقایی است و ما انتظار داریم که ZS بهایی حدود ۱۲ هزار پوند داشته باشد که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از نیسان است.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

از زمان توقف تولید ام جی TF در سال ۲۰۱۰، طرفداران این برند هنوز در حسرت ساخت رودستری جذاب از این برند هستند. مقامات ام جی گفته‌اند که در آینده این خودرو عرضه خواهد شد اما حداقل تا چند سال آینده که عمده تمرکز این برند روی بخش شاسی بلندها است این اتفاق نخواهد افتاد.

رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد

مشتریان چینی علاقه‌ی وافری به خودروهای اسپورت دارند و کمپانی مادر ام جی یعنی سایک در حال ‌توسعه‌ی ایده‌ی تولید TF جدید است اما این خودرو باید برای بازارهای جهانی جذاب باشد. ام جی ZS جدید بخشی از برنامه‌ی شرح داده شده‌ی ام جی است. تا پایان سال ۲۰۲۰ ام جی نسخه‌های جدید MG۳ و MG۶ را به همراه شاسی بلندهای خود عرضه خواهد نمود.
رقیب نیسان جوک شکار عکاسان شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج