۳۷۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نظر احمدی نژاد درباره هدایت با نماز و روزه

کربلا و عاشورا يک دوره کامل مکتب توحيد و عدالت و عشق است و راهنماي سعادت براي همه ملت‌ها و انسان‌ها در طول تاريخ است و حقيقت زيبايي و ارزش‌ها در عاشورا به تصوير کشيده شده است.

خبرگزاری ایسنا: رييس‌جمهور با بيان اينکه «فرهنگ بسيج برآمده از عاشورا و حادثه کربلا است»، گفت: کربلا و عاشورا يک دوره کامل مکتب توحيد و عدالت و عشق است و راهنماي سعادت براي همه ملت‌ها و انسان‌ها در طول تاريخ است و حقيقت زيبايي و ارزش‌ها در عاشورا به تصوير کشيده شده است.

محمود احمدي‌نژاد در جمع بسيجيان نهاد رياست جمهوري گفت: تنها راه کمال حرکت در مسير انسان کامل و امام است و اگر انساني در اين مسير نباشد، نشاني از انسانيت در وجود او نخواهد بود.

وي گفت: کساني که راه گم کرده‌اند، با نماز و روزه صرف راه را پيدا نخواهند کرد بلکه حرکت در مسير امام است که آنها را نجات مي‌دهد و بايد بدانيم که مرز بين امام حسيني بودن و دشمن او شدن بسيار باريک است. رييس‌جمهور گفت: انقلاب، نظام و اصل ولايت فقيه به خاطر اين برپا شده که ما حسيني شويم و به دنبال پيروي از او باشيم و در اين مسير قرار گيريم.

بايد بدانيم که حادثه عاشورا در همه زمان‌ها جاري است و امروز هم وجود دارد و کساني هستند که صدها سال قبل و بعد از عاشورا به دنيا آمده‌اند اما يار امام بوده‌اند ولي دشمن او شده‌اند. مي‌خواهم در زماني ويژگي انسان طراز حکومت علوي و مهدوي را تبيين کنم و امروز به اختصار يکي از ويژگي‌ها را برايتان مي‌گويم که همانا قلب خود انسان است.

اگر مي‌خواهيم بدانيم که در مسير درست هستيم يا نه، مي‌توانيم به قلب خود مراجعه کنيم و مي‌توانيم تشخيص دهيم که آيا در مسير درست هستيم يا اينکه به گمراهي مي‌رويم و البته بايد شناخت و آگاهي داشته باشيم.

احمدي‌نژاد با تاکيد بر اينکه «بايد امام زمان خود را بشناسيم وگرنه ممکن است روزي نادانسته در مقابل او قرار گيريم»، خاطرنشان کرد: خدا را شاکريم که امروز با پايه‌گذاري الهي امام راحل و تاييد مقام معظم رهبري درخت تناور انقلاب به سمبل عشق، ايمان،‌ اخلاق و آگاهي تبديل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا72

      چند تا امکان وجود داره....
      1من نظر نذاشتم
      2نظر گذاشتم اما ارسال نکردم
      3وسط ارسال نظرم اینترنتمون قطع شده
      4نه ولش کن...مگه میشه....سانسور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟استغفرالله...مگه چی کفتم؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج