۳۷۰۱۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: همسرم مرا درک می‌کند

سرمربی تیم چلسی اعتراف کرد که باخت در مسابقه باعث بی خوابی او خواهد شد!

ورزش سه: کونته، که به تازگی سکاندار آبی‌های لندن شده، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی عنوان کرد: معمولا قبل از بازی‌ها خیلی کم می‌خوابم. دو، سه و شاید چهارساعت تنها مدتی باشد که استراحت می‌کنم و پس از بیدار شدن از خواب به بازی و شرایط آن فکر می‌کنم. بارها شده که در ساعات اولیه صبح یک ایده خوب تاکتیکی را مطرح کرده‌ام!
کونته درادامه توضیح می‌دهد: بعد از انجام مسابقه اگر برنده بازی باشم، می‌توانم به اندازه کافی بخوابم و استراحت کنم اما اگر پیروز نشده باشم کارم خیلی سخت می‌شود زیرا در نیمه های شب باید به این مسئله فکر کنم که به چه دلیلی نتیجه را واگذار کردیم؟ بعضی اوقات فیلم بازی را خیلی سریع نگاه می‌کنم تا به یک پاسخ برسم. چه چیزی باعث شد تا کار ما به مشکل بخورد؟ کدام بازیکن شرایط را برای ما سخت کرد؟ آیا شوه و روش ما درست بوده یا نه؟ من نیاز دارم که سریعا به یک پاسخ روشن برسم!
سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در مورد خانواده‌اش می‌گوید: من یک همسر و یک دختر عالی و فهمیده دارم. آن‌ها مرا درک می‌کنند چون مرا می‌شناسند و شور و شوق من به کار زیاد را درک می‌کنند. به نظرم همسرم این‌را می‌داند که به اینجا آمده‌ام تا پیشرفت کنم. من خوش شانس هستم چون همسر و دخترم مرا می‌فهمند.

رهبر آبی‌های لندن در خصوص بازیکنان تیمش عقیده دارد: معتقدم تمام بازیکنان تیم برای رسیدن به قهرمانی اهمیت دارند. تجربه من چه در دوران بازی و چه در زمان حال، به من می‌گوید اگر هر بازیکن جزیی از تیم شود، شما درصد بالایی برای پیروزی خواهید داشت. اگر تنها یک یا دو بازیکن برای تیم تلاش کنند کار شما خیلی خیلی سخت خواهد شد زیرا یک تیم به تمام بازیکنانش نیاز دارد. این خیلی مهم است که در مسابقه کدام بازیکن در خدمت تیم هست و کدام بازیکن نیست چرا که اگر بخواهیم به قهرمانی برسیم باید روح تیمی را تمام بازیکنان ایجاد کنیم. من فکر نمیکنم یک بازیکن هرچقدر هم خوب باشد بتواند شرایط را به کلی تغییر دهد.

کونته در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: در تیم ما هر بازیکن، آماده کمک به یارانش است چرا که می‌داند در شرایط مختلف به کمک هم‌تیمی‌های خود نیاز دارد. این مسئله زمانی اهمیت بسیاری پیدا می‌کند که شما با بازیکنان مستعد و کارآمد بخواهید به موفقیت برسید. این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید روح تیمی را در کلیه اعضای تیم به وجود بیاورید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج