۳۷۰۱۸۵
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام:

این دنیا، دنیای خوردن «یارانه» نیست

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی گفت: امیدواریم مردم منطقه زاگرش این نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست و باید از این مرحله با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عبور کنیم.

خبرگزاری تسنیم:، حجت‌الاسلام علی یونسی در نشست شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و استقبال بسیار خوب مردم اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت‌، مراتب تشکر ریاست جمهوری و سلام ایشان را به شما مردم خوب و نجیب ابلاغ و ولادت ثامن الحج پناه ما ایرانیان را تبریک عرض می‌گویم.

وی بیان کرد: امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد و قوم لر سنگ تمام گذاشتند و عیدی خوبی به دولت دادند و این استقبال مردم به معنی حمایت و استقبال از دولت است.

دستیار ویژه رئیس جمهور با اشاره به دو ویژگی مردم این منطقه گفت: نکته اول کهگیلویه و بویراحمد و مناطق زاگرنشین زایش و خاستگاه اصلی ایرانیان است و نکته دیگر اینگه این مردم صاحبان اصلی اسلام ناب محمدی هستندو این دو ویژگی پیوند فرهنگی ملت ایران است.

وی افزود: آن چیزی که همه اقوام این ایرانی را به هم گره زده است همین ویژگی‎هاست که باعث وحدت بنیادین ملت ایران و پیوند عمیق فرهنگی است.

یونسی با اشاره به لزوم وحدت اقوام مختلف ایرانی گفت: دشمنان ملت و بعضی هم دانسته و ندانسته به وسیله ساختن جوک‌ها بعضی از ملت ایران را زیر سئوال می‌برند و فرقی نمی‌کند چه قومی باشد.

وی تصریح کرد: ایران یعنی تمام اقوام و تکریم هر قومی تکریم همه ملت ایران است و تحقیر هر قومی تحقیر همه ملت ایران است و در قرآن کریم به شدت نهی شده که برخی اقوام ،برخی دیگر را سرزنش کنند.

نماینده هیئت دولت در شهرستان چرام با اشاره به نقش مهم گردشگری گفت: امروز هیچ چیز به اندازه گردشگری شغل ایجاد نمی‌کند و استان‌های زاگرس‌نشین متاسفانه بیشترین بیکاری را دارند.

وی بیان کرد:گردشگری مهم ترین عامل برای رونق اقتصادی است زیرا هم امنیت و شغل ایجاد می‌کند و سرمایه گذاری در گردشگری بیشتر از هر شغل دیگری در ایجاد شغل تاثیر دارد و دولت باید تلاش کند که در کهگیلویه و بویراحمد گردشگری را اولویت اول قرار دهد.

یونسی با اشاره به اینکه ایران کشور اول گردشگری مذهبی در دنیاست گفت:امروز در هیچ کشوری به اندازه ایران گردشگری مذهبی نداریم زیرا جاذبه زیارت امام رضا(ع) سالانه ۳۲میلیون نفر را به مشهد می‌کشاند.

دستیار رئیس جمهور بیان کرد:شهرستان چرام با دو نوع آب و هوای گرمسیری و سردسیری و محصولات متفاوت می‌تواند با رونق گردشگری و ایجاد امنیت برای سرمایه گذار ،رونق اقتصادی و شغل را بوجود آورد.

وی تاکید کرد:سرمایه گذار چرام به جای سرمایه گذاری در یاسوج در همین چرام سرمایه گذاری کند و فرار سرمایه گذار از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ و همینطور به خارج کشور یکی از مشکلات کشور ما است.

یونسی گفت:بیکاری شایسته مردم ایران نیست ،فقر ریشه همه خلاف‌هاست و ما بهترین استعدادها را داریم همین گردشگری به جای نفت و معدن کافی است و اگر خوب استفاده کنیم ایران مرکز تمدن اسلامی می‌شود.

وی افزود: امیدواریم مردم منطقه زاگرش این نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست و باید از این مرحله با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عبور کنیم و مهم‌ترین هدف توسعه شهرستان باشد.

دستیار ویژ رئیس جمهور تصریح کرد: دعواهای سیاسی و ملی را به شهرستان چرام نکشانید زیرا اینجا محیط کوچکی است که همه فامیل هستند و اجازه ندهید اختلافات سیاسی اینجا وارد شود زیرا تبدیل به دشمنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تهران همه با هم رفیق هستند خاطر‌نشان کرد:متاسفانه در محیط‌های کوچک پدر و فرزند، زن و مرد به خاطرمسائل سیاسی با هم قهر هستند البته هر کس کار سیاسی می‌خواهد انتقاد هم باشد اما اجازه ندهید دعواها به دشمنی تبدیل شود که هزینه‌های زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیکاری شایسته مردم ایران نیست ،فقر ریشه همه خلاف‌هاست و ما بهترین استعدادها را داریم
      .........

    • مصطفی

      احمدی نژادی نیستم ولی دمش گرم که اگه سو مدیریت زیادی داشت حداقل یه حال کوچیکی به مردم داد-اونوقت آقای یونسی اون موقع که سمت داشتی از این حرفا نزدی؟؟ نون شب خیلیا گیر این 45 تومنه اونوقت شما ..... ؟؟؟مسئولین زحمت بکشین یه کم بیاین تو لباس جامعه تون ، از کنار مردمو نصحیت نکنین....شما هم لطفا حرف مارو منعکس کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدا حرفش همینه میگه ......

    • بدون نام

      متاسفم از این که هم ملت هم دولت فراموش کردن که (انسان آدم) یارانه پول مفت دولت به ملت نیست یارانه در عوض برداشته شدن یارانه حامل هلی انرژی به مردمه واقعا فراموش کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیر

      از بدنیا اومدنم پشیمونم

      27 سالمه..ولی هیچی

    • بدون نام

      احمدی نژاد پاینده باد

    • بی نام

      واقعاً باید تأسف خورد به حال خودمون با این مسئولین یعنی این 45 تومان این قدر بهشون فشار آورده ولی تا الان این حقوقهای نجومی هیچ فشار و هزینه ای را به کشور تحمیل نمیکرده و نمیکنه کی گفته که موضوع حقوقهای نجومی تموم شد و گل و بلبل شده که الان به فکر اصلاح یارانه افتادن؟؟؟؟

    • سانسور نکن لطفن

      اقای به اصطلاح مسئول وقتی کشور سویس میاد یارانه 9ملیونی رو به مردم میده و مردم نمیگیرن* شما به عملکرد مسئولین ان کشور یک نگاهی کنید * نفت ندارن* گاز ندارن* معدن ندارن کلن در مقایسه با ایران از لحاظ منابع مادی ضعیف هستند ولی اقتصادشون 1000 برابر ایرانه* رفاه هشون 1000 برابر ایرانه* امکاناتشون 1000 برابر ایرانه** پس مشکل مردم نیستند شما مسئولین هستید که رانت های انچنانی و حقوق های ملیاردی واسه شما خوردن داره*** کلن تو ایران هر کسی پست و مقامی میگیره اولین چیزی که به ذهنش میرسه چطور بارمو ببندم و فرار* مثل خاوری*مثل رئیس بانک رفاه-ملت وووووووووووووووووو

    • بدون نام

      یارانه خوردن نداره ولیولی حقوق ۲۴۰میلیونی خوردن داره؟؟پس چرا تو المان واتریش وفنلاند که جزو مرفه ترین کشورها هستن یارانه خوردن داره ولی به کشور ثروتمند ما که رسید نمیشه بخوریش اونم چهل وپنچ تومن.

    • خر سواران مردمند

      اری دنیای خوشگذرانی مفت خوران وبدبختی تلاشگران است.سیر از حال گرسنه خبر ندارد.دارن اینور اونر تبلیغ میکنن یارانه بده میخان مردمو خر کنن داداش خودتون خرید دو تا هم فحش روش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج