۳۷۰۲۲۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تمام وجوه ایران در خارج آزاد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در جلسه عصر دیروز کمیسیون به نقل از وی گفت: ارزش راهبردی فردو حفظ شده است.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در جلسه عصر دیروز کمیسیون به نقل از وی گفت: ارزش راهبردی فردو حفظ شده است.

سیدحسین نقوی‌حسینی افزود: عراقچی گفت که برجام ثمره مقاومت همه ملت ایران و تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری است و حالا وقت چیدن ثمرات آن است و در این شرایط همه باید متعهد و منسجم در پی کسب حقوق و منافع جمهوری اسلامی ایران باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت معاون وزیر امور خارجه تصریح کرد که قرارداد اصلی طراحی و ساخت سایت اراک که بین سازمان انرژی هسته‌ای و یک شرکت ایران منعقد می‌شود. کارخانه آب سنگین اراک هم کار خودش را ادامه می‌دهد و محصول آن هم فروخته می‌شود.

نقوی‌حسینی گفت: عراقچی افزود که ما سالانه حدود ۲۰ تن آب سنگین تولید می‌کنیم و مصرف خودمان سالی یک تن است، مابقی آن فروخته می‌شود. به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، عراقچی با بیان اینکه از نظر برجام کلیه وجوه ایران در خارج از کشور آزاد شده است، گفت: بانک مرکزی در مدیریت وجوه مذکور با مشکل روبه‌رو نیست.

نقوی‌حسینی گفت: عراقچی با بیان اینکه در بحث بیمه به‌ویژه در حوزه نفتکش‌ها و کشتیرانی‌ها، کلیه مشکلات حل شده است، افزود: در حوزه انرژی هیچ مشکلی نداریم و کلیه بازارهای قبلی احیا شده و در فاصله کوتاهی به تولید و صادرات قبلی رسیده‌ایم.

عراقچی همچنین گفته است که شیطنت و بدعهدی آمریکایی‌ها از موانع و مشکلات برجام است، تداخل تحریم‌های اولیه در اجرای برجام مشکلاتی ایجاد می‌کند، عوامل تندرو آمریکایی، صهیونیست‌ها و عربستان سعودی از جمله عوامل مشکل‌تراش علیه اجرای برجام هستند. ایران‌هراسی دشمنان هم از موانع اجرای برجام و احقاق حقوق ملت ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سراج

      سلام - آمريكا ايران هراسي ميكنه، بعضي ها هم ...

    • علي

      اگر تمام وجوه آزاد شده و بانك مركزي مشكلي ندارد و بيمه كشتيها هم عادي شده ، پس بدعهدي آمريكا يعني چي ؟!!!! چند روز پيش كه تو اخبار گفته شد كالاهاي به مقصد ايران را شركتهاي بيمه خارجي بيمه نمي كنند و بيمه هاي ايران مجبورند آنها را بيمه كنند و . . . . كجاي برجام است ؟

    • ممد خان

      حقیقت حلقه گمشده ای ست که انگشت ما آرزویش را دارد و سالهاست درقایم باشک های سیاسی حتی نمی شود پیدایش کرد اما می توان به حلقه نامزدی دلخوش کرد که هر چهار سال تکرار می شود و از این انگشت به آن انگشت می شود اما مگر ....

    • بهمنیار

      تحریریه محترم سایت برترین ها و سایت خبر فارسی ای فرهیختگان ارزشی حتما خودتان بهتر می دانید که چرا قدیمی ها حرف مفت نمی زدند چون نون مفت نمی خوردند که حرف مفت بزنند دولت یازدهم این مدعیان تدبیر و اعتدال از یک طرف می گویند با برجام جنگ را از سر ملت ایران دور کردیم و از طرفی می گویند قرار نبوده با برجام دشمنی امریکا از بین برود پس لطفا بگویند کدام جنگ را از سر ملت ایران دور کرده اند و یا آقای عراقچی و روحانی و هم فکرانش نمی توانند ادعای تدبیر و اعتدال بکنند در حالی که برجام یک تناقض را با خود به همراه دارد اینکه با دادن امتیازات و دادن داشته های راهبردی ایران و تضعیف کشور، بخواهند قرض های بلوکه شده یک کشور را بگیرند و با خیال راحت خرج کنند و ادعای تدبیر و اعتدال کنند این نه تدبیر است نه اعتدال، چرا که فقط دولتی می تواند ادعای تدبیر کند که از نداشته های کشور خود برای مردم کشورش تولید و خرج کند، نه اینکه گدای میراث خور دولت های قبلی باشد، و این میراث خوری را تدبیر و اعتدال بداند

    • حرف حساب

      خیلی جالبه آقای عراقچی گفته : از نظر برجام !!!
      از نظر برجام کلیه وجوه ایران در خارج از کشور آزاد شده است .
      آره داداش از نظر برجام نه از نظر امضاء کنندگان برجام
      از نظر برجام نه از نظر آمریکا و نوکرهاش
      داش عباس ! شما که زحمت کشیدین نمیشد یه عهدنامۀ سفت و محکمی مینوشتین که به قول صالحی دبه در نیارن
      نمیشد یه سفته ای ، چک یا دستنوشته ای از داداش باراک میگرفتی که : آقا باراک حسین ! داداشی ! فردا رفیقهات یا جانشینت یا اختیاردارهای آمریکا و نه تو ، زیرش نزنن ؟ !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج