جاباما
۳۷۰۲۲۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

موضع فراکسیون امید، استیضاح فانی نیست

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور فانی در فراکسیون امید در جلسه عصر امروز (دوشنبه) این فراکسیون خبر داد.

روزنامه دنیای افتصاد: سخنگوی فراکسیون امید مجلس از بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور فانی در فراکسیون امید در جلسه عصر امروز (دوشنبه) این فراکسیون خبر داد.

بهرام پارسایی افزود: فراکسیون امید پیش از تصمیم‌گیری در مورد استیضاح وزیر بنا دارد در این جلسه دغدغه‌ها و نگرانی‌های دوستان را استماع کند و توضیحات وزیر را نیز بشنود تا نهایتا تصمیم بگیردکه چه موضعی در قبال استیضاح اتخاذ کند. پارسایی همچنین از تشکیل کارگروهی به ریاست داود محمدی نماینده تهران در این فراکسیون خبر داد و گفت که قرار است این فراکسیون تمامی انتقادات و مسائل مربوط به آموزش و پرورش را جمع‌بندی کند و این مسائل را برای طرح در جلسه امروز با آقای فانی بررسی کند.

دیروز همچنین محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با تایید جلسه عصر امروز فراکسیون امید با «فانی» تاکید کرد: فراکسیون امید موافق استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیست و باید براساس تفاهمی که با دولت داریم به نتایج مشترکی برسیم؛ اما ما هنوز در این زمینه موضع‌گیری دولت را نمی‌دانیم.

جلسه مشترک طراحان استیضاح‌ با فانی

در خبری دیگر نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات از ارسال طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه مجلس به این کمیسیون خبر داد و گفت: فردا استیضاح‌کنندگان با وزیر جلسه تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر توضیح داد اگر نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شوند و نمایندگان استیضاح‌کننده به زیر ۱۰ نفر کاهش یابند، استیضاح وزیر آموزش و پرورش از دستور کار خارج می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع م

      اقایون لیست امید ما به شما رای دادیم که به باند ورانت بازی پایان بدید ما معلما از وزیر ناراضی هستیم هرچند صدرصد مشکل از وزیر نیست وهم نگاه حاکمیتی هم مجلس دراین اشفته بازار اموزش پرورش دخیل هستن

    • بدون نام

      دوباره میخوان نمایندگان را با وعده ووعیدهایی دور بزنند وفانی را استیضاح نکنند

    • بدون نام

      خوب دیگه. از وکیل الدوله ها انتظار بیشتری از این هم نمی رفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج