۳۷۰۴۷۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«کِنِدی چهارم» به ایران رسید

«کِنِدی چهارم» نوشته ماریو پوزو با ترجمه فتح‌الله جعفری جوزانی مترجم و بازیگر سینما منتشر شد.

خبرگزاری مهر: «کِنِدی چهارم» نوشته ماریو پوزو با ترجمه فتح‌الله جعفری جوزانی مترجم و بازیگر سینما منتشر شد.

«کِنِدی چهارم» به ایران رسید

کتاب «کِنِدی چهارم» نوشته ماریو پوزو خالق «پدرخوانده» و پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز از نویسنده «پدرخوانده»، از سوی فتح‌الله جعفری جوزانی بازیگر و تهیه‌کننده سینما، ترجمه و توسط انتشارات «روزنه کار» منتشر شد و در دسترس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور قرار گرفت.

جعفری جوزانی در بخشی از پیشگفتار این اثر نوشته است: کتاب حاضر که عنوان اصلی‌اش «ک چهارم» است و برای مأنوس‌تر بودن خواننده فارسی زبان به «کِنِدی چهارم» تغییر کرده است، هشت سال پیش از مرگ نویسنده(۱۹۹۹) در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. کتاب «کِنِدی چهارم» که یکی از بهترین آثار «ماریو پوزو»، استاد مسلم ادبیات معاصر آمریکاست، پیشکش ناچیزی است به کسانی که مایلند بیشتر بدانند.

کتاب «کِنِدی چهارم» ۲۷ فصل و همچنین چندین بخش را شامل می‌شود، که عبارتند از: از جمعه مقدس تا یکشنبه عید پاک، هفته عید پاک و روز مراسم تحلیف.

«کِنِدی چهارم» به ایران رسید

ماریو جیانلویجی پوزو (۱۹۹۹-۱۹۲۰) نویسنده ایتالیایی ـ آمریکایی و برنده دو بار جایزه اسکار در سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴ می‌باشد. وی به دلیل رمان‌های مافیایی به خصوص رمان «پدرخوانده» که مبنای ساخت فیلمی به همین نام در سال ۱۹۷۲ و به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» شد؛ بارها مورد تحسین قرار گرفته است.

فتح‌الله جعفری جوزانی که سابقه بازیگری سینما و همچنین تهیه‌کنندگی را در کارنامه خود دارد و سال گذشته در فیلم سینمایی «ایران برگر» در مقام تهیه‌کننده و بازیگر حضور داشته است؛ پیش از این، ترجمه کتاب‌ «مهاجر خوشبخت» اثر ماریو پوزو، کتاب‌ «خداحافظی طولانی» اثر ریموند چندلر (یکی از ده کتاب توصیه شده مجله تایم)، کتاب «از کالیگاری تا هیتلر» نوشته دکتر زیگفرید کراکائر و همچنین کتاب «تاریخ روانشناختی اجتماعی سینمای آلمان از ابتدا تا دوران نازی‌ها» نوشته دکتر زیگفرید کراکائر یکی از کتب مرجع سینمایی مورد تدریس در دانشگاه‌های آمریکا به چاپ رسیده است.

همچنین اثر دیگر ماریو پوزو به نام «احمق‌ها می‌میرند» و کتاب «پنجره بالایی» نوشته ریموند چندلر توسط فتح‌الله جعفری جوزانی ترجمه شده و در حال حاضر در انتظار مجوزهای لازم برای چاپ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج