۳۷۰۵۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افشای اطلاعات قانون گذاران آمریکایی

این روزها خبرهای هک کردن و هک شدن بسیار زیاد شده است. همین ماه گذشته بود که خبر هک شدن غول های تکنولوژی مانند مارک زاکربرگ مالک فیسبوک، جک دورسی مالک توییتر و مریسا مایر یکی پس از دیگری همگان را مات و مبهوت کرد.

وب سایت برسام: این روزها خبرهای هک کردن و هک شدن بسیار زیاد شده است. همین ماه گذشته بود که خبر هک شدن غول های تکنولوژی مانند مارک زاکربرگ مالک فیسبوک، جک دورسی مالک توییتر و مریسا مایر یکی پس از دیگری همگان را مات و مبهوت کرد. تا جایی که دیگر خواندن این گونه خبرها ما را متعجب یا غافلیگر نمی کند.

افشای اطلاعات قانون گذاران آمریکایی

هک کردن اطلاعات به سیاست مداران هم رسیده است، در هفته گذشته بود که آسانژ بنیان گذار ویکی لیکس در یک برنامه زنده که به صورت مجازی میهمان آن بود؛ مجری برنامه به این نکته که ویکی لیکس، مجموعه ای از اطلاعات مالی حزب دموکرات را منتشر کرده است، اشاره کرد. همین امر باعث شد تا مجری برنامه، آسانژ و ویکی لیکس را به حمایت از ترامپ متهم کند. البته باید این را هم اضافه کنم که این حرف مجری برنامه از طرف آسانژ بی جواب نماند. برای خواندن این مطلب اینجا کلیک کنید. همان هکری که این اطلاعات را هک کرد، بیکار نماند و سراغ قانون گذاران آمریکا رفت.

هکر ناشناسی که خود را گوسیفر ۲ معرفی کرده است. همان شخصی است که ایمیل های خصوصی اعضای کمیته ملی حزب دموکرات را در اختیار ویکی لیکس گذاشت. روز جمعه هم اطلاعات خصوصی، شماره های تلفن و ایمیل های نزدیک به ۲۰۰ نفر از قانون گذاران آمریکا را افشا کرده است.

گوسیفر ۲ بعد از انتشار این اطلاعات از کاربران خواست تا برای آگاهی بیشتر از این افشاگری علیه حزب دموکرات به حساب توییتریش مراجعه کنند. به گفته این هکر، اطلاعات به دست آمده بسیار راحت بوده است.

این اطلاعات قانون گذاران آمریکایی را چنان نگران نکرده است، اما از افشا و هک شدن محتویات ایمیل شان بسیار نگران هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج