۳۷۰۵۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همکاری دوباره نغمه ثمینی و کیومرث مرادی

کیومرث مرادی در مقام کارگردان در همکاری دوباره‌ای با نغمه ثمینی، نمایش «افسون معبد سوخته» را به صحنه می‌برد. کمپانی تئاتر «امید ایران» پیش‌تولید نمایش «افسون معبد سوخته» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی را آغاز کرده است.

روزنامه شرق: کیومرث مرادی در مقام کارگردان در همکاری دوباره‌ای با نغمه ثمینی، نمایش «افسون معبد سوخته» را به صحنه می‌برد. کمپانی تئاتر «امید ایران» پیش‌تولید نمایش «افسون معبد سوخته» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی را آغاز کرده است. این نویسنده و کارگردان سال‌های گذشته تجربه‌های موفقی در تئاتر داشته‌اند از جمله در «ژولیوس سزار به روایت کابوس»، «مرگ و شاعر»، «خانه، خواب در فنجان خالی»، «رازها و دروغ‌ها». آخرین همکاری آنان نمایش «شکلک» در سال ٩٣ در تالار شمس (اکو) با استقبال تماشاگران همراه شد. نمایش «افسون معبد سوخته» سال ١٣٧٩ در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرد و جایزه بهترین بازیگر زن برای پانته‌آ بهرام، بهترین کارگردانی برای کیومرث مرادی و بهترین نمایش‌نامه برای نغمه ثمینی را به‌همراه داشت.

این نمایش سال ١٣٨٠ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر‌شهر اجرای عمومی رفت.

طراحی صحنه این نمایش را که قرار است از اواسط مهرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، پیام فروتن انجام خواهد داد و طراحی لباس آن نیز بر عهده ندا نصر است.

«افسون معبد سوخته» با تغییراتی در گروه بازیگران اجرا خواهد شد که پس از اتمام مرحله انتخاب بازیگران، اسامی آنان به‌زودی اعلام خواهد شد. در خلاصه داستان نمایش آمده است: «داستانی افسانه‌ای درباره زنی که در تنهایي خود در یک معبد مشغول به زندگی و عبادت است. در یک شب طوفانی یک زن‌پوش به همراه نوآموز خود به معبد می‌رسند و تقاضای ورود به معبد را دارند. زن که یک شمن است، آنها را در ابتدا راه نمی‌دهد، چراکه نو‌آموز او یک مرد است؛ اما ناگهان نو‌آموز شعری می‌خواند و شمن که ناباورانه سحر شده است، آنها را به درون معبد راه می‌دهد. چند روزی می‌گذرد تا زن‌پوش می‌آید و از شمن خداحافظی می‌کند؛ اما شمن از او می‌خواهد که نو‌آموز را برای او بگذارد و خود به‌تنهایی معبد را ترک کند؛ اما زن‌پوش نمی‌پذیرد و...».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج