۳۷۰۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۰


فال روزانه 1391/09/10


فال روزانه متولدین فروردین

کمک خواستن از دیگران هیچ اشکالی ندارید. پس یاد بگیرید که مغرور نباشید و هنگام مشکلات درخواست های خود را بگویید. امروز در خانه و خانواده تان اتفاق ناگواری می افتد یا خبر بدی به شما می رسد.

پیش بینی روابط شما: انرژی ها امروز به گونه ای نیست که خیلی احساسات مثبت و روابط رمانتیکی داشته باشید. روحیه خوبی ندارید و هیچ چیز خاصی جذبتان نمی کند. بهتر است قرار ملاقات هایتان را به روزهای بعدی موکول کنید.

پیش بینی شغل شما: از همکارتان پول قرض کرده اید و امروز پولی به دستتان می رسد که بخشی از بدهی خود را بازپرداخت کنید. یکی از همکارانتان بابت لطفی که قبلا در حق او داشته اید، هدیه ای به شما می دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روز شلوغ و پردغدغه ای خواهد بود. پس آرام باشید و انرژی و اعصاب خود را الکی هدر ندهید! حواستان به کارها و حرف هایتان باشد، در این مواقع دیگران دنبال بهانه و ایراد گرفتن هستند.

پیش بینی روابط شما: طراوت و هیجان همیشگی را ندارید و احساس سرخوردگی می کنید. با این حال و روحیه، بزرگترین اشتباه یک فرد، فکرکردن به روابط و تصمیم گیری در مورد آینده آنهاست. کمی به خودتان فرصت دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز گروه کاری ایده آل خود را می یابید و انجام یک پروژه جدید را آغاز می کنید. روز خوبی برای یادگرفتن و یاد دادن چیزهای جدید و یارگیری های کاری است!


فال روزانه متولدین خرداد

امروز مراقب پس انداز و پول های نقدتان باشید، چون وسوسه خرید زیادی دارید. از طرفی شاید مقداری از پول هایتان را گم کنید یا از جیب شما بربایند، به هر حال مراقب باشید!

پیش بینی روابط شما: انرژی های هستی امروز به گونه ای است که متولدین خرداد در رابطه با همسر یا نامزدشان به مشکل می خورند و هر چه میخواهید چشم پوشی کنید، عیب و ایراد دیگری به چشمتان می آید.

پیش بینی شغل شما: امروز در کارتان مقداری آشفته و گیج خواهید بود. هم زمان درگیر بررسی چند پروژه هستید، سعی کنید در فواصل مشخصی استراحت کنید تا بتوانید تمرکز خودتان را حفظ کنید. پروژه هایتان را حتما دوباره بررسی و در نهایت تایید کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بی قرار و سرکش هستید. از تصمیم گیری های عجولانه بپرهیزید. تمایل زیادی هم به مخالفت و بحث با دیگران دارید. به طور کلی در این چند روز هر فکری که به ذهنتان می رسد را بدون بررسی انجام می دهید.

پیش بینی روابط شما: هیچ گاه یک طرف رابطه مقصر نیست، تقصیرات را به گردن دیگران میندازید. به تازگی نمی توانید افکارتان را به خوبی به زبان آورید و ارتباط برقرار کنید. به زودی مثل گذشته با نامزدتان همفکری بیشتری خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: با افراد جدید و با تجربه ای همکار می شوید و این انرژی و انگیزه کاریتان را بیشتر می کند. پذیرای ایده های جدید هستید. به زودی پاداش خوبی هم دریافت می کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

صبح شلوغی در پیش دارید، کارهایتان را به عصر موکول نکنید تا کمی استراحت کنید. شما عادت دارید که با تمرکز بالا به کار بپردازید، عصر فرصت برای دوستان و خانواده هست. مهم این است که ضرباهنگ و نظم خود را به هم نزنید.

پیش بینی روابط شما: کائنات امروز در راستای احساسات شما نیست! روابط تان را فعلا باید بی خیال شوید و به آنها توجهی نکنید و به دنبال عشق نباشید، خودش در زمان لازم فرا می رسد. اما این دلیل نمی شود گوشه گیر شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز غریزه بقا و انرژی تان برای کسب درآمد به شدت افزایش می یابد. روز طلایی شماست پس به رویاهای مالی تان جامه عمل بپوشانید. شاید کمی مغرور و عجول باشید ولی در جلسات کاریتان با پرستیژ و مسلط عمل کنید.


فال روزانه

متولدین شهریور

چند وقتی است تنبل تر از همیشه شده اید اما باید از این فضا بیرون بیایید. اگر می خواهید شاد باشید باید با دیگران ارتباط برقرار کنید، بیرون بروید و در منزل فعال باشید.

پیش بینی روابط شما: به طور کلی آدم شادی هستید اما انرژی کائنات امروز طوری است که روابط گروهی شما و دوستانتان سرد خواهد بود. فقط با هم و همراه یکدیگر هستید! همین.

پیش بینی شغل شما: به شدت دوست دارید جلب توجه کنید و تاثیرگذار باشید. امروز یک فرد مهم سازمان برای بازرسی و گزارش به واحد شما می آید، از این فرصت بهره لازم را به نفع خودتان ببرید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز خیلی تمایل به صحبت کردن ندارید، احساس خاص بودن دارید و فکر می کنید هیچ کس نمی تواند شما را درک کند. به زودی به تعادل منطقی- احساسی خواهید رسید.

پیش بینی روابط شما: امروز می خواهید درباره رابطه با یک شخص مهم تصمیم گیری کنید اما بدانید وقت آن هنوز فرا نرسیده است زیرا شما هم چنان درگیر افکار و قضاوت های شخصی و سطحی تان مانده اید.

پیش بینی شغل شما: مراقب پول ها و اندوخته هایتان باشید. از خرید اجتناب کنید، به خصوص خرید اینترنتی. تا چند روز از معامله سهام و املاک خودداری کنید و جلوی وسوسه های سرمایه گذاری را بگیرید تا اوضاع کمی آرام شود.


فال روزانه متولدین آبان

امروز روحیه اجتماعی دارید و این حس خوبی برایتان خواهد داشت اما سغی کنید به جای تحلیل کردن و درجا زدن کمی هم برنامه ریزی هایتان را عملی کنید!

پیش بینی روابط شما: امروز روابط شما با نامزدتان ایده آل نیست و فکر می کنید که دیگر درک متقابلی از هم ندارید. از مشاجره بپرهیزید و همه چیز را به آینده موکول کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز آموزگار خوبی خواهید بود و تجربیات کاریتان را در اختیار یک همکار جوان خواهید گذاشت اما توقع جبران نداشته باشید، این دیدگاه منفعت طلبانه عاقبت خوبی ندارد.

فال روزانه متولدین آذر

امیدها و آرزوهای شما محال نیستند اما باید برای رسیدن به آنها کمی هم تلاش کنید و البته برنامه ریزی داشته باشید. با فکر کردن هیچ اتفاقی در دنیا نمی افتد.

پیش بینی روابط شما: تغییری که مدتی پیش در زندگی شما به وجود آمد شما را به کسی که دوستش دارید نزدیک تر کرد اما اکنون به احساس خود شک کرده اید، نگران نباشید کاملا طبیعی است.

پیش بینی شغل شما: اگرچه به طور اصولی و حساب شده و با برنامه کار می کنید ولی در هفته های آینده با بعضی موانع روبرو خواهید شد که با صبر و حوصله همیشگی از پس آنها بر می آیید.

فال روزانه متولدین دی

قهقهه ها و خنده های بلند و روحیه شاد و سرزنده شما مشهور است اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که واقعا دلیلی برای خنده از ته دل خواهید داشت. قدر این روزها و لحظات را بیشتر بدانید.

پیش بینی روابط شما: بعضی محدودیت ها از سر راه شما برداشته می شود بنابراین خواهید توانست با آزادی بیشتری طرف مقابل را بشناسید و با او وارد تعامل شوید. اما عجول نباشید و با احتیاط پیش بروید.

پیش بینی شغل شما: روزهای سخت تمام شد و در محیط کار جدید احساس راحتی می کنید. به همین دلیل به پیشنهاد کاری جدیدی که خوب هم به نظر می رسد پاسخ منفی بدهید.

فال روزانه متولدین بهمن

در روزهای سرد احساس افسردگی دارید و از طرفی دلتان نمی خواهد در خانه بمانید . با دوستان به کافه و سینما و ... بروید و سعی کنید با خانواده هم خوش بگذرانید.

پیش بینی روابط شما: برای داشتن یک رابطه عاطفی واقعی و عمیق داشته باشید صداقت و گذشت را فراموش نکنید و در عین سیاست رورواست باشید. این نکته مهمی است که تا به حال از آن غافل بوده اید.

پیش بینی شغل شما: یک پاداش خوب را از دست دادید و به همکارتان رسید. اشکالی ندارد ، به جای حسادت و فکر کردن به اشتباهات، خودتان باشید! موفق می شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید . شاید بهتر این باشد با یک کار خیر احساس مفید بودن کنید مثلا به یک مرکز کودکان بی سرپرست مراجعه کنید.

پیش بینی روابط شما: از همه چیز رابطه تان راضی هستید و همین مساله گاهی آزارتان می دهد. دچار تکرار و روزمرگی شده اید و این جزئی از انتخاب شماست.

پیش بینی شغل شما: کارتان را دوست ندارید ولی از طرفی مجبورید بر سر این کار بمانید. در اوقات فراغت یک مهارت تازه کسب کنید، علاوه بر فرصت های بیشتر، احساس مثبتی هم پیدا می کنید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/10
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج