۳۷۰۶۴۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

«کارما اتوموتیو» این هفته در قالب یک ویدیو از خودروی جدیدش با عنوان «ریوِرو» رونمایی کرد. این سدان بیشتر از هر چیز به فیسکر کارمای مدل ۲۰۱۲ شبیه است؛ مدلی که طراحی آینده‌نگرانه‌اش، هم‌اکنون نتیجه خود را پس می‌دهد.

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: «کارما اتوموتیو» این هفته در قالب یک ویدیو از خودروی جدیدش با عنوان «ریوِرو» رونمایی کرد. این سدان بیشتر از هر چیز به فیسکر کارمای مدل ۲۰۱۲ شبیه است؛ مدلی که طراحی آینده‌نگرانه‌اش، هم‌اکنون نتیجه خود را پس می‌دهد.

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

علی‌رغم شباهت‌های ظاهری به مدل گذشته نگون‌بخت، کارما ریوِرو ایده‌های هوشمندانه‌ای را دریافت کرده است. به گفته کارما، ریوِرو اولین مدلی در بازار امریکا خواهد بود که از یک سقف خورشیدی برای تأمین نیروی پیشرانه وسیله نقلیه استفاده می‌کند. البته در فیسکر کارما نیز یک پنل خورشیدی به کار رفته بود که به جای اینکه برای پیشرانه خودرو به کار بیاید، برای روشنایی و تجهیزات داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت. بنابر گزارش اتوموتیو نیوز، این خودرو قبل از اینکه موتور بنزینی به کار بیفتد، در حالت EV می‌تواند مسافتی حدود ۸۰ کیلومتر را بپیماید. ریوِرو همچنین از یک سیستم اطلاعات و سرگرمی ساده‌تر و یک سری قابلیت‌های موسوم به «سوپر شارژینگ» بهره می‌برد.

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

برای مشتریان امکان رزرو مدل جدید «ریوِرو» به صورت آنلاین درنظر گرفته شده که از ۸ سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد. ضمن اینکه اولین نمونه از خودرو که تعداد آنها در سال اول به ۹۰۰ دستگاه می‌رسد، در سه ماه اول سال ۲۰۱۷ تحویل داده خواهند شد. جیم تیلور (Jim Taylor)، مدیر ارشد درآمدهای کارما در این زمینه می‌گوید: «ارائه محصول به یک بازار گسترده، هرگز هدف ما نبوده و نخواهد بود. «ریوِرو» برای گروهی از مشتریان فهمیده و اندیشمند است که می‌خواهند وسایل نقلیه‌ای زیبا و تمیز داشته باشند و یک مالکیت خاطره‌انگیز را تجربه کنند.»

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

خودرو کارما ریوِرو با سقف پنل خورشیدی

فیسکر قبل از اینکه تولید خود را کاملاً متوقف کند، نزدیک به ۲ هزار دستگاه خودرو به فروش رساند. فیسکر کارما که در فنلاند تولید می‌شد، از فراخوان‌ها و ورشکستگی تأمین کننده باتری‌اش، یعنی «A۱۲۳ سیستمز» رنج می‌برد. این کمپانی پس از اینکه به گروه چینی «واکسیانگ گروپ» در سال گذشته فروخته شد، به «کارما اتوموتیو» تغییر نام داد. در همین زمان، این خودروساز یک قرارداد اجاره برای یک کارخانه در «مورنو ولی» کالیفرنیا امضا کرد و همچنین به نظر می‌رسد که برای ساخت خودرو در چین برنامه‌ریزی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج