جاباما
۳۷۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۱


فال روزانه 1391/09/11


فال روزانه متولدین فروردین

امروز با تناقض هایی در برخورد های افراد و مسائل زندگی برخورد می کنید. قبول کنید بعضی مواقع همه چیز با هم جور نمی شود. برچیزی که می خواهید اصرار نکنید، چون خودتان ضایع می شوید!

پیش بینی روابط شما: تقدیر طوری رقم خواهد خورد که آن شخصی را که همیشه مد نظرتان بوده است ، امروز می یابید. تغییراتی در زندگی تان بوجود می آید که هرگز فکرش را هم نمی کرده اید.

پیش بینی شغل شما: همه برای انجام کارهای عقب افتاده شان به شما هجوم آورده اند. شما همیشه یار و کمک همکارانتان بوده اید. آن لبخند همیشگی تان را همراه داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز پیگیر کارهای عقب افتاده تان خواهید بود و کاملا بر کارهای مختلف مسلط خواهید بود. به تازگی نتیجه گرا شده اید و این دیدگاه برای وجهه شما خوب نیست.

پیش بینی روابط شما: ملاقات های مهم و تاثیرگذاری خواهید داشت. شما و نامزدتان به مشکلاتی برخورده اید ولی آن قدر در رابطه شما مهم نیست، آن را جدی نگیرید.

پیش بینی شغل شما: در راستای تلاش های تان برای پیشرفت در آینده، برنامه ها و استراتژی های کاریتان را دوباره و بهتر از گذشته بررسی کنید. به یاد داشته باشید همه چیز را نمی توانید کنترل کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز هم درد و همدم دیگران خواهید بود. تعجب نکنید اگر همه برای درد دل و صحبت امروز زنگ خانه تان را به صدا درآوردند. شما دیگران را خوب درک می کنید و نصیحت های مفیدی می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز آفرینش در راستای بهبود رابطه شما و نامزدتان خواهد بود. اجتماعی تر از همیشه خواهید بود و طرف مقابل طوری تغییرتان می دهد که تصورش را هم نمی کرده اید.

پیش بینی شغل شما: به جای نظر دادن راجع به کلیات، به جزئیات بیشتر توجه کنید. این کار باعث می شود در پروژه ای که در دست دارید به موفقیت سریعتری دست یابید.

فال روزانه متولدین تیر

دوست دارید امروز همه متوجه شادی و حس خوب شما شوند. راحت باشید و خجالت نکشید و از احساس خود لذت ببرید. برون گرا تر از همیشه شده اید و این برای تان مفید خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: نامزد شما امروز با هدایایی غافلگیرتان می کند. رابطه تان وارد مرحله پایداری شده است. برای آنکه از یکدیگر خسته نشوید به یک مشاور مراجعه کنید.

پیش بینی شغل شما: همکارانتان ادعا می کنند شما واقع بین نیستید و احساس تحقیر شدن دارید و به همین علت بی دلیل بر سر پروژه ها به مخالفت با آنها می پردازید. این رفتار درستی نیست. خودتان را اصلاح کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

از هر فرصتی برای استراحت استفاده کنید. کارهایتان با دیگران را به روزهای بعدی موکول کنید و فقط به خودتان فکر کنید. عمیق تر به زندگی نگاه کنید و از سطحی نگری بپرهیزید.

پیش بینی روابط شما: شخصی که در آرزوی دیدنش بوده اید را امروز ملاقات می کنید. خیلی نگران نظر او نسبت به خودتان هستید. دوستتان اگرچه در خارج از کشور می باشد ولی سعی کنید ارتباط تان را با او حفظ کنید.

پیش بینی شغل شما: در هفته های گذشته به خاطر شکست خوردن بعضی ایده هایتان افسردگی کاری گرفته اید. امروز به دلایل شکست آنها پی می برید، به جای غصه خوردن گذشته به فکر پیشرفت آینده باشید.


فال روزانه متولدین شهریور

به خاطر خدا امروز تصمیم تان را بگیرید. به جای فکر کردن به راه های مختلف، سریع تصمیم بگیرید، ذهن انسان از کامپیوتر هم قوی تر است. فرصت ها از دست می روند، استعدادهایتان را هدر ندهید.

پیش بینی روابط شما: ارتباطات قلبی تان بسیار عمیق خواهد بود و روز پراحساسی را می گذرانید. امروز از درون و بیرون وجودتان احساس تحول می کنید و احساس خوبی دارید.

پیش بینی شغل شما: در حوزه کاری امروز بسیار سازنده خواهید بود، لیستی از کارهای عقب مانده تان تهیه کنید، در روزهای آینده همه آنها را انجام خواهید داد. با این دیدگاه رضایت شغلی تان هم بیشتر می شود.


فال روزانه متولدین مهر

امروز بخش جدیدی از استعدادهایتان رو می شود. به تازگی در دیدگاه هایتان راجع به زندگی تجدیدنظر کرده اید. بزرگترین حاشیه و دردسر امروزتان، مسائل احساسی خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: با خانواده در منزل روز گرم و صمیمی ای خواهید داشت. برنامه های مهاجرت تان را حتما اجرا کنید، به گذشته فکر نکنید و به سمت اهدافتان بشتابید.

پیش بینی شغل شما: بسیاراحساساتی خواهید بود و نسبت به رفتارهای همکارانتان حساس. دیگران شما را مضطرب می کنند به همین دلیل چند روزی ارتباطات در محیط کارتان را محدود کنید.


فال روزانه متولدین آبان

احساس خوب امروزتان را با دیگران شریک شوید. مشکلات ساده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید، از حاشیه ها دوری کنید، عملکردتان بهتر خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: احساس سرخوردگی خواهید کرد زیرا احساسات مثبتی دارید ولی نمی توانید آنها را بیان کنید و این آزارتان می دهد. فکر می کنید هیچ کس شما را درک نمی کند و این برایتان بسیار ناامیدکننده است.

پیش بینی شغل شما: موقعیت کاریتان تثبیت شده است و به همین دلیل به رویاپردازی و جاه طلبی می پردازید! به جای این کارها سعی کنید افکار و استعدادهای کاریتان را روی کاغذ بیاورید.

فال روزانه متولدین آذر

پیش بینی شغل شما: امروز احساس سرگشتگی دارید و بین احساسات و افکارتان گیر کرده اید. سعی کنید از این بحران به عنوان فرصتی برای استراحت و بازبینی رفتارهای خودتان استفاده کنید. این چند هفته سرتان زیادی شلوغ بوده است.

پیش بینی روابط شما: غیرقابل انعطاف تر از همیشه شده اید و همین باعث افزایش انگیزه تان نیز شده است. فردی از شما درخواستی دارد، امروز وقت کمک به دیگران است. خودتان را وقف آنها کنید.

پیش بینی شغل شما: پیشنهاد همکارتان به شما خوب است، به شرطی که خودش هم با شما همراه باشد. شما زود به افراد اعتماد می کنید، سعی کنید این رفتارتان را اصلاح کنید. به وعده های دیگران خیلی اعتماد نکنید.

فال روزانه متولدین دی

به خاطر فشارهای دیگران مجبور به انجام کارهای زیادی خواهید شد و فرصت استراحت را از دست می دهید. بدانید که هرچقدر در برابر دیگران مقاومت کنید، فشارها افزایش خواهد یافت و خودتان آسیب می بینید.

پیش بینی روابط شما: یک روحیه استثنائی برای ارتباط با دیگران دارید و امروز قدرت جادو کردن و تاثیرگذاری را هم بدست آورده اید. نامزدتان به دلیلی از شما ناراحت است. با او صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: از موقعیت تان راضی هستید و با همکارانتان رابطه بسیار خوبی پیدا کرده اید. فقط خودتان باشید و روزمرگی را تحمل کنید، موفقیت در راه است.

فال روزانه متولدین بهمن

همه چیز را به حال خود رها کنید و اصلا نگران نباشید، چیزهایی را که در ذهنتان به عنوان مشکل تعریف کرده اید وجود خارجی ندارد، به خودتان و دیگران سخت نگیرید.

پیش بینی روابط شما: منتظر یک جدایی باشید، شاید کمی سخت باشد ولی قبول کنید که در بعضی از روابط تان مشکل دارید و نمی توانید ا سد موانع عبور کنید و این به معنای شکست نیست.

پیش بینی شغل شما: از افراد جاه طلب و ایده های بلندپروازانه شان دوری کنید. اگر ایده های آنها ممکن بود، خودشان در این جایگاه پایین نبودند، پس انقدر ساده لوح نباشید!

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بازدهی بالایی خواهید داشت و بسیار خوش برخورد و خوش بیان خواهید بود. اعتماد به نفس بالایی دارید و تنها مشکل تان مقداری تغییرات در محل زندگی تان است که الزامی است ولی نمی توانید با آن کنار بیایید.

پیش بینی روابط شما: با نامزدتان به یک چالش بر میخورید که هردو در وقوع آن تقصیر داشته اید، پس یکدیگر را محکوم نکنید ، منطقی و مهربان باشید و از یک مشاور کمک بگیرید.

پیش بینی شغل شما: یک موقعیت مبهم ، برایتان شفاف تر میشود و قدرت تصمیم گیری را پیدا می کنید. نگذارید احساسات و غرایز شخصی به کارتان صدمه بزند. یک روز مرخصی بگیرید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/11
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج