۳۷۰۸۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرتضوی کیاسری:

برای «وحدت» از کاندیداتوری انصراف دادم

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی کیاسری گفت: برای اینکه نشان دهم وفاق و وحدت در خانه احزاب در بین همه جریان‌ها برای ما از هر چیز مهم‌تر است از کاندیداتوری برای ریاست انصراف دادم.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی کیاسری گفت: برای اینکه نشان دهم وفاق و وحدت در خانه احزاب در بین همه جریان‌ها برای ما از هر چیز مهم‌تر است از کاندیداتوری برای ریاست انصراف دادم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مرتضوی کیاسری در گفت‌وگویی درباره چرایی انصرافش از کاندیداتوری ریاست خانه احزاب در جلسه بعدازظهر امروز اظهار کرد: از آن‌جا که آغاز دور تازه فعالیت خانه احزاب با تلاش اینجانب و سایر دوستان به عنوان هیات اجرایی محقق شد و طی آن همگی پذیرفتیم که هر سه جریان اصلاحات، اصولگرایان و مستقلین و اعتدال‌گرایان را در خانه احزاب به رسمیت بشناسیم به سمت این کار حرکت کردیم که شرایط ریاست را در هر یک سال به عهده یکی از جریان‌های اصلی سیاسی بگذاریم که در جلسه عصر امروز نیز قرار بود پس از پایان یک سال ریاست اصولگرایان بر خانه احزاب بنا به قرعه‌کشی، مستقلین و اعتدال‌گرایان ریاست خانه احزاب را بر عهده بگیرند.

وی افزود: بنا بر آیین‌نامه اجرایی خانه احزاب هر ۷ نفر عضو جناح مستقلین این حق را دارند که کاندیدای ریاست خانه احزاب شوند اما زمزمه‌هایی در درون خانه احزاب شکل گرفته بود که لازم است مستقلین و اعتدال‌گرایان بین خود جلسه‌ای بگذارند و در نهایت به یک کاندیدا برسند که این برخلاف معیارهای حقوقی و دموکراتیک فعالیت سیاسی بود و درنتیجه اینجانب برای آن‌که نشان دهم چنین رویه‌ای درست نیست کاندیدای ریاست خانه احزاب شدم.

این عضو خانه احزاب با اشاره به دلایل کناره‌گیری‌اش از کاندیداتوری برای انتخابات ریاست خانه احزاب اظهار کرد: پس از آن‌که آقایان میرمحمدی و حشمتیان کاندیدای ریاست خانه احزاب شدند من نیز خود را به عنوان کاندیدا معرفی کردم و در جلسه عصر امروز هم نطق انتخاباتی خود را پیش از سخنان آقایان حشمتیان و میرمحمدی ارائه کردم اما در نهایت پس از آن‌که دو کاندیدای دیگر سخنان‌شان را بر محور وحدت و وفاق و مهربانی و مودت میان هر سه جریان خانه احزاب به پایان رساندند برای آن‌که نشان دهم وحدت و وفاق میان همه جریان‌های سیاسی موجود در خانه احزاب برای ما از همه چیز مهم‌تر است به نفع دو کاندیدای دیگر اعلام انصراف کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج