جاباما
۳۷۰۹۱۵
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

تصادف مرگبار برای فرمانده انتظامی هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان که در حال عزیمت برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

علی اسفندانی افزود: این سانحه در بامداد امروز و در محور انار به یزد و در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) رخ داده است که محافظ و همسر سردار ملکی در محل سانحه جان باختند اما سردار ملکی و دو دختر ایشان دچار جراحاتی می‌شود که به بیمارستان شهر یزد انتقال می‌یابند.

وی با بیان این که علت بروز سانحه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تیمی از حفاظت پلیس راه یزد مأمور پیگیری علت دقیق بروز سانحه شده‌اند.

سردار عزیزالله ملکی از ابتدای حضور در استان هرمزگان اقدامات وسیع و گسترده‌ای در زمینه توسعه امنیت عمومی و اجرای فرامین ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با قاچاق کالا داشته است که دستاوردهای فراوانی در پی داشته و سطح امنیتی استان نیز ارتقای چشمگیری یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملی

      ...
      خب با هواپیما میرفتی عزیز دل برادر

    • علی

      سرعت و عدم توجه به جلوداشته 200هزار تومن هم باید جریمه بشه

      پاسخ ها

      • علی

        دیفالت پلیس این جمله است

    • بدون نام

      من که میگم ترور شده

    • بدون نام

      چی چی. تر. ور. شده؟

    • سرباز فرماندهی انتظامی هرمزگان

      خداوند در قران میفرماید . انا لله و انا الیه راجعون یعنی ما همه از خداییم و به سوی خدا میرویم . امام علی (ع) میفرماید هر کس که از مرگ بگریزد مانند کسی است که به مرگ نزدیک میشود . عده ای میگویند چرا با هواپیما نرفتی . عده ای میگویند سرعتش زیاد بوده و ... مگر خداوند در قران نگفته عمر شما یک ثانیه به تاخیر نخواهد افتاد نه به جلو و نه به عقب . هر کار غیر ممکن برای خداوند امکان پذیر است و هر کار ممکن خداوند میتوانند آن را غیر ممکن کند . اینها همش کار خداوند بوده کار هیچ بشری نبوده است . واژگون شدن و خواب آلودگی و ... اینها همش بهانه است چون انسان باید به یک بهانه ای از این دنیا برود و هیچ مرگی بی بهانه نیست . (( درگذشت پدر و همسر و محافظ سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان را تسلیت میگوییم و خداوند به ایشان صبر عنایت کند))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج