۳۷۰۹۳۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تیموریان فعلا جواب قلعه‌نویی را نمی‌دهد

پس از اینکه تیموریان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با او مصاحفه کرد امیر قلعه نویی سه مصاحبه مختلف در مورد تیموریان انجام داد اما آندو فعلا قصد پاسخگویی به آن حرف ها را ندارد.

خبرگزاری مهر: در حالی که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار مستقیم ماشین سازی و تراکتور سازی تبریز به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با امیر قلعه‌نویی دست داد، سرمربی تراکتور سه مصاحبه در این رابطه انجام داد که هر سه مصاحبه با یکدیگر متفاوت بود و جالب اینجاست که تیموریان هنوز پاسخی به حرف های امیر قلعه نویی نداده است.

بلافاصله پس از بازی امیر قلعه نویی در مورد مصاحفه اش با تیموریان گفت: فوتبال می‌رود و همین پهلوانی ها می‌ماند. فردا صبح اما او علیه آندو موضع گرفت و اعلام کرد که فرزاد مجیدی و مظلومی هم از رفتار خود پشیمان شده اند و یکی حلالیت خواسته و دیگری در استقلال متوجه شده که چه کسانی او را می‌زدند.

امیر قلعه نویی البته تاکید کرده که نه به آن حرف ها که آندو زد نه به این دست دادنش! حتی سرمربی تراکتور سازی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که برای تیم ملی بازی دوستانه برگزار می‌کرده تا تیموریان تعداد بازی های ملی اش را بالا ببرد و در لیگ انگلستان بماند!

بعد از ظهر همان روز البته امیر قلعه نویی برای سومین بار در مورد دست دادن تیموریان با خودش حرف زد و اعلام کرد که تیموریان را دوست دارد اما ... نکته جالب در این رابطه سکوت آندرانیک تیموریان است در ایتالیا. او در جریان این اخبار قرار گرفته اما هیچ واکنشی نشان نداده است.

رابطه تیموریان و امیر قلعه نویی پس از عدم پرداخت بدهی آندو توسط افشارزاده به هم ریخت آنجا که برخی لیدرها او را متهم به کم کاری کردند و کار به برخورد فیزیکی نزدیک شد و در نهایت تیموریان از استقلال به تراکتور سازی رفت.

تیموریان فعلا جوابی به حرف های امیر قلعه نویی نمی‌دهد و به نزدیکانش گفته که فقط یک « دست دادن» ساده به نشانه احترام بود که انجامش دادم و در موردش الان حرف نمی‌زنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اقای خبرنگار لطفا ساکت شواین دونفر از جنس توپ و فوتبال هستن

    • رسول

      کاملا مشخصه که چه کسی جنتلمن رفتار کرده و چه کسی ثبات شخصیت نداره، از کوزه همان طراود که در اوست

    • ایلام شارکم

      حالا تو چرا آتیش بیار معرکه شدی به تو چه ان ها چه حرفی به هم زدن.فضول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج