۳۷۱۰۱۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در تهران

دادستان تهران از دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان تهران از دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد.

جعفری دولت‌آبادی در هشتمین نشست دادستانی تهران با موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، با اشاره به تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر لزوم هوشیاری مسوولان در مقابل نفوذ دشمن به ویژه پس از توافق برجام افزود: نباید تصور شود که اگر با دشمن به توافق رسدیم از اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دست بر خواهد داشت. آمریکا درصدد است تفکرات و رفتارها را تغییر دهد و از افرادی حمایت می‌کند که مانند آن‌ها فکر کنند. اقدامات و طراحی دشمن به ویژه امریکایی ها در حوزه نفوذ به گونه ای نیست که با توافقات فیمابین از میان برود و دشمنی آن ها که از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و به طرق دیگر ادامه خواهد یافت، مگر این که ما از اهداف انقلاب اسلامی دست برداریم.

وی از دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد و افزود: متهم در حوزه اقتصادی و مرتبط با ایران فعالیت می‌کرده است.

وی از نهادهای امنیتی کشور که به تعبیر مقام معظم رهبری، چشم بینای نظام محسوب می‌شوند، درمقابله با اقدامات دشمنان انقلاب در خصوص مساله نفوذ قدردانی کرد.

حسب اعلام آسیب‌شناسی خودکشی‌ها دادستان تهران خودکشی و خودسوزی برخی افراد از جمله آسیب‌های اجتماعی است که مستلزم بررسی کارشناسی و اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی با اشاره به خودکشی مسوول مالی حزب کارگزاران طی هفته گذشته، مستند به وصیت‌نامه‌ی باقی مانده از متوفی، انگیزه‌ی این اقدام را مشکلات مالی اعلام کرد.

رخداد دیگری که مورد توجه جعفری قرار گرفت، خودکشی همزمان دو خواهر در عصر روز شنبه (۲۳ /۵ /۹۵) با شیوه پرتاب از یک ساختمان در غرب تهران بود که وی افزود: چنین رخدادهایی اگر چه شمار آن اندک است، در حوزه آسیب های اجتماعی قرار دارد که ماهیتی متفاوت از دیگر مسائل دارد و از پیچیدگی برخوردار بوده و مستلزم برنامه‌ریزی بیشتری به ویژه در حوزه جوانان توسط مسؤولین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئن باشید اگه مردم به این شکل تو فقروبدبختی زندگی کنن شاید تا یکسال دیگه نصف مردم ایران خودکشی کنن پول و سرمایه مملکت مال عده خاصیه بقیه همه نگهبان آن بزرگواران هستیم

    • بدون نام

      فقط اعدامش کنید تا درس عبرتی برای بقیه باشد

    • بدون نام

      آخه خسته شدیم............باباملت نان میخان رفاه میخان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج