۳۷۱۰۲۳
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

احمدی‌ نژاد و قالیباف نامزد می‌شوند

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات دولت احمدی‌نژاد گفت: «گفته می‌شود آقای احمدی‌نژاد و آقای قالیباف فعالیت‌هایی دارند و در میان مردم که می‌روند با استقبال مواجه می‌شوند، این برداشتی واقعی است؛ چراکه مردم خدمات و تلاش‌های آنها را دیده‌اند.

روزنامه شرق: رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات دولت احمدی‌نژاد گفت: «گفته می‌شود آقای احمدی‌نژاد و آقای قالیباف فعالیت‌هایی دارند و در میان مردم که می‌روند با استقبال مواجه می‌شوند، این برداشتی واقعی است؛ چراکه مردم خدمات و تلاش‌های آنها را دیده‌اند.

اگر جوسازی‌های سیاسی که معمولا نزدیک انتخابات تشدید می‌شود و معمولا تأثیرگذار است را کنار بگذاریم، برداشت مردم این‌گونه است. به هرحال رفتار هر سه نفر؛ آقایان احمدی‌نژاد، قالیباف و روحانی نشان می‌دهد که در صحنه رقابت برای ریاست‌جمهوری حاضر می‌شوند».

او در ارزیابی خود از حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ به ایسنا گفت: «بی‌شک آقای قالیباف یکی از مدیران موفق جمهوری اسلامی بوده و از زمان جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته است. اما نمی‌توان گفت شرایط سیاسی به نحوی شکل می‌گیرد که مردم بتوانند انتخابی داشته باشند که آن انتخاب به موفقیت اداره کشور بینجامد».

تقی‌پور افزود: «من با آقای احمدی‌نژاد کار تشکیلاتی نمی‌کنم و در جلسات خصوصی که توسط ایشان برگزار می‌شود حضور ندارم. البته به این معنا نیست که خدمات انجام‌شده در دولت‌های قبل را نفی کنم. من هیچ‌گاه با او مشکل سیاسی نداشتم و در سال آخر دولت نیز به دلیل مسائل مدیریتی کار وزارت را ادامه ندادم».تقی‌پور در رابطه با احتمال تأیید یا رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ گفت: «ملاک‌های شورای نگهبان مشخص است و نمی‌توان پیشاپیش در رابطه با نظر اعضای شورا قضاوت کرد.

البته برای شخص آقای احمدی‌نژاد دلیلی برای رد صلاحیت و رأی منفی نمی‌بینم هرچند ممکن است تا آن‌موقع شرایطی که شورای نگهبان در نظر می‌گیرد متفاوت باشد و قطعا تشخیص و رأی آنها برای همه لازم‌الاتباع است». او افزود: «اگر پرونده شخصی اطرافیان آقای احمدی‌نژاد بررسی شود می‌بینیم که به مسئولیتشان در دولت ربطی ندارد و مربوط به زمان دیگری است.

پس جفا در حق مردم است که بگوییم چون یک فرد زمانی در دولت بوده پس تخلفاتش حتما مربوط به این دوره است. نباید صرفا برای ایجاد هیجان در جامعه کارها و پرونده‌ها را دنبال کرد، باید به فکر نفع و مصلحت مردم بود. بعضی از این‌ ای دزد ‌ای دزد گفتن‌ها برای این است که دزد واقعی فرار کند و اصلی‌ها شناخته نشوند.

اکنون فضا طوری شده که اجازه می‌دهیم آبروی یک نفر برود، بعد که به دادگاه می‌رود می‌بینیم گناهی نداشته، این در حالی است که باید برعکس باشد. فرد اول باید محکوم شود بعد آبرویش برود و جواب‌گوی اشتباهاتش باشد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر اخراجی جویای کار

      آقای تقی پور کجای دنیا یه فرد نظامی میتونه بهترین مدیر سیاسی اقتصادی بشه آقای قالیباف یه فرد صددرصد نظامی هست واصلا درکارسیاست موفق عمل نمیکنه شهرداری با ریاست جمهوری خیلی فرق دارن ودوم احمدی نژاد به جای فکر به ریاست‌جمهوری باید پاسخگوی دوران ریاست جمهوریش باشه که بااطرفیانی که خط قرمزش بودن وتصمیمات غلط مملکت رو 80سال عقب انداخته،روحانی هم که به وعدهاش عمل نکرد ورکود دامن گیر بازار واقتصادمون شده بیچاره مردم وبس، خبری چاپ کن

    • حمید

      درود بر احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله درود به تحریم ،درود به دلار 4000 تومن ،درود به تورم بالای افسار گسیخته، درود به پراید 21 تومنی و الا ماشا

    • بدون نام

      نه بابا فکر نکنم

    • سعيد

      درود بر احمدي نژاد

    • مجید

      چی چیو درود بر احمدی نژاد میفرستین؟من ک یه جوونم الان نه شغل دارم نه زن و ن هیچ کوفت دیگه ای.
      احمدی نژادچی داده تو هشتسال ک بهش درود میفرستین؟اثر ملموس و مثبت اقدامش کجاست؟تو هشت سال با بچه بازی و بی تدبیری مملکتو نفله کرد و مردمو بدبخت، روحانیم از اون بهتر نیست هرکی میاد اولش شعارای دهن پرکن میده و مردمو تحریک میکنه آخرشم وامیده. اونیم ک میاد درود بر احمدی نژاد میده شیکمش سیره و یه چیزی بهش ماسیده نه عین ۹۰درصد مردم ک روز بروز دارن بیچاره تر میشن و فقیرت

    • بدون نام

      قالیباف همین الان هم رئیس جمهور است دیگر نیاز نیست کاندیدا شود اصلا همی دولت مردان در این
      کشور رئیس جمهور هستند چون خود سر کار میکنند
      و نیاز به دستور ندارند،

    • بدون نام

      اگه خدای ناکرده احمدی نژاد تو انتخابات پیروز شد همه تون برید دلار و ملک و خودرو بخرید. چون بلافاصله آقای دکتر با مدیریت جهانی خود کاری خواهد کرد که قیمت اینها چندین برابر بشه. نمیدونم چرا این آقا هنوزم فکر میکنه مردم دوباره بهش رأی میدن!

    • بدون نام

      والا به نظر من دوسال آخر احمدی نژاد دولت توی چنین باتلاقی افتاده بود ... .وآقای روحانی خداییش خوب اداره کرد.ورکود هم به قیمت نفت ویک سری سیاست ها مربوط میشه.

    • بدون نام

      آقای روحانی که واقعا زحمت میکشه ...

    • کرمان

      سلام اینشاالله احمدی نژاد رئیس جمهور میشود

    • کرمان

      اینشالله احمدی نژاد میشود

    • مجید

      جناب کرمانی!!!
      احمدی نژاد بشه که تو یکی خوشبخت شی ایشالله...!!!

    • بیتا

      اقامجید یعنی شما زن ندارین تقصیر احمدی نژاده
      این همه دختر تو مملکته

    • بیتا

      احمدی نژاد اگ بیاد 100 درصدرای میاره شک نکنین

    • بدون نام

      قاليباف مشکلات شهر تهران ،مثلا همين مگس سفيد!!رو نتونست مرتفع کنه! بعد چطور ميتونه مشکلات گسترده کشور را حل کند!؟ ملت فکر کنيد!! احمدي نژاد هم که ناگفته پيداست از معاون مشاور رييس بانک مرکزيش !!!!!؟

    • بی نام

      بهترین و بالیاقترین فعلا توی این افراد ذکرشده آقای روحانی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج