۳۷۱۰۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازداشت عامل شهادت مامور ناجا در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عامل انفجار خودرو گشت یگان امداد مریوان که موجب شهادت یکی از ماموران پلیس شده بود، پس از گذشت ۱۶ ساعت از وقوع حادثه خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ جعفر آژنگ جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اظهارداشت: عامل انفجار خودرو گشت یگان امداد مریوان که در نوزدهم مرداد ماه با پرتاب شیء انفجاری به داخل خودرو موجب شهادت ستوانسوم «عبدالله مروتی» و زخمی شدن دو نفر دیگر از همکاران وی شده بود طی گذشت ۱۶ ساعت از وقوع حادثه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی افزود: با بررسی صحنه حادثه و استخراج فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته، یک نفر مظنون شناسایی و در یک عملیات از پیش طراحی شده دستگیر شد.

آژنگ افزود: در بازرسی از منزل مظنون مقادیری مشروبات الکلی، افشانه دفاع شخصی،قمه و چندین سیم کارت بدست آمد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با دعوت از برخی افراد مورد اطمینان و تطابق عکس و فیلم و رویت آنها توسط معتمدان و همچنین مواجهه حضوری بین مظنون اصلی و مجروحان این حادثه در بیمارستان فجر مریوان و شناسایی تصاویر متعلق به متهم در فیلم های ضبط شده توسط دو نفر از نزدیکان وی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس، فرد مظنون عامل اصلی حادثه فوق شناخته شد و همراه با ادله ، مدارک ، شواهد و مستندات کافی به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در پایان تحقیقات، مقام قضائی با توجه به محتویات و ادله موجود در پرونده و رجوع به سوابق مجرمانه قبلی متهم از قبیل اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در یکی از گروهک های معاند او را به اتهام محاربه، قتل عمد، ایراد ضرب و جرح عمدی ماموران، تخریب اموال سازمانی و دولتی، اخلال در نظم عمومی، نگهداری مشروبات الکلی، نگهداری افشانه دفاع شخصی و تجهیزات پلیسی مجرم شناخته و با قرار بازداشت موقت به زندان مرکزی مریوان منتقل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج