۳۷۱۰۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهای نفت آمریکا افزایش یافت

در پی زنده شدن امیدها برای کاهش تولید نفت در سازمان کشورهای صادر کننده نفت ، اوپک، بهای نفت خام سبک و شیرین شاخص نیویورک، وست تگزاس اینترمیدیت (دابلیو.تی.آی)، در پایان معاملات روز دوشنبه افزایش یافت.

خبرگزاری صدا و سیما: در پی زنده شدن امیدها برای کاهش تولید نفت در سازمان کشورهای صادر کننده نفت ، اوپک، بهای نفت خام سبک و شیرین شاخص نیویورک، وست تگزاس اینترمیدیت (دابلیو.تی.آی)، در پایان معاملات روز دوشنبه افزایش یافت.

بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین، وست تگزاس اینترمدییت (دبلیو.تی.آی) که بیشتر برای قیمت گذاری نفتی که در آمریکا مصرف می شود به کار برده می شود در پایان معاملات بازار نفتی نیویورک، نایمکس،برای تحویل در ماه سپتامبر با یک دلار و ۲۵ سنت افزایش نسبت ‏به پایان معاملات روز کاری پیشین به ۴۵ دلار و ۷۴ سنت رسید.

«جین مک جیلان» ‏کارشناس ‏شرکت کارگزاری و مدیریت انرژی «تردیشن ‏انرجی» که نوسانات قیمت ‏نفت و حامل های انرژی را در بازارهای ‏جهانی بررسی و واکاوی می کند در این باره گفت هرچند این توقف تولید همچنان فرضی است اما فشار بازار را برای کاهش بهای نفت کم کرد.

مت اسمیت، کارشناس بنگاه پژوهش‌های ‏اقتصادی و خدمات مالی ‏‏«کلیپردیتا» که نوسانات ‏و مشکلات بازار مالی ‏را نقد و بررسی ‏می‌کند، گفت: طی تعطیلات پایان هفته ، همچنان شاهد تفاسیر مثبتی در مورد کاهش تولید نفت بودیم.

دیوید هافتون دیگر تحلیل گر نفتی در این مورد خاطر نشان کرد: آیا این نشست جدی است و می توان از آن انتظار داشت؟ پاسخ ها به پرسش احتمالا و نه خواهد بود. افزایش کنونی بهای نفت بیش از اینکه مبتنی بر اقدام باشد، بر کلمات تکیه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج